​بهاره رهنما راز های زندگی خود را برملا کرد | حقایق تلخ زندگی بهاره رهنما

کد خبر: 1144809

بهاره رهنما عکس جدیدی از خود منتشر کرده است.

 ​بهاره رهنما راز های زندگی خود را برملا کرد | حقایق تلخ زندگی بهاره رهنما

 بهار رهنما بازیگر شناخته شده و معروف در ایران است. بهاره رهنما با دومین ازدواج ش بار دیگر معروف شد. همسر اول بهاره رهنما پیمان قاسم خانی بود که بعد از چند سال زندگی مشترک با یک فرزند از هم جدا شدند. بهاره رهنما برای بار دوم با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. و چند روزی است که مجدد خبر جدایی این دو از یکدیگر حاشیه ساز شده است. بهاره رهنما بالاخره خبر طلاق خود را علنی کرد.

بهاره رهنما عکسی از خود در کنار یکی از دوستان ش منتشر کرد و از او و خانواده اش تشکر کرد. یکی از بازیگران فعال سینمای ایران در فضای مجازی بهاره رهنما است. فعالیت هایی که حاشیه های زیادی هم برای بهاره رهنما به همراه داشته است.بهاره رهنما در 1352 در اراک متولد شد. بهاره رهنما دوبار ازدواج کرده است، ازدواج اول بهاره رهنما با پیمان قاسم خانی بود که بعد چندین سال زندگی مشترک از  یکدیگر جدا شدند مدتی بعد بهاره رهنما در سفر به مشهد با امیر خسرو عباسی آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج با او و شروع به حاشیه سازی در فضای مجازی  بود. بهاره رهنما از همسر قبلی خود یک دختر دارد به نام پریا که در خارج زندگی می‌کند اما برای تولد مادرش به ایران آمده و بهاره رهنما را سوپرایز کرده است.

بهاره رهنما طلاقش را تایید کرد؟!

حضور بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی در برنامه شباهنگ اتفاقی بود که باعث شد تا شایعات مربوط به طلاق خانم بازیگر از همسر دومش دوباره سر زبان ها بیافتد. البته این بار مخاطبان با دیدن برنامه حامد آهنگی از نمایی دیگر به این مسئله نگاه کرده و تصور کردند که وقتی این دو با هم در یک برنامه شرکت کرده اند پس خبری از جدایی نیست و اخبار مربوط به طلاق آنها، شایعه بوده. تا اینکه خانم رهنما در صفحه اینستاگرامش نوشت:« قابل ذکر است که ضبط این برنامه مربوط به ماه ها پبش و قبل از زمستان هزار و‌چهارصد بوده  »

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها