چگونه سایت رپورتاژ آگهی خوب برای رپورتاژ آگهی پیدا کنیم ؟

کد خبر: 1096922

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین راه‌های افزایش بازدید و درآمد وبسایت که همچنین یکی از بزرگترین شاخه‌های دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود، سئو نام دارد. اگر سئوکار باشید، یا درجایی به عنوان کارآموز سئو مشغول شده باشید و یا حتی در دوره‌های آموزش سئو شرکت کرده باشید، نام رپورتاژ آگهی را شنیده‌اید. در این مطلب به توضیح این بخش از سئو و همچنین بحث درباره پیدا کردن یک سایت رپورتاژ آگهی خوب پرداخته‌ایم.

رپورتاژ آگهی چیست؟

oKYG8Vex4x6c

علاوه بر شنیدن نام سئو، همچنین ممکن است متوجه شده باشید که در ایران، برندهای جدید زیادی به صورت روزافزون، در حال ظهور و ورود به وب هستند. هرچه وبسایت بیشتر به رسمیت شناخته شود، برای برند جدید به معنای افزایش اعتبار، مشتری و در نهایت فروش است. ممکن است این سوال مطرح شود که چگونه یک نام تجاری نوپا، می‌تواند در وب معروف شود، اعتبار خود را افزایش دهد و هم‌زمان، مشتریان وفادار خود را خیلی زود پیدا کرده و روز به روز در دنیای کسب و کار آنلاین بیشتر رشد کند؟

در این مقاله از تسمینو، ما قصد داریم در مورد این موضوع به طور عمیق صحبت کنیم و ببینیم چگونه برند‌هایی که تا دیروز گمنام بودند، یک شبه ره 100 ساله را طی می‌کنند و سریعا به مخاطب هدف خود می‌رسند. بنابراین با تسمینو باشید تا اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. احتمالاً خرید آنلاین را حداقل یک‌بار تجربه کرده‌باشید. بنابراین به این فکر کنید که قبل از خرید آنلاین معیارهای شما چه بوده‌است؟

  • اعتماد به سایت؟
  • کامل بودن دسته بندی محصولات؟
  • و…

جالب است بدانید که شما در مرحله اول، فقط به اسم و رسم فروشگاه در وب توجه می‌کنید و اعتبار داشتن آن، باعث می‌شود که جذب فروشگاه شوید و از کالا دیدن کرده و در صورت نیاز خرید کنید. شما تنها نیستید و همه مردم (حتی بازار هدف شما) ابتدا نیاز دارند که به فروشگاه (یعنی شما) اعتماد کنند تا فروش ایجاد شود. بنابراین اعتماد همیشه حرف اول را در بحث مشاغل اینترنتی می‌زند.

چگونه مردم به یک وبسایت اعتماد می‌کنند؟

  • صحبت‌های پیرامون آن در انجمن‌ها و گروه‌های اینترنتی
  • بحث‌های پیرامون آن در شبکه‌های اجتماعی
  • مطالعه رپورتاژ آگهی فروشگاه در وبسایت‌های خبری یا وبسایت رپورتاژ آگهی
  • و…

خوب، تا اینجا متوجه شدیم که چگونه مشاغل در اینترنت، کاربران خود را جذب و کسب درآمد می‌کنند. حال می‌خواهیم نگاه عمیق‌تری به این موضوع داشته‌باشیم تا بتوانیم مشکل را بهتر درک کرده و از آن، به عنوان استراتژی موفقیت خود در وب استفاده کنیم.

امروزه مدیران مشاغل و صاحبان کسب و کار به دنبال ارزان‌ترین و خلاقانه‌ترین راه‌ها برای معرفی مشاغل خود هستند؛ زیرا این امر منجر به هدف گیری مناسب مخاطبان و دریافت بازخوردهای عالی می‌شود. شما نیز مانند سایر افراد، شاید از راهکار‌های تبلیغاتی زیادی در اینترنت مطلع باشید. با این حال، همانطور که می‌دانید، حضور مداوم و فعال شما در وب و نتایج اولیه گوگل، باعث افزایش ترافیک ورودی سایت و در نتیجه افزایش فروش می‌شود. این اصلی‌ترین دغدغه صاحبان مشاغل اینترنتی ‌است.

چند نمونه از فرایندهای تبلیغات اینترنتی:

  • سئو
  • ایمیل مارکتینگ
  • تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی
  • تبلیغات در گوگل
  • رپورتاژ آگهی
  • تبلیغات بنری
  • و…

اما تنها چیزی که شما را از دیگران متمایز می‌کند، تولید محتوای جذاب و مرتبط با کسب و کار برای کاربرانتان است که میزان موفقیت شما را به شدت افزایش می‌دهد. یکی از بهترین مطالبی که می‌توانید تولید کنید، پاسخ به سوالات کاربران در قالب مقاله‌های مفید است که به آنها نکته آموزنده می‌دهد.

یک تیم تحقیقاتی، درحال بررسی روش‌های مختلف تبلیغات آنلاین است: ایمیل مارکتینگ، سئو، تبلیغات بنری و رپورتاژ آگهی، بهترین راه‌ها برای تبلیغ هستند. زیرا بازخورد خوبی دارند و محتوا را سریعتر در گوگل بالا می‌آورند. پیدا کردن یک سایت رپورتاژ آگهی خوب، باعث می‌شود که بهترین بازدهی را در قبال هزنیه‌ای که تقبل کرده‌اید، دریافت کنید.

رپورتاژ و سایت رپورتاژ آگهی

ممکن است در سایت های سرگرمی، خبری یا تکنولوژی، متوجه شده باشید که یک پست به طور کامل خدمات یا برند جدیدی را معرفی می‌کند و در پایان مطلب، برچسب "رپورتاژ" را قید می‌کنند تا نشان دهند این یک تبلیغ آنلاین است. اینگونه پست‌ها به ما می‌گویند که درحال مطالعه یک سایت رپورتاژ آگهی هستیم. رپورتاژ آگهی در واقع اخباری تبلیغاتی‌است که در سایت‌های مختلف منتشر می‌شود و در آن، کلمات کلیدی حساس و مهم به صفحه مورد نیاز لینک داده شده است. این کار دو هدف دارد:

  1. هدایت مخاطبین به صفحه‌هایی که در وبسایت خود تعیین کرده‌ایم
  2. بالا رفتن اعتبار وبسایت ما در گوگل.

البته برای دستیابی به مورد دوم، لازم است که سایت رپورتاژ آگهی که انتخاب کرده‌ایم، خود دارای PA و DA بالایی باشد. این دو مورد با استفاده از ابزار moz.com قابل بررسی هستند. در بسیاری از کشورها، تبلیغات به عنوان روابط عمومی دیجیتال شناخته می‌شود. آنها معتقدند رپورتاژ آگهی یکی از مهمترین راه‌های توسعه روابط عمومی در کسب و کار است.

استفاده از خدمات وب سایت رپورتاژ آگهی، بهترین رشو تبلیغات و سئو

ممکن است در بسیاری از سایت‌های ایرانی دیده باشید که به محض ورود به صفحه اصلی، تعداد قابل توجهی بنر در حال چشمک زدن به شما هستند. این نوع تبلیغ، هیچ سودی برای شما نخواهد داشت؛ زیرا اکثر کاربران به این بنرها بی‌اعتماد هستند و روی آنها کلیک نمی‌کنند.

اما رپورتاژ آگهی، محتوایی است که می‌توان آن را اخبار نیز نامید. تیتر این خبر در صفحه اصلی سایت رپورتاژ آگهی قرار داده می‌شود و کاربران عادی، از تبلیغاتی بودن متن بی اطلاع هستند. پس برای مشاهده مطلب شما به عنوان اخبار، روی آن کلیک می‌کنند. آنها مطلب شما را مورد بررسی قرار می‌دهند و آن را تا انتها می‌خوانند. به همین علت است که در آموزش سئو، به رپورتاژ آگهی توجه زیادی می‌شود.

البته، یک نکته مهم این است که اگر رپورتاژ آگهی خود را به یک تولید کننده محتوای حرفه‌ای مانند تسمینو بسپارید، می‌تواند نکات اساسی و آموزنده‌ای را با استفاده از تکنیک‌های متنی مختلف، در اختیار کاربران شما و همچنین مخاطب هدف در وب سایت رپورتاژ آگهی قرار دهد. این موضوع، باعث می‌شود کاربران متوجه شوند که با خواندن این مطلب، درحال یادگیری ترفند یا تکنولوژی جدید هستند. پس حتماً آن را تا انتها می‌خوانند. در برخی موارد مشاهده شده است که حتی برای یک رپورتاژ آگهی، کامنت‌های محتلفی درج شده‌است.

به همین دلیل با قرار دادن تبلیغات در سایت‌های معتبر، مردم محتوای شما را می‌خوانند و با ویژگی‌های کسب و کار اینترنتی، وب سایت و خدمات شما آشنا می‌شوند؛ در نتیجه برندسازی شما به درستی انجام می‌شود. باید در نظر داشته باشید که وقتی یک خبرگزاری بسیار معتبر، محتوای شما را در سایت خود منتشر می‌کند، این حساسیت باعث می‌شود سایر کاربران آن وب سایت، حداقل یک بار از سایت شما دیدن کنند. علاوه بر این، تاثیر بسیار زیادی در سئو و رتبه گرفتن در گوگل خواهد گذاشت.

سایت رپورتاژ آگهی، سریع ترین ابزار رشد در سئو

برای انتخاب کلمات کلیدی خوب برای رپورتاژ آگهی خود، باید کلمات کلیدی‌ را که رتبه خوبی در نتایج جستجو دارند مشخص کرده و آنها را مستقیماً به صفحات مربوطه لینک دهید تا بتوانید رتبه خوبی را کسب کنید. با انتشار محتوای خود در یک سایت رپورتاژ آگهی معتبر، اعتبارات برجسته‎ای به سایت شما وارد می‌شود که می‌تواند نتایج شما را در گوگل، به میزان قابل توجهی تغییر دهد و سایت شما نیز توسط گوگل یک سایت معتبر و مورد اعتماد محسوب شود.

جمع بندی

رپورتاژ آگهی یکی از بهترین و سریع ترین راه‌های رشد وبسایت است که به عنوان زیرشاخه سئو و دیجیتال مارکتینگ قرار می‌گیرد. اما در به کارگیری این روش و سبقت گرفتن از رقبایی که آنها نیز از این روش استفاده می‌کنند، نیازمند تجربه، دانش و... است. تسمینو tesmino، یک وبسایت خدمات دیجیتال مارکتینگ است که می‌تواند یک رپورتاژ خوب و جذاب برای شما تولید کرده و آن را در وبسایت‌های معتبر منتشر کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها