سفر به زیباترین شهرهای جنوبی ایران

کد خبر: 1132212
سفر به زیباترین شهرهای جنوبی ایران

 

اگر قصد دارید در روزهای پایانی زمستان، سفری به جنوب ایران داشتید، ما می‌خواهیم سه شهر جنوبی زیبا و دوست داشتنی را به شما معرفی کنیم و در نهایت بگوییم که چطور می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت به مقصد این شهرها، بلیط هواپیما خریداری کنید و با خیال راحت به جنوب ایران، سفر کنید. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

راهنمای سفر به بندرعباس

از شناخته شده‌ترین بندرهای جنوبی ایران که مرکز استان هرمزگان نیز می‌باشد و در گذشته به آن بندر گمبرون می‌گفتند، بندرعباس است. این بندر زیبا که از مهمترین شهرهای ایران به لحاظ آمار واردات و صادرات نیز می‌باشد، بیشتر از 1300 کیلومتر از پایتخت فاصله دارد و اگر قصد داشته باشید از تهران به این شهر سفر کنید، بهتر است از هواپیما استفاده کنید. از جاذبه‌های تاریخی مهم این شهر می‌توان به معبد هندوها، عمارت کلاه فرنگی و حمام گله داری اشاره کرد. البته که در اطراف بندرعباس، جاذبه‌های طبیعی فراوانی مانند آبشار تزرج و چشمه آبگرم گنو نیز وجود دارد که دیدن آنها خالی از لطف نیست. اگر به این شهر رفتید، فراموش نکنید که از غذاهای محلی آن مانند گبولی گوشت و زیبون، امتحان کنید.

اگر از تهران به بندرعباس سفر کردید و قصد داشتید با هواپیما به تهران بازگردید، کافیست از طریق سایت اسنپ تریپ، پرواز بندرعباس به تهران را جستجو کنید و با مقایسه قیمت بلیط هواپیما بندرعباس به تهران شرکت‌های هواپیمایی مختلف، بلیط مورد نظرتان را خریداری کنید.

راهنمای سفر به اهواز

یکی دیگر از شهرهای جنوب غربی کشورمان که جزو گرم‌ترین شهرهای ایران نیز می‌باشد، اهواز است. این شهر جنوبی که مرکز استان خوزستان است، 800 کیلومتر با تهران فاصله دارد و بعنوان یکی از نفت‌خیزترین شهرهای ایران شناخته می‌شود. اگر به اهواز سفر کردید، حتما از غذاهای خوشمزه محلی آن مانند فلافل و سمبوسه و قلیه ماهی امتحان کنید که مزه این غذاها در خود این شهر، چیز دیگری‌ست. از دیدنی‌های اهواز نیز می‌توان به آبشار پل هفتم و پل سیاه و سرای معین التجار اشاره کرد. اگر قصد داشتید از این شهر سوغاتی برای دیگران خریداری کنید، هم می‌توانید دشداشه بخرید و هم انواع و اقسام خرما.

راهنمای سفر به قشم

از زیباترین جزایر جنوبی ایران که طبیعت بکر آن، شهره عام و خاص است، جزیره زیبای قشم می‌باشد. اگر دوست داشته باشید به این جزیره سفر کنید، هم می‌توانید مستقیم و با هواپیما به آنجا بروید و هم می‌توانید خودتان را با قطار، اتوبوس یا اتومبیل شخصی به بندرعباس برسانید و از آنجا با کشتی یا لنج به قشم بروید. از دیدنی‌های معروف طبیعت قشم می‌توان به دره ستارگان، جنگل حرا و تنگه چاهکوه اشاره کرد. البته فراموش نکنید که اگر به قشم سفر کردید، حتما از جزایر هرمز و هنگام نیز دیدن کنید.

سفر هوایی به جنوب

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد هر یک از شهرهایی که برای‌تان معرفی کردیم، می‌توانید به سایت اسنپ تریپ مراجعه کنید و با جستجوی نام شهر مبدا و شهر مقصد در بخش پرواز داخلی و تعیین تاریخ پرواز، لیستی از بلیط‌های موجود را مشاهده نمایید. بعد از اینکار، می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط هواپیما ایرلاین‌های مختلف، بلیط مورد نظرتان را خریداری کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها