شریان تلاش کرد شکست خود در برگزاری یک نشست را با حمله به مبنا جبران کند

به دلایل عدم اقبال نیروهای اجتماعی جریان انقلاب فکر کنید

کد خبر: 1253346

با وجود آنکه پروژه شریان به‌‌منظور وزن کشی سیاسی با گروهها و چهره‌هایی که تحت عنوان مبنا گرد هم آمدند، شکست خورد اما شریانی‌ها سعی دارند با منحرف ساختن موضوع، نگاهها را از دورهمی کم‌تعداد خود دور سازند.

به دلایل عدم اقبال نیروهای اجتماعی جریان انقلاب فکر کنید

سرویس سیاسی فردا : با وجود آنکه پروژه شریان به‌‌منظور وزن کشی سیاسی با گروهها و چهره‌هایی که تحت عنوان مبنا گرد هم آمدند، شکست خورد اما شریانی‌ها سعی دارند با منحرف ساختن موضوع، نگاهها را از دورهمی کم‌تعداد خود دور سازند.

صالح اسکندری، عضو شورای مرکزی شریان نوشته: آیا شورای ائتلاف اصولگرایان یا احزاب سابقه‌دار اصولگرا و اصلاح‌طلب در این ایام نشستی برای توجه دادن به موضوع غزه برگزار کرده‌اند؟

این سوال در حالی مطرح می‌شود که سخنرانان و حاضران در نشست مبنا که شورای ائتلاف اصولگرایان را نیز شامل می‌شود هم در همایش چهار هزار نفری پنج‌شنبه گذشته و هم در فرصت‌های دیگر نسبت به وقایع غزه واکنش‌هی صریحی نشان داده‌اند‌.

این رویکرد صادقانه شورای ائتلاف اما شریانی‌هایی که به‌نظر می‌رسد به‌دنبال بهره‌برداری سیاسی و اتتخاباتی از دورهمی کوچکشان بودند را ناراحت کرده است.

اسکندری در بخش دیگری از نوشته‌اش مدعی شده که شریان بدون در دست داشتن منابعی که در اختیار برخی گروه های سیاسی است، به جای میتینگ انتخاباتی، جلسه‌ای در این سطح با حضور بزرگان جبهه مقاومت برگزار کند.

ادعای این عضو شریان در شرایطی است که شکل‌‌گیری این گروه در وابستگی به برخی مسئولان دولتی رقم خورده چنانکه وزرات راه و مدیرانش باید پاسخگوی نسبت خود با شریان باشند.

به‌نظر می‌رسد اینگونه هماورد‌طلبی‌های شریانی‌ها برای دیده شدن و یافتن جایگاهی میان گروههای سیاسی باشد.

اکنون وقت آن است که مسئولان شریان به جای حمله به مجمع ۴ هزار نفری ریشه عدم اقبال بدنه نیروهای انقلاب به خود را دریابند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها