مصاحبه با مدیرعامل شرکت فرتاک تابان درباره تجهیزات ایمنی

کد خبر: 1139901
مصاحبه با مدیرعامل شرکت فرتاک تابان درباره تجهیزات ایمنی

 

 

کارکنان ما هرکدام سالها در زمینه ایمنی، بهداشت تحصیل کرده و آموزش دیده اندو این تحصیلات و تجربه  باعث می شود تا مشتریها  خدمات و تجهیزاتی که در زمینه ارتقا ایمنی سازمان خود نیاز دارد را در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت و متناسب با نوع فعالیت سازمان خود  انتخاب نمایند.

فرتاک تابان در حالت تیمی چگونه کار می کنه ؟

فلسفه کار ما ساده و کاربردی است، ما بر این باور هستیم که کلیه روابط موفقیت آمیز با مشتری این است که خدمات با سرعت و کیفیت بالا ارائه شود ، رقابتی بودن قیمت محصولات ، ارائه محصولات از تولید کنندگان پیشرو  و ارائه خدمات بی نظیر توسط کارمندان حرفه ای آموزش دیده ،تمرکز ما بر شما، نیاز های شما ،نگرانی های ایمنی و سلامت شما و کسانی است که به شما تکیه می کنند.ما محصولاتی ارائه می دهیم که باعث اعتماد شما به ما شود و این اعتماد شما برای ما بسیار ارزشمند است و ما همواره آن را ارج می نهیم .

سفارش های شما به سرعت پردازش می شود و از نزدیک ترین انبار ها حمل می شوند و بدست شما می رسند.رضایت شما مهمترین اصل برای گروه ماست و تا زمانی که رضایت شما جلب نشود خوشحال نخواهیم بود .

چرا فرتاک تابان را توصیه می کنید ؟

تیم فرتاک تابان آراد مجموعه ای از متخصصان مهندسان ایمنی صنعتی و بهداشت حرفه ای است که همگی کارشناسان تجربه کار در صنایع مختلف را دارا هستند و برای سالیان دراز مشغول کار هستند. تیم ما از مشکلات صنایع و کارگاه های مطلع هستند. با توجه به مضیقه های ایمنی و اقتصادی که همیشه دو قطب مخالف در صنایع اصلی ما هستند تیم فرتاک تابان اراد نهایت تلاش خود را برای فراهم آوردن محصولات و خدمات با قیمت منطقی و بهره وری بالا را در مجموعه اولویت های خود قرار می دهد.

اگر وسایل ایمنی استفاده نشه چه خطراتی وجود داره؟

وسایل ایمنی و یا همان ppe یکی از روش های پیشگیری در زمینه بروز حوادث و راهکاری فعال برای محافظت جان کارکنان و کارگران یک صنعت هست این وسایل در کنار دیگر روش های آنالیز ریسک و شناسایی خطرات از روش های بسیار کاربردی می باشد و در صورتی که از این وسایل ایمنی در محیط کار بهره گرفته نشه هزینه های زیادی به کارکنان آن مجموعه وارد می شود که این هزینه ها طیف گسترده بالایی از مرگ و نقص عضو  و ازکارافتادگی و  تا تخریب کلی یک مجموعه و ایجاد هزینه های مضاعف و هدر رفتن وقت  زمان  و از بین رفتن تجهیزات صدمات را شامل می شود . اما مهمترین بخش استفاده نکردن این وسایل در زمینه کارگران و کارکنان یک بخش می باشد که ممکن است جان افراد که باارزش ترین موضوع در زمینه کار هست را بخطر و مورد آسیب شدید به افراد حاضر در مجموعه کاری بشود.

کیفیت محصولات داخلی علی الخصوص کفش ایمنی به چه صورت است؟ 

تمامی محصولات دارای تاییدیه مرکز تحقیقات با توجه به بازار دارای کیفیت مطلوبی بوده که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشند و همچنین خوشبختانه با گسترش فرهنگ ایمنی و الزام های سفت و سخت وزارت کار و سازمان آتش نشانی ،  امروزه ایمنی کار در جایگاه مهمی  قرار گرفته و همین موضوع پیمانکاران و مدیران صنایع را مجبور به استفاده از وسایل حفاظت فردی با کیفیت کرده که با گذر زمان شرکت ها و تیم های قوی از فرصت بوجود آمده در این زمینه بسیار مهم استفاده کردند و محصولات خوب و با کیفیتی را وارد بازار ایران کردند که امروزه در بسیار کارگاه و کارخانه های صنایع کشور از آن استفاده می شود

در بازار بیشتر محصولات خارجی مورد استقبال قرار می گیره یا ایرانی ؟ علتش؟

جهت تجهیزات ppe و اقلام مصرفی در راستا کنترل هزینه های اقتصادی بیش تر از محصولات داخلی استفاده می گردد اما با توجه به برخی از فعالیت ((های ریسک)) بطور مثال کار در ارتفاع یا فعالیت صنعتی ((فشار برق بالا،نفت و گاز و پتروشیمی)) استفاده از برند های مطرح دنیا و بروز دارای اطمینان بخشی بیشتری می باشند. اینکه چه محصولاتی استفاده بشه بیشتر به سیاست ها و وضعیت اقتصادی مجموعه بر میگرده ، امروزه اغلب محصولات حفاظت فردی با کیفیت خوب در داخل کشورمون تولید میشه که حتی به باقی نقاط دنیا هم صادر میشه و نمیتوان گفت که اجناس ایرانی کیفیت مناسبی را دارا نیستند.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها