واکنش وزارت ورزش به اختلاف بین مدیرعامل و سرمربی استقلال

کد خبر: 1275597

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش همیشه توصیه می‌کند از اختلاف‌ها پرهیز کنند. هم استقلال و هم پرسپولیس و هم سایر باشگاه‌ها مورد حمایت معنوی ما هستند.

واکنش وزارت ورزش به اختلاف بین مدیرعامل و سرمربی استقلال

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش همیشه توصیه می‌کند از اختلاف‌ها پرهیز کنند. هم استقلال و هم پرسپولیس و هم سایر باشگاه‌ها مورد حمایت معنوی ما هستند.

محمدشروین اسبقیان عصر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران در واکنش به بودجه فدراسیون‌ها و پرداختی انجام شده گفت: ۷۰ درصد کلیات است و بنا داریم تا پایان سال فدراسیون های اولویت دار ما که کسب سهمیه کردند و یا از شانس بیشتری برای کسب سهمیه برخوردار هستند به ۱۰۰ درصد برسانیم.

وی در مورد رقم پاداش تعیین شده برای مدال آوران المپیک توضیح داد و گفت: این موضوع را بررسی می‌کنیم قطعا برای ایجاد انگیزه پاداش های بازیهای المپیک را به زودی اعلام خواهیم کرد.

اسبقیان در مورد حضور حسن طباطبایی در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: او عضو هیات مدیره پرسپولیس است و باید طبق قوانین تغییراتی صورت بگیرد.

اسبقیان در واکنش به اختلافات پیش آمده بین خطیر و نکونام مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: این موضوعات حل و فصل می شود. وزارت ورزش همیشه توصیه می‌کند از اختلافها پرهیز کنند. هم استقلال و هم پرسپولیس و هم سایر باشگاه‌ها مورد حمایت معنوی ما هستند.

اسبقیان: اولویت اول وزارت بازیهای المپیک است

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت: المپیک اولویت اول وزارت است و تیراندازی هم در همین راستا در اولویت بندی ما قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدشروین اسبقیان در مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی اظهار کرد: جلسه خوب و کاربردی بود، دغدغه هیات‌های استانی را شنیدیم. رئیس هیات در استانی تلاش می‌کند و با کمبود تجهیزات می‌جنگند و می‌خواهد در مجمع انتظاراتش را بگوید که این حقی است که باید به روسای هیات‌ها بدهیم. ما در راستای توسعه ورزش و اقتدار ورزش حرکت می‌کنیم.

وی افزود: امروز اگر قرعه به نام من افتاده که در این جایگاه نشسته‌ام بدانید که فرقی با شما ندارم. به نمایندگی شما عزیزان در معاونت ورزش قهرمانی خدمتگزار هستم. ورزش یک پدیده اجتماعی است. مقام معظم رهبری دیدگاه ویژه و خاصی به ورزش دارد و هوشمندانه ورزش کشور را رصد می‌کند.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: حرکات زورخانه‌ای حضرت آقا را به وجد آورد و ایشان تاکیدات زیادی بر رفع مشکلات سال‌های گذشته که تا کنون رفع نشده است داشتند.

اسبقیان افزود: کارهای اساسی در خصوص مسکن ورزشکاران و معیشت ورزشکاران انجام می‌شود. همیشه به همکارانم می‌گویم صدای این کارهای زیربنایی در خواهد آمد.

وی در ادامه با بیان اینکه مشکلاتی که دوستان اشاره کردند مورد تایید است، گفت: ورزش را از پایین‌ترین بخش شروع کردم و همه اینها را درک می‌کنم. هم ورزشکار بوده‌ام و هم مربیگری کرده‌ام. مربی تیم ملی و رییس هیات استان بوده‌ام و می‌دانم دغدغه شما چیست.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش تاکید کرد: اینکه شما می‌خواهید تیراندازی دیده شود می‌شود و سند حرف من بودجه ای است که به این فدراسیون داده می‌شود. رقم اعتبارات این فدراسیون بالاتر از سایر استان‌ها است می‌دانم کم است اما ما هم یک ظرفیتی دارم. باید با حقوق ماهانه خانواده را اداره کنم. هر چیزی که خانواده نیاز دارد را نمی‌توانم تهیه کنم اما مدیریت می‌کنم.

اسبقیان ادامه داد: ما اولویت بندی می‌کنیم. تیراندازی جزو رشته‌هایی اولویت وزارت است. ۱۴ سهمیه کسب کرده و مدال المپیک دارد. ما باید به این رشته توجه کنیم. امروز قرار است از تکواندو که دو سهمیه گرفته و افتخارآفرینی کرده بازبینی کنیم. وقتی با آقای هاشمی صحبت می‌کنیم می‌گوید اولویت اول کشور المپیک است. رشته‌ای که کسب سهمیه کرده نمی‌شود کم گذاشت.

وی افزود: تیراندازی هم تاکید پیامبر است و هم اینکه شرایط این است که به این رشته توجه شود. هم از سمت خودم و هم از سوی وزیر می‌گویم تیراندازی جزو ۱۰ رشته اول ما است. تیراندازی ۴ سهمیه کسب کرده است. در اعتبارات ۱۴۰۳ هم به این رشته توجه می‌کنیم. دو فرصت در این رشته وجود دارد. هم اینکه این رشته رشته دینی است و هم اینکه قربانی رئیس این فدراسیون است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها