پیشگام نگار، نامی ماندگار در صنعت آرایشی و بهداشتی

کد خبر: 1089824

IM8PcH92VzPf

هنگامی که درباره فروشگاه‌های اینترنتی صحبت می‌کنیم، معمولا نگرانیم که آن چه در سایت ادعا شده صحت نداشته باشد و یا اجناس با کیفیتی به دست ما نرسند. اعتماد کردن به این فروشگاه‌ها کمی دشوار است، به خصوص اگر بخواهیم محصولات مهمی همچون کرم مرطوب کننده، ضد آفتاب و شوینده صورت را خریداری کنیم. محصولاتی که در صورت تقلبی بودن و یا تاریخ انقضا نداشتن، پوستمان را به یک باره نابود می‌کنند و تاثیرات بلند مدتی به جا می‌گذارند.

اگر بخواهیم منصف باشیم، فروشگاه‌های حضوری نیز چنین اند و تنها موردی که به ما احساس امنیت می‌دهد این است که می‌توانیم رو در رو با فروشنده‌ها در ارتباط باشیم. اما اگر یک فروشگاه اینترنتی، تمامی امکانات یک فروشگاه حضوری همچون مشاوره رایگان، امکان تعویض کالای دارای اشکال و یا تعویض قبل از بسته بندی کالا، ارسال رایگان در صورت خرید بالای 200 هزار تومان و... را داشته باشد چه؟ اگر تخفیف‌های باور نکردنی و مشتری مداری سرلوحه وظایف یک فروشگاه اینترنتی باشند، اعتماد به آن آسان نمی‌شود؟

ns2g1HHcGp31

پیشگام نگار

پیشگام نگار فروشگاهی اینترنتی است که کار خود را از سال 1393 در حوزه آرایشی و بهداشتی آغاز کرد. هدف اصلی این سایت، ارائه کالا بدون وجود واسطه بود و به همین دلیل کلیه محصولات با قیمت مقطوع و ارزان به دست مصرف کننده می‌رسیدند. همچنین، تمامی محصولات از ضمانت اصل کالا برخوردار بوده و هستند و در غیر این صورت، پیشگام نگار پاسخگوی مشتریان خود می‌باشد.

اینستاگرام، تعاملی نزدیک و دوست داشتنی با مشتری

شبکه‌های اجتماعی، بیش از هر چیزی سر ما را گرم می‌کنند و اکثر مردم با نصب اپلیکیشن‌هایی چون اینستاگرام، پینترست، توییتر و... و فعالیت مجازی، دوستانی تازه پیدا کرده و با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. پیشگام نگار که فروشگاهی به روز است، در اکثر شبکه‌های اجتماعی فعالیتی هر روزه دارد و در اینستاگرام پست و استوری‌های جالب با مضمون زیبایی و سلامی به اشتراک می‌گذارد.

 پیج اینستاگرام این فروشگاه همچنین محلی برای معرفی تازه‌ترین محصولات سایت و ترندها بوده و به علت باز بودن کامنت‌ها و پاسخگویی سریع ادمین، همه می‌توانند سوالات و نظرات خود را بیان کنند یا در دایرکت و چت خصوصی از مشاوره رایگان بهره ببرند. اگر به مسابقه و محتوای چالش برانگیز علاقه دارید، پیشگام نگار به صورت مرتب پست‌های مسابقه‌ای به اشتراک گذاشته و جوایز ارزنده‌ای برای برندگان آن‌ها در نظر می‌گیرد.

ORHHu95tNnjp

انتخاب وسواس گونه کالا

در ادامه مقایسه این آنلاین شاپ با فروشگاه‌های حضوری و فروشگاه‌های اینترنتی دیگر باید بگوییم که هنگام مراجعه به یک فروشگاه خوب، متوجه مرغوب بودن کلیه محصولات آن خواهیم شد. حتی یک قلم از اجناس آنلاین شاپی قابل اعتماد، بی‌اعتبار و منفور نیستند و همگی دارای کیفیتی نسبی و قابل قبول می‌باشند. پس انبوه بودن محصولات، به معنای معتبر بودن فروشگاه اینترنتی نیست. پیشگام نگار نیز دارای این ویژگی است.

همه محصولات آن با دقت انتخاب شده و به برند کالا، نیاز مشتری، قیمت و وضع معشیتی مصرف کننده، کیفیت کالا و بازار هدف آن توجه کامل شده است. البته این امر تنوع محصولات پیشگام نگار را کم نکرده و تقریبا همه افراد می‌توانند کالای مورد نیاز خود را دریافت و خریداری کنند.

منوی پیشگام نگار، هر چه می‌خواهی را سریع‌تر پیدا کن!

پیشگام نگار دارای منویی فوق العاده راحت و مشتری پسند است که همه چیز را دقیقا سر جای خود قرار داده و کلیه محصولات را در دسته بندی خود گنجانده است. این منو شامل بخش‌های زیر است:

  • آرایشی: که خود دارای بخش‌های آرایش صورت، آرایش چشم، آرایش ابرو، آرایش لب، زیبایی و مراقبت از ناخن، براش آرایشی و زیر مجموعه‌های کوچک‌تر است.
  • پوست: این بخش دارای قسمت‌هایی نظیر مراقبت از پوست بوده که خرید کرم مرطوب کننده و کرم ضد آفتاب را در برمی‌گیرند. بخش دیگر آن پاک کننده‌های پوست هستند که شوینده صورت یکی از محصولات آن است.
  • مو: مو دارای قسمت حالت دهنده مو و قسمت مراقبت و بهداشت مو است و زیرمجموعه‌های ریزتری را دارا می‌باشد.
  • بدن: زیبایی و سلامت بدن، در گرو زیبایی و سلامت پوست آن است. محصولات مراقبت بدن نیز به همین اصل پرداخته و سبب درخشش و جذابیت پوست می‌شوند. محصولات اصلاح بدن برای آراستگی و زدودن موهای زائد آن و دئودورانت و ضد تعریق‌ها برای حفظ بهداشت و داشتن عطری شگفت آور در منو قرار گرفته اند.
  • بهداشت شخصی: که شامل محصولات جنسی، بهداشت بانوان، سلامت عمومی و بهداشت دهان و دندان است. محصولات این بخش ممکن است کوچک یا کم اهمیت به نظر برسند، اما عدم استفاده از آن‌ها سلامت را به خطر می‌اندازد و به ما یادآور می‌شود که توجه به داشتن بهداشت شخصی الزامی است.
  • محصولات مردانه: همه افراد گمان می‌کنند که سایت‌هایی همچون پیشگام نگار تنها مخصوص بانوان طراحی شده اند، در حالی که محصولات مردانه در آن فراوان است و آقایان نیز می‌توانند خرید مورد نظر خود را از آن انجام دهند و به فکر سلامت و بهداشت خود باشند. این محصولات شامل بخش‌های اصلاح صورت و بدن، محصولات موی آقایان و محصولات بدن آقایان است.
  • مادر و کودک: بهداشت مادر و کودک از جمله بخش‌های مهمی است که زیبایی پوست و موی فرزند را در آینده تضمین می‌کند. پیشگام نگار با ارائه محصولات با کیفیت در این حوزه کمک می‌کند که هر چه می‌خواهید برای کودکتان رقم بخورد و کوچک‌ترین آسیبی به او نرسد.
  • مجله خبری: این قسمت دنیایی دیگر در پیشگام نگار است. دنیایی که شما را از خرید جدا می‌کند و سرشار از مقالات هیجان انگیز و جالب است. ترفندهای بامزه، ترندهای جدید، اخبار سلبریتی‌ها، بخش‌هایی مانند راهنمای خرید، مقالات آموزشی، مقالات بهداشتی، مقالات زیبایی و آرایشی، مقالات سلامتی، دنیای مد و ویدئو بلاگ، همه و همه در مجله خبری پیشگام نگار جا دارند و اطلاعات عمومی شما را بالا می‌برند.
  • برند: هر برندی که با پیشگام نگار همکاری داشته و دارد، در این بخش جا گرفته است و شما می‌توانید به تفکیک از محصولات هر یک بهره‌مند شوید و طبق آن خرید خود را انجام دهید. برای مثال اگر دوست دارید تنها از یک برند خرید کنید، روی آن کلیک نمایید و با مشاهده محصولاتش سبد خرید خود را پر کنید.

 دیگر مزایای پیشگام نگار...

  • نقد و بررسی تخصصی محصولات
  • مقایسه آسان محصولات با دارا بودن بخش محصولات مشابه و مقالات مجله خبری پیشگام نگار که به این موضوع پرداخته اند
  • آپدیت بودن همه عکس‌های محصولات و عدم تفاوت آن با کالایی که به دست مشتری می‌رسد
  • شیوه سفارش بسیار آسان
  • جستجوی راحت محصولات
  • امکان خرید در همه ساعات شبانه روز
  • توضیح نحوه مصرف و بازار هدف محصول
  • ارسال محصول به سریع‌ترین شکل ممکن
  • همکاری با بلاگرهای مورد اعتماد و دارای اعتبار بین المللی
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها