از چه سایتی کتاب بخریم؟ / مزایای خرید اینترنتی کتاب

کد خبر: 1136085
از چه سایتی کتاب بخریم؟ / مزایای خرید اینترنتی کتاب

 

 

با پیشرفت اینترنت و روی کار آمدن موبایل های هوشمند دسترسی به فضای مجازی بیشتر از قبل شد، در همین راستا اکثر شرکت ها، فروشگاه ها و کسب و کارهای مختلف برای آسان کردن نحوه خدمات دهی و ارتباط بهتر با مشتری از حالت فعالیت سنتی خارج شده و علاوه بر فعالیت عادی خود به فعالیت در اینترنت و فضای مجازی نیز روی آوردند.

این اتفاق باعث بهبود شرایط اکثر کسب و کارها شد و مهم تر اینکه، مردم راحت تر و با صرف زمان کمتری به آنچه نیاز داشتند دسترسی پیدا می کردند.

فروشگاه های کتاب هم یکی از این کسب و کارها بودند که احساس نیاز برای خدمات رسانی در فضای مجازی و اینترنت در حوزه کاریشان حس میشد. از همین رو فروش اینترنتی کتاب توسط افرادی که در حوزه کتاب فعالیت داشتند آغاز و در حال حاظر در حال انجام است.

تفاوت تهیه کتاب به روش سنتی و سفارش کتاب به صورت اینترنتی در چیست؟

در خرید حضوری کتاب از کتاب فروشی های سطح شهر معایبی وجود دارد که در خرید اینترنتی کتاب این معایب رفع و از مزایای بیشتری نیز بهره مند می شوید.

در روش خرید حضوری باید به کتاب فروشی مراجعه کرد و کتاب مورد نظر را خریداری کنید به همین دلیل ممکن است مشکلاتی در هنگام خرید برای شما به وجود بیاید که به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

اتلاف زمان: شما برای خرید یک کتاب باید به کتاب فروشی مراجعه کنید و این مراجعه مثل خرید های دیگر باعث اتلاف وقت شما می شود، حالا اگر کتاب مدنظر شما در یک فروشگاه موجود نباشد مجبور می شوید به فروشگاه های دیگری مراجعه کنید و بیش از قبل زمان شما سپری خواهد شد.

نبود کتاب: عدم موجودی کتاب در کتاب فروشی های نزدیک به شما مخصوصا در شهرهای کوچک یکی دیگر از مشکلاتی است که در این روش ممکن است برایتان اتفاق بیفتاد.

عدم تخفیف دهی یا تخفیف کم: خرید حضوری کتاب از کتاب فروشی های سطح شهر برخلاف خرید اینترنتی چندان شامل تخفیف نمی شود.

عدم گارانتی و عودت وجه: در خرید حضوری کتاب شما همان لحظه باید کتاب را کامل چک کرده و پس از ترک کتاب فروشی، گارانتی برای شما در نظر گرفته نخواهد شد اما در خرید اینترنتی شما کتاب را درب منزل تحویل میگیرید و می توانید با خیالت راحت کتاب را بررسی کنید.

مزایای خرید اینترنتی کتاب

در روش سفارش کتاب به صورت اینترنتی معایب روش خرید حضوری به طور محسوسی کاهش پیدا می کند و مزایای بیشتری نیز برای مشتری دارد، در این بخش به برخی از مزایای خرید اینترنتی کتاب اشاره می کنیم:

عدم اتلاف وقت

در خرید اینترنتی بدون نیاز به مراجعه به مکانی خاص تنها با داشتن گوشی موبایل یا کامپیوتر و لپ تاپ تنها با یک جستجوی ساده می توانید کتاب مورد نظر خود را پیدا کنید و با ثبت آدرس و مشخصات فردی منتظر باشید کتابتان را درب منزل دریافت کنید.

تخفیف های ویژه

اگر شما کتابی را از کتابفروشی تهیه کنید تخفیف خاصی برای شما در نظر گرفته نمی شود، اما در فروشگاه های اینترنتی کتاب می توانید کتاب مورد نظر خود را با تخفیف خرید کنید پس خرید کتاب با تخفیف یکی دیگر از مزایای انتخاب روش نو و دیجیتالی سفارش کتاب است.

پشتیبانی سریع

خرید کتاب از یک فروشگاه انلاین معتبر، دارای پشتیبانی و پاسخگویی می باشد، در صورت هرگونه مشکل و یا نیازمند بودن به کمک می توانید روی پشتیبانی فروشگاه حساب باز کنید.

سفارش کتاب های ناموجود

اگر از یک فروشگاه اینترنتی کتاب های خود را خریداری کنید، در صورت عدم موجود بودن کتاب در سایت می توانید با مدیران فروشگاه هماهنگ کنید تا کتاب مدنظرتان را برایتان تهیه و ارسال کنند.

بسته بندی مناسب

کتاب ها به صورت اصولی بسته بندی می شود تا در هنگام ارسال بدون زدگی و مشکل به دست خریداران برسد.

گارانتی

اگر کتاب مدنظرتان را از یک فروشگاه اینترنتی معتبر خریداری کنید کتاب های ارسالی دارای گارانتی از نظر اصالت و سلامت فزیکی می باشند، در صورت هرگونه مشکل می توانید کتاب خریداری شده را در سریع ترین زمان ممکن مرجوع کنید.

ارسال به نقاط مختلف

در هر کجا که هستید به راحتی سفارش خود را ثبت کنید تا درب منزل به شما تحویل داده شود.

چه فروشگاه کتابی می تواند در این زمینه مناسب باشد؟

هر فروشگاه کتابی که مزایای مشخص شده در بالا را داشته باشد مناسب خرید و سفارش کتاب است.

فروشگاه پیشنهادی برای خرید کتاب

فروشگاه ویرا کتاب یکی از بهترین فروشگاه های ثبت سفارش و خرید کتاب در موضوعات مختلف مثل: کتاب های روانشناسی ، کتاب های دانشگاهی، کتاب های عمومی و... می باشد.

در ویرا کتاب با توجه به دسته بندی کتاب ها و امکان جستجو به راحتی می توانید کتاب مدنظر خود را پیدا کنید و آن را سفارش دهید.

همچنین در صورتی که کتابی که لازم دارید در سایت موجود نبود یا موجودی آن به اتمام رسیده بود می توانید با برقراری ارتباط و تماس با پشتیبانی فروشگاه درخواست خود را اعلام کنید تا کتاب موردنظرتان تهیه و برایتان ارسال شود.

پشتیبانی در دسترس ویرا کتاب

در ویرا کتاب پشتیبانی به صورت نوین و با روش های مختلفی صورت می گیرد، در صورت نیاز به هرگونه سفارش، مشاوره و... می توانید از طریق راه های زیر با ویرا کتاب در ارتباط باشید:

تلفن تماس: 02166959395 – 09198821260

واتس اپ: 09198821260

فرم تماس با ما در سایت.

دارای نماد اعتماد الکترونیکی

این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیکی و مجوزهای لازم برای ارائه خدمات مورد نیاز می باشد، پس با خیال راحت می توانید از خرید خود لذت ببرید.

ارسال به تمامی نقاط کشور

در هر جای ایران که هستید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید، سفارش های شما در آدرس وارد شده تحویلتان داده می شود.

امتیاز و پاداش از هر خرید

در ویرا کتاب علاوه بر جشنوراه های تخفیفی و خرید کتاب با تخفیف ، شما با هر خرید درصدی را به عنوان هدیه و تخفیف برای خرید های بعدیتان هدیه دریافت می کنید.

آدرس وب سایت: www.viraketab.com

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها