«فردا» گزارش می‌دهد

برنامه انتخاباتی اصلاح‌طلبان

کد خبر: 1123218

کارگزاران به فکر انتخابات 1402 و سایر احزاب اصلاح‌طلب در مرحله ترمیم و بازسازی هستند. اینطور که معلوم است اختلاف نظرها بین احزاب اصلاح‌طلب همچنان ادامه دارد.

برنامه انتخاباتی اصلاح‌طلبان

گروه سیاست سایت فردا - تا اولین انتخابات پیش رو یعنی انتخابات مجلس که در سال 1402 برگزار خواهد شد حدود 2 سال فرصت داریم اما سیاسیون و احزاب مختلف از همین حالا به فکر افتاده‌اند. به خصوص اصلاح‌طلبان که وضعیت‌شان آشفته‌تر است و چند انتخابات اخیر را هم باخته‌اند. منتها اینطور که به نظر می‌رسد همچنان درباره حضور در انتخابات اختلاف نظر دارند و به این راحتی‌ها هم به تفاهم نخواهند رسید.

شاهد آنکه علی شکوری‌راد سخنگوی جبهه اصلاحات اخیر گفته بود که هنوز برنامه‌ای برای ورود به انتخابات 1402 ندارند. آذر منصوری، دبیرکل جدید حزب اتحاد ملت نیز در نشست خبری اخیر خود ضمن اینکه از در ائتلاف بودن با کارگزاران می‌گفت تاکید کرد که اگر به یک رویکرد مشترک نرسند، در انتخابات پیش رو مثل انتخابات‌های قبلی وارد خواهند شد. 

اعتماد ملی نیز انگار رویکرد مشابهی دارد چون جوادی‌حصار سخنگوی حزب همین امروز در مصاحبه‌ای گفته که در مرحله بازنگری بر ارکان حزب هستند. 

وضعیت در کارگزاران اما انگار متفاوت است و آنها از همین حالا به فکر ورود به انتخابات هستند. اظهارات اخیر مرعشی مبنی بر اینکه اشتباه تاریخی آنها دور شدن از رهبری بوده و می خواهند با دولت همفکری و همراهی کنند، نشانه‌ای غیر واضح بود اما آنچه علی محمد نمازی عضو شورای مرکزی کارگزاران در مصاحبه با ایلنا گفته کاملا واضح و صریح است. 

او گفت: «حزب کارگزاران قطعا برای انتخابات ۱۴۰۲ برنامه دارد» و تاکید هم کرده که «قرار نیست کارگزاران به مواضع و برنامه‌های اتحاد ملت نزدیک شود».

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها