استفاده از خدمات و ابزار سئو برای بهبود رتبه در صفحه ی اول گوگل

کد خبر: 1119325
استفاده از خدمات و ابزار سئو برای بهبود رتبه در صفحه ی اول گوگل

 

موتور جستجوی گوگل برای رتبه بندی سایت های مختلف و معرفی آن ها به کاربران هر روز ریز بین تر و سخت گیر تر می شود. به همین دلیل در دنیای امروز رسیدن به صفحه ی اول گوگل خصوصاً داشتن رتبه اول در جستجو ها نیازمند برنامه ریزی و عملکرد هوشمندانه است. از این ها گذشته رسیدن به رتبه اول گوگل به تنهایی کافی نیست. چون ممکن است رقبا این جایگاه را تصاحب کنند و یک سایت را از عرش به فرش برسانند. پس باید روشی را انتخاب کرد که نه تنها یک سایت را به صفحه ی اول می رساند، بلکه تضمین کننده ی ماندگاری آن در جایگاهش نیز باشد.

خدمات سئو برای شما چه کار می کند؟

سئو به خودی خود یک تخصص محسوب می شود. تخصصی که وقتی در کنار یک کسب و کار قرار می گیرد، بال پرواز ان می شود. ممکن است هر کسی بتواند تا حدودی نکته های مرتبط با سئو را یاد بگیرد و به کار ببندد. اما باید این را در نظر گرفت که الگوریتم های موتور جستجوی گوگل هر روز تغییر می کنند و سخت گیرانه تر می شوند. اینجاست که استفاده از خدمات سئو و کمک گرفتن از افراد حرفه ای می تواند به صرفه جویی در وقت و همچنین بهبود بازدهی و نتیجه کمک شایانی بکند. خصوصاً در شرایطی که صاحبان کسب و کار باید بر تولید و ارائه ی محصولات خود تمرکز داشته باشند و انرژی و زمان  خود را صرف جلب رضایت مشتریان کنند. در شرکت خدمات سئو ریراکو کار فرمایان با خیال راحت به کسب و کار خود می پردازند و کارکردن روی سئو را به متخصصین ریراکو می سپارند.

ابزارهای سئو در بهبود رتبه در گوگل چه نقشی دارند؟

ابزارهای سئو هرکدام نقش متفاوتی را بهبود رتبه بندی گوگل ایفا می کنند. به طور کلی می ‌توان گفت که این ابزار ها حضور و فعالیت کاربران در یک سایت را به صورت آماری دسته بندی می کنند تا تحلیل و اصلاح آن راحت تر باشد. برای مثال:

  • بعضی از ابزارها به صورت لحظه ای اطلاعاتی مثل نحوه ورود کاربران، صفحات دیده شده،  مدت زمان حضور کاربران در سایت و … را مشخص می کند
  • بعضی دیگر از ابزارها برای این است که پر طرفدار ترین کانال ورودی به سایت مشخص شود
  • ابزار هایی برای سنجش سرعت وجود دارند و سرعت بارگذاری سایت که برای گوگل مهم است را می سنجند
  • حتی بعضی از ابزار ها می توانند رفتار رقبا را تحلیل کنند. این تحلیل ها برای برنامه ریزی خیلی مهم است

انتخاب ابزار های سئو

2

ابزار های مختلفی برای سئو در فضای وب وجود دارد.  شرکت های ارائه دهنده ی خدمات سئو در صورت حرفه ‌ای بودن به خوبی می‌ دانند که باید از کدام ابزار ها برای رسیدن به بهترین نتیجه استفاده کند.  مثلاً شرکت دیجیتال مارکتینگ ریراکو سئو از بهترین و معتبر ترین ابزار های سئو مثل ابزار های ahref استفاده می کند تا به بهترین شکل به داده ‌های آماری دست پیدا کند.  معتبر بودن آمار های مربوط به یک سایت کمک می‌کند تا تحلیل ها دقیق تر انجام شوند و تصمیم هایی که برای بهبود رتبه سایت گرفته می شود تاثیر سریع تر و بهتری داشته باشند.

سئوی سایت به طور مرتب نیاز به بازبینی دارد

گاهی اصلاح روش ‌های بهبود رتبه بندی در گوگل نیازمند بازبینی است.  اما،  گاهی هر چقدر هم که حرفه ای عمل کرده باشید، تغییرات و الگوریتم های جدید گوگل شما را ملزم به بازبینی سایت می کند  شرکت های ارائه دهنده ی خدمات سئو نظیر ریراکو سئو پس از رساندن یک سایت به صفحه اول گوگل آن را رها نمی کنند. زیرا بازبینی دائمی و مجدد یک سایت به حفظ ارزش آن کمک خواهد کرد. در واقع تمام زحماتی که برای رسیدن یک سایت به صفحه اول گوگل کشیده شده است، با همین کار کوچک اما حرفه ای، ماندگار و دائمی می شود.

نتیجه ی استفاده از خدمات سئو چه خواهد بود؟

3

موتور جستجوی گوگل یک ویترین جهانی برای هر کسب و کاری محسوب می شود. با استفاده از خدمات سئو می‌ توان بهترین جایگاه را در این ویترین پر طرفدار کسب کرد. به همین دلیل استفاده از خدمات سئو یعنی:

  • ارائه ی خدمات بیشتر
  • بهتر به نمایش گذاشتن کسب و کار
  • دستیابی هدفمند به مشتریان
  • افزایش سود دهی و بهره وری کسب و کار
  • دسترسی هر چه بیشتر و راحت تر کاربران به محصولات و خدمات
  • پیروزی در رقابت با همکاران
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها