آیا به مشاوره سئو برای سایت خود نیاز داریم؟

کد خبر: 1118495
آیا به مشاوره سئو برای سایت خود نیاز داریم؟

 

یکی از موضوعات داغ در تجارت امروز، دیجیتال مارکتینگ و مشاوره سئو است و اگر به دنبال توسعه شرکت خود هستید، تقریباً مطمئناً با بازاریابی دیجیتال و البته سئو مواجه خواهید شد. سئو یکی از حیاتی ترین ابزارها برای دستیابی به اهداف شرکت است، اما سئو دقیقا چیست؟ سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization است و فرآیند بهبود تنظیمات فنی وب سایت، ارتباط محتوا و محبوبیت لینک است به طوری که صفحات آن راحت تر، مرتبط تر، محبوب تر در پاسخ به سؤالات جستجوی کاربر و در نتیجه رتبه بالاتری پیدا می کنند.

 این جنبه از بازاریابی دیجیتال شامل مجموعه ای از کارهایی است که به بهبود رتبه سایت یا وبلاگ در موتور جستجو کمک می کند و در نتیجه آن سایت به عنوان بالاترین و بهترین در پاسخ به جستجوی بازدیدکنندگان معرفی می شود. متخصصان زیادی در این صنعت فعالیت می کنند و به افراد و سازمان های مختلف در تلاش برای رشد کسب و کارشان کمک می کنند. این ساده ترین توضیح در مورد فرآیند سئو و متخصصان سئو است. با گذشت زمان، سوالات جدیدی مطرح می شود: مشاوران سئو چه کسانی هستند؟ نقش آنها چیست و چگونه ما واجد شرایط ترین تیم مشاوره سئو را انتخاب کنیم؟

هنگامی که تصمیم به ایجاد یک وب سایت دارید، به مشاوره سئو نیاز خواهید داشت. این تصور که ابتدا سایت باید راه اندازی شود و سپس سئو اعمال شود، کاملاً نادرست است و در آینده منجر به آسیب خواهد شد. کسانی که قبل از شروع به توسعه سایت برای سئو برنامه ریزی و مشورت می کنند، از بازی جلوتر هستند و هزینه کمتری نسبت به کسانی که تا پایان سایت صبر می کنند، پرداخت می کنند.

2

برای برنامه ریزی صحیح سئو، ابتدا باید قبل از شروع به ایجاد سایت، بازار هدف و ایجاد درآمد خود را مشخص کنید. در صورت تعریف اهداف سئو، طراح سایت درک بهتری از اجرا خواهد داشت. هنگامی که اهداف سئو و بهینه سازی فروش را داشته باشید، طراحی سایت را به سمت کسب و کار منتقل خواهید کرد. وقتی نوبت به برندینگ می رسد، با توسعه یک کسب و کار شروع می کنید. ما از طریق مشاوره سئو به شما در شناسایی بازار هدف و اهداف درآمدزایی و همچنین تحلیل بازار با مطالعه رقبا کمک خواهیم کرد.

مشاوره سئوی خوب همیشه مفید است، اما به ویژه زمانی مفید است که بسیاری از مدیران وب سایت و صاحبان شرکت مطمئن نیستند که بهینه سازی وب سایت خود را از کجا شروع کنند یا چگونه و با چه برنامه ای سئوی خود را ارتقا دهند. در این شرایط یک متخصص سئو می تواند با راهنمایی سئو به شرکت شما کمک کند. به بیان دیگر، برای رسیدن به هدف خود با استفاده از سئو چه کاری باید انجام دهید و چه کاری نباید انجام دهید.

از سوی دیگر، اهمیت سئو روز به روز در حال افزایش است، به ویژه به این دلیل که بیش از 90 درصد از کاربران جهان از موتورهای جستجو برای دریافت پاسخ سوالات خود استفاده می کنند.

شرح وظایف مشاور سئو چیست؟

هدف از مشاوره سئو این است که وب سایت خود را بر اساس الگوریتم های خاصی ساختار دهید تا بتوانید بالاترین رتبه را در موتور جستجوی گوگل کسب کنید. به همین دلیل، ممکن است آمادگی و کار زیادی لازم باشد. این نگرانی ها شامل سئو خارجی و لینک سازی (Off-Page SEO & Link Building) و همچنین SEO فنی و داخلی است. مشاوران سئو به طور کلی در یکی از این زمینه ها مشغول به کار هستند.

وقتی نوبت به گرفتن بک لینک می رسد، باید یک کمپین برنامه ریزی شده و طولانی با هدف ایجاد مطالب عالی و جمع آوری لینک از وب سایت های قابل اعتماد انجام شود. این تنها راه برای به دست آوردن لینک های "مفید" و "با کیفیت بالا" خواهد بود. برگ برنده و ویژگی متمایز یک وب سایت موفق از ناموفق، لینک های با کیفیت است. مشاوره سئو خارجی در واقع یکی از چالش برانگیزترین جنبه های مشاوره سئو است.

3

عامل دیگری که مشاوره سئو خارجی را بسیار دشوار می کند، الگوریتم های بنیادی گوگل است. برخی از الگوریتم‌های گوگل، مانند الگوریتم پنگوئن، که برای مبارزه با هرزنامه‌ها و بک لینک‌های غیرعادی طراحی شده‌اند، شما را از دستیابی به اهدافتان از طریق پیوندهای نابجا باز می‌دارند. به گفته گوگل، دلیل این امر این است که این یک پیوند مفید و ارزشمند است که به گفته گوگل با کمال میل توسط سایر کاربران در اختیار شما قرار گرفته است.

https://seotehran.com/seo-consulting/

هم‌اکنون سئو تهران، به عنوان مشاور سئو دنیای دیجیتال است که برای ارتقای سایت شما خدماتی را آماده کرده است تا سایت شما را نسبت به دیگر رقبا در صنعت‌تان ارتقا دهد.

جهت اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات از سایت تهران سئو (seotehran.com) با ما در تماس باشید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها