بازگشت وزیر جوان به گمانه‌زنی‌ها

کد خبر: 1063905

آذری جهرمی نامزد ریاست جمهوری است؟

بازگشت وزیر جوان به گمانه‌زنی‌ها

گروه سیاست سایت فردا - فضای مجازی پر شده از گمانه‌زنی درباره کاندیداتوری محمد‌ جواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات. منشاء این گمانه نیز توییت حانیه سامعی مشاور وزیر جوان در امور بانوان است که نوشته «خبر آمد خبری در راه است ... » استفاده او از هشتک آذری جهرمی و نزدیک به موعد ثبت نام نامزدهای انتخاباتی سبب شده که برخی تصور کنند آذری جهرمی نیز نامزد خواهد شد و به این قضیه واکنش نشان دهند.

نکته قابل توجه آنکه اکثر کاربران نیز از طرح این احتمال ناراضی بودند. چه اصلاح‌طلبان که عملکرد او درباره فیلترینگ را راضی کننده نمی‌دانند و همین حکم اخیر دیوان عدالت اداری به نفع اپراطورهای اختلال کننده در کلاپ هاوس را شاهد می‌آورند و چه افراد با گرایش سیاسی رقیب که ریشه‌ای تر با موضوع برخورد کرده و آذری جمهرمی را در قد و قواره ریاست جمهوری نمی‌بینند.

ناگفته نماند که گمانه‌زنی حول محور جهرمی از قبل هم وجود داشت. به هرحال او از همان روزی که از مجلس رای اعتماد گرفت و وزیر شد محور برخی حواشی بود.

چند روز قبل نیز یک روزنامه اصول‌گرا در عکس و تیتر نخست خود پیش‌بینی کرده بود که آذری جهرمی در رویای شهرداری تهران است. آفتاب یزد اما با اشاره به اینکه « به نظر می‌رسد بعید است او منتظر نتایج انتخابات شورای شهر باقی بماند. انتخاباتی که احتمال ریزش تمام نیروهای اصلاح‌طلب آن وجود دارد و به نظر می‌رسد اصول‌گرایان مجددا به صندلی‌های خود باز می‌گردند» نوشته بود: «پس  باید ظن دیگری را جدی گرفت. یعنی آذری جهرمی تمایل دارد سرمایه خود را در انتخابات ریاست جمهوری خرج کند.»

بعدتر هم این گمانه مطرح شد که برخی می‌خواهند وزیر جوان را به عنوان ظرفیتی برای انتخابات 1408 نگه دارند. همه این‌ها درحالی است که او پیش‌تر در برنامه تلویزیونی صراحتا گفته بود که برنامه‌ای برای کاندیداتوری ندارد. 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها