احمدی‌نژاد در جلسه سران قوا چند بار (V) نشان داد؟

کد خبر: 161370

گفتنی است پس از پایان این جلسه 150 دقیقه ا‌ی هیچکدام از سران قوا توضیحی در مورد محتوا و مباحث مطرح شده در این نشست ندادند و گفتگو با خبرنگاران را به زمانی دیگر موکول کردند.

احمدی‌نژاد در جلسه سران قوا چند بار (V) نشان داد؟

فرارو: جلسه 3 ساعته سران قوا روز گذشته به میزبانی رئیس قوه قضائیه و با حضور رئیس جمهور پشت درهای بسته انجام گرفت. ساعت 14 دیروز شنبه جلسه سران قوا با حضور محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه برگزار شد. از نکات جالب درباره عکس‌های منتشر شده این دیدار نشان دادن مکرر علامت (V) از سوی رئیس جمهور در مقابل دوربین عکاسان بود. احمدی نژاد در حین ورود به ساختمان محل برگزاری نشست و پس از پایان جلسه و بدرقه از سوی آملی لاریجانی بارها در برابر دوربین عکاسان با لبخند علامت (V) نشان داد.

گفتنی است پس از پایان این جلسه 150 دقیقه ا‌ی هیچکدام از سران قوا توضیحی در مورد محتوا و مباحث مطرح شده در این نشست ندادند و گفتگو با خبرنگاران را به زمانی دیگر موکول کردند. از نکات جالب دیگر نشست سران قوا عدم درج خبر آن در پایگاه اطلاع رسانی دولت و سایت نهاد ریاست جمهوری بود. از زمان برگزاری نشست تا این لحظه پایگاه اطلاع رسانی دولت و ریاست جمهوری توجهی به دیدار مهم سران قوا به میزبانی آملی لاریجانی نکرده و هیچگونه خبر یا عکسی از این دیدار منتشر نکرده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها