وزیر کار از پرداخت معوقات همسان سازی حقوق بازنشستگان تا آخر سال خبر داد.

واریز معوقات حقوق بازنشستگان با مبلغ شگفت انگیز آغاز شد | بازنشستگان تامین اجتماعی حسابشان را چک کنند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در نیمه اول اردیبهشت ماه وزیر رفاه اعلام کرد که پیشنهاد افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح درآمدی در هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی به تصویب رسیده و به هیئت دولت ارسال شود؛ هرچند وعده‌هایی از سوی مسئولان مربوط برای تصویب و اعمال افزایش حقوق‌ بازنشستگان در پایان اردیبهشت ماه داده شده بود؛ به علت آنچه که از سوی وزیر رفاه "درگیری دولت در طرح مردمی سازی یارانه‌ها" عنوان شد، سرانجام در ابتدای هفته جاری  افزایش حقوق بازنشستگان به تصویب دولت رسید. ما به تفاوت حقوق بازنشستگان قرار است به زودی پرداخت شود. در ادامه آخرین اخبار حقوق بازنشستگان را بخوانید.

آخرین خبر از همسان سازی حقوق بازنشستگان 

صولت مرتضوی وزیر کار و رفاه اجتماعی در خصوص پرداخت معوقات همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت امیداواریم این معوات تا پایان سال پرداخت شود.

 وی با حضور در محل استقرار سامانه نظارتی ۶۱۳۳ مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری پاسخگوی سوالات و مشکلات مردم شد.

یکی  از تماس‌گیرندگان از جامعه بازنشستگان نکاتی در خصوص جلسه‌ای که قرار بود با رئیس سابق صندوق بازنشستگی کشوری برای حل مشکلات بازنشستگان به‌ویژه بحث بیمه و معیشت آنان برگزار شود، مطرح و گفت که متأسفانه آن جلسه برگزار نشد.

مرتضوی در پاسخ به سوال این بازنشسته گفت: در سفر استانی به استان البرز در حضور استاندار چندین ساعت پای سخنان جامعه بازنشستگان نشستیم. آنجا چند بحث مطرح شد که یکی از مباحث در خصوص بیمه تکمیلی بود. در سال ۱۴۰۲ هم شرح خدمات بیمه تکمیلی و هم منابع آن افزایش یافت.

وی تصریح کرد: در خصوص مستمری و همسان‌سازی بازنشستگان، بخشی انجام شده و برای بخش دیگر، هفته گذشته دو جلسه با حضور نمایندگان آحاد مختلف بازنشستگان و یک جلسه هم با حضور سازمان برنامه و بودجه داشتیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار امیدواری کرد: حقوق بازنشستگانی که در چارچوب قانون همسان‌سازی ایجاد شده، تأمین منابع شود و امید است تا پایان سال توفیق داشته باشیم بدهی به بازنشستگان بابت این موضوع نداشته باشیم.

منبع: نبض بازار