کابین دوش شیشه ای

کد خبر: 1093144
کابین دوش شیشه ای

 

 

کابین دوش شیشه ای

کابین دوش شیشه ای نوعی وسیله شیک و مدرن برای کنار حمام و تفکیک سرویس بهداشتی و یا اتاق خواب از حمام خواهد بود.

همه روزه شاهد تولید انواع کابین دوش هستیم  و هر کدام از آنها دارای ویژگی‌ها و ابزارهای مختلفی هستند که آنها را نسبت به یکدیگر متمایز ساخته است.

در حال حاضر، از کابین دوش به شکل‌ها و طرح‌های مختلفی استفاده میگردد. که برخی از آنها به لطف انتخاب مناسب ، نمای فوق العاده ای در کنار خانه های ما آفریده اند.

برای مشاهده انواع کابین دوش شیشه ای ، قیمت ها و نصب کابین دوش شیشه ای برروی لینک زیر کلیک فرمایید

کابین دوش شیشه ای

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

قیمت کابین دوش شیشه ای

عوامل متعددی در تعیین قیمت کابین دوش شیشه ای تاثیر گذار است. از این عوامل میتوان یه موارد ذیل اشاره نمود :

  • نوع کابین دوش شیشه ای

  • مدل کابین دوش شیشه ای
  • هزینه حمل و باربری
  • جنس یراق
  • نوع شیشه
  • متریال
  • برند کابین دوش شیشه ای

البته شما میتوانید با داشتن مشاوره خوب در شرکت زیما از هزینه های اضافی کاسته و مبتنی بر نیاز خود خود اقدام به خرید کابین دوش شیشه ای نمایید. بدین ترتیب به نوعی در هزینه ها صرفه جویی کرده اید.

کابین دوش ارائه شده در شرکت مهندسی زیما داری ضمانت و خدمات پس از فروش می باشد.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

کابین دوش اتاق خواب

کابین دوش اتاق خواب نوعی وسیله دکوراتیو و لوکس برای کنار اتاق خواب است. هر جا که  امکان بنایی وجود ندارد به یک زیر سازی ساده میتوان در کنار اتاق خواب کابین دوش نصب کرد.

با نصب کابین دوش شیشه ای در کنار اتاق خواب علاوه بر زیبایی میتوان از یک اتاق خواب ساده یک اتاق خواب مستر ساخت.

کابین دوش اتاق خواب نوعی وسیله شیک و مدرن برای کنار اتاق خواب خواهد بود.

کابین دوش کنار اتاق خواب میتواند جلوه زیبایی خاصی نیز به دکوراسیون داخلی منزل بدهد.

نرده شیشه ای

متریال شیشه کاربرد بسیاری در صنعت ساختمان داشته که همه ما با رایج ترین استفاده شیشه ، یعنی شیشه پنجره ، آشنا هستیم. امروزه از شیشه برای مصارف مختلفی همچون، درب‌های شیشه ای ، بالکن شیشه ای ، پارتیشن شیشه ای ، پارتیشن اداری شیشه ای ، کابین دوش شیشه ای و … استفاده می شود. یکی از جدیدترین و پرکاربردترین موارد استفاده‌ شیشه ، می‌توان به نرده شیشه ای (هندریل ) اشاره نمود.

حفاظ بالکن  یکی از متداول ترین نوع هندریل  است که نه تنها جلوه ی مدرن و زیبا به نمای ساختمان می دهد بلکه دسترسی به نور و چشم انداز را نیز دارد.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

امروزه برای امنیت و استحکام بیشتر در واحدهای مسکونی ، تجاری و اداری از هندریل استفاده می شود. شیشه به کار رفته در این نرده ها از جنس سکوریت می باشد. ضخامت این نوع شیشه ها با توجه به نوع و ابعاد فضای مورد نظر از 12-16 میلی متر می باشد.

شیشه زیباست ، بخصوص اگر به عنوان یک المان طراحی داخلی مورد استفاده قرار گیرد ‌میتواند زیبایی را چندین برابر کند. به همین خاطر ، روز به روز کاربرد آن در ساختمان و طراحی داخلی بیشتر می‌‌شود. قبلا از شیشه‌ها فقط به عنوان پوشش پنجره ها استفاده می شدند. اما امروزه در تمام گوشه و اکناف ساختمان می‌‌توانیم آن‌ها را ببینیم. یکی از خلاقانه ترین شکل‌های استفاده از شیشه‌ها در نرده شیشه ای (هندریل ) نمود پیدا کرده است. نرده‌ شیشه ای خود کاربردها ، انواع یا مدل مختلف و ویژگی‌های منحصربفرد خود را  دارد .

برای خرید نرده شیشه ای ، نصب نرده شیشه ای و قیمت نرده شیشه ای کلیک نمایید.  " نرده شیشه ای "

50
بالکن شیشه ای

 بالکن شیشه ای (موسوم به تراس شیشه‌ای ، جام شیشه‌ای ، ایوان شیشه‌ای ، درب بالکنی ، درب تراسی ، درب تاشو ، درب جمع شونده، سکورریت متحرک، شیشه کشویی ، شیشه ریلی و…) نوعی پیاده سازی است که در راستای پوشش محوطه باز بالکن‌ یا تراس‌ ساختمان‌ مورد استفاده قرار گرفته و کاربرد دارد.

 بالکن شیشه ای (تراس شیشه ای) نسل جدیدی از سیستم‌ نماسازی به شمار می‌رود. در پروفایل این سیستم از یک ریل آلومینیومی در کف و سقف به عنوان جایگاه نگهدارنده بازشو استفاده میشود و در داخل آن نیز با قطعات یا پانل‌های شیشه‌ای از جنس سکوریت ، سندبلاست  و… با عر‌ض‌ یکسان تقسیم‌بندی میشود.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

  کاربرد بالکن شیشه ای

کاربرد بالکن شیشه ای (تراس شیشه ای )  استفاده در بالکن‌ها و تراس‌های خانه‌های ویلایی و آپارتمانی، نمای پنت هاوس، فضای خارجی (دیوار و سقف) گلخانه‌ها، پارتیشن‌ اداری شیشه ای و منازل ، سالن کنفرانس ، استخر ، ویترین فروشگاه‌ ، مرکز خرید ، سالن‌ ورزشی، فرهنگی و… است

برای اطلاعات بیشتر درباره بالکن شیشه ای اینجا کلیک نمایید   بالکن شیشه ای "

مزایای بالکن شیشه ای

از مزایای اصلی استفاده از بالکن های شیشه ای (تراس شیشه ای )  می توان به مواردی از قبیل افزایش فضای زیر بنا، زیبایی، فضای بیشتر، عایق صوتی، عایق حرارتی، سهولت در شستشو و نظافت ، جلوگیری از ورود گرد و غبار، دوام زیاد و … اشاره کرد.

یکی از این فضاها که پیشتر به دید نوعی انباری یا فضای بستن بند رخت برای خشک کردن لباس و مواردی از این قبیل در نظر گرفته می شد، امروزه جایگاه متفاوتی پیدا کرده است. در واقع زندگی شهری بسیار خسته کننده و کسالت بار شده است.

کار در فضاهای بسته و تنگ، زندگی در فضاهای خسته کننده و استرس‌زا موجب شد تا معماری امروز تراس یا بالکن را به عنوان بخشی از فضای زندگی در نظر بگیرد.

در گذشته اکثرا بالکن‌ها را با پنجره‌هایی از جنس UPVC و آلومینیوم می‌بستند و در واقع بالکن کاربرد خاصی نداشت و به مانند دیگر فضاها و اتاق‌های آن خنه کاملا بسته و کسالت آور بود. وقتی که شما از بیرون به نمای ساختمان نگاه می‌کردید کاملا ظاهر نمای ساختمان را تحت الشعاع قرار می داد.

 همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

51

پارتیشن شیشه ای

در واقع همان دیوار شیشه ای است و در حقیقت نوعی دیوار شیشه ای است و با داشتن ظاهری زیبا تاثیر بسیار چشمگیری و زیادی در روی دکوراتیو و طراحی داخلی فضا دارد.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

در واقع این نوع پارتیشن نوعی عنصر منحصر به فرد و خاص شمرده میشود که موجب تفکیک و جداسازی فضاها شده و به عنوان یک عایق صوتی نیز عمل کرده و از عبور عاماهی  خارجی چون حشرات و گرد و غبار و … به داخل ساختمان و دیگر بخشهای آمنیز جلوگیری به عمل می آورد در حالی که جنبه ی بصری و دید فضا نیز توسط این پارتیشن ها از بین نمی رود.

شما می توانید از پارتیشن به عنوان یک ابزار و وسیله سریع و ساده برای ساخت دفتر کاری خود و بخش بندی آن استفاده نمایید. این پارتیشن ها به وسیله ی فریم های آلومینیومی، استیل و دیگر سخت افزارهای نگه دارنده  شیشه نصب و اجرا میشوند.

برای ساخت این نوع پارتیشنها از شیشه سکوریت استفاده می کنند که در هنگام خرید حتما به نوع و جنس شیشه آن دقت داشته باشید تا از یراق آلات با کیفیت و شیشه های سکوریت با دوام ، مقاوم و خوب خریداری نمایید.

شما با کمک این انواع پارتیشن می توانید محیطی تمیز و زیبا و شفاف همراه با دید عالی داشته باشید. زمانی که می خواهید تا برای فضای اداری خود برنامه ریزی نمایید پارتیشن به عنوان یک جز حیاتی ، تاثیر بسیار زیادی در چشم انداز فضا خواهد داشت.

همان طور که اشاره شد  شیشه سکوریت به دلیل خاصیتها و مزیتهای ویژه بسیارفراوانی که دارد یکی از مناسب ترین و پر کاربرد ترین شیشه ها در ساخت پارتیشن شیشه ای می باشد.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

انواع پارتیشن شیشه ای :

شرکت مهندسی زیما ارائه دهنده با کیفیت ترین انواع پارتیشن شیشه ای در سراسر تهران و سراسر ایران است.

  • پارتیشن های تک جداره
  • پارتیشن های دو جداره
  • پارتیشن فریم لس
  • پارتیشن فریم دار
  • پارتیشن هوشمند
  • پارتیشن رنگی

که دارای لولایی  و ریلی با استفاده از یراق آلالت مناسب قابل اجرا است.

قابلیت نصب استیکر ، اجرای سندبلاست ، چاپ روی شیشه ، ظراحی روی شیشه از مزایای نصب پارتیشن می باشد.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

نصب پارتیش شیشه ای :

برای نصب پارتیشن شیشه ای قبل از اجرا و پیاده سازی طرح نیاز هست توسط ابزای مثل دوربین و تراز لیزری محل موردنظر را علامت گذاری نمایید، سپس بعد از این مرحله ابعاد شیشه مشخص و برای ساخت تولید میشود.

پروفیل های سازه با رنگ کوره ای قبل از نصب رنگ زده می شوند و در مرحله آخر سازه های استنلس استیل بعد از جوشکاری و نصب در محل توسط پولیش مخصوصی جلا داده میشوند.

برای نصب و اجرای پارتیشنها فریم لس در محیط های اداری و شرکت ها تنها در قسمت های بالا و پایین پارتیشن ، پروفیل آلومینیوم به کار می رود که بر روی دیوار شیشه ای به هیچ عنوان دیده نخواهد شد.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

قیمت پارتیشن شیشه ای :

برای دریافت قیمت پارتیشن شیشه ای ( پارتیشن اداری ) از آنجایی که قیمتها بصورت مداوم در حال تغییراست و همیشه در حال افزایش میباشد میتوانید قیمت دقیق را از کارشناس بخش فروش 44860861-021 دریافت کنید.

در نصب پارتیشن  ( پارتیشن اداری ) میتواند متریال نقش به سزایی در قیمت داشته باشد.

در شرکت مهندسی زیما تمامی پارتیشنهای شیشه ای ( پارتیشن های اداری ) و یراق آلات آنها دارای ضمانت می باشند.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

خرید پارتیشن شیشه ای :

شرکت مهندسی زیما با سابقه عالی  در زمینه نصب و اجرا و خرید پارتیشن شیشه ای ,در خدمت شماست .

خدمات دیگر ما عبارتند از : درب اتوماتیک و دستی- بالکن شیشه ای - نرده شیشه ای - کابین دوش - کرکره برقی و… آماده دریافت سفارشات شما می باشد.

از آنجا که حرفه مابیشتر یک حرفه خدماتی است لزا بهتر است برای اطلاع از قیمت پارتیشن دقیق و نحوه سفارش با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شما مشتریان گرامی می توانید برای اجرای پروژه پارتیشن خود با شماره های شرکت مهندسی زیما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان شرکت مهندسی زیما آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

ارسال پارتیشن شیشه ای :

گروه مهندسی زیما آماده ارائه خدمات و ارسال کلیه سفارشات اعم از خدمات ذیل است.

  • سفارش پارتیشن
  • ارسال به سراسر تهران
  • ارسال فوری به غرب تهران
  • نصب پارتیشن در سراسر ایران
  • ارسال سفارش به سراسر ایران
  • نصاب متخصص و حرفه ای
  • پشتیبانی در سراسر تهران
  • کرایه حمل بسیار پایین
  • ارسال فوری
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها