5 کتاب کمک درسی گاج که کنکوری ها باید بخوانند

کد خبر: 1170502
5 کتاب کمک درسی گاج که کنکوری ها باید بخوانند

بهترین کتاب های گاج که همه دانش آموزان باید آن ها را بخوانند کدامند؟ این کتاب های گاج چه ویژگی هایی دارند که با استقبال دانش آموزان همراه شده اند؟ در این نوشته ضمن معرفی این کتاب ها ویژگی های مثبت آن هارا ذکر می کنیم.

چرا کتاب های کمک درسی گاج؟

کتاب های کمک درسی گاج توانسته اند روند یادگیری را برای دانش آموزان تسهیل کنند و با آموزش راحت و آسان مطالب و نکات درسی، مسیر پیشرفت آنها را هموار کند. به جرات می توان گفت که همه دانش آموزان صرف نظر از سطح علمی که دارند، اگر بخواهند در امتحانات ترم موفق شوند و یا در کنکور سراسری رتبه بهتری کسب کنند  به کتاب های گاج نیاز دارند.

معرفی انتشارات گاج

انتشارات گاج از سال1381 اقدام به فعالیت در حوزه چاپ کتاب های کمک درسی کرد. گاج با بیش از 1500 عنوان کتاب یکی از قدرتمندترین ناشران کتاب های کمک آموزشی کشور محسوب می شود. در ادامه  5 کتاب کمک درسی گاج که کنکوری ها باید بخوانند را معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

فیزیک پایه و دوازدهم میکروطبقه بندی

در ابتدا باید به این نکته توجه داشته باشید که کتاب فیزیک پایه و ودوازدهم میکروطبقه بندی حاوی بانک تست به همراه پاسخنامه کلیدی است و می توانید با تهیه جلد دوم این کتاب به پاسخنامه تشریحی این سوالات و نکات کلیدی آن دسترسی داشته باشید.

سوالات یک قدم تا 100

 در پایان هر فصل، بخشی به نام "یک قدم تا 100" قرار داده شده که سطح سؤالات آن بالاتر از سایر تست ها بوده و بررسی آن به شما برای کسب رتبه بالاتر در کنکور سراسری بسیار کمک خواهد کرد. سؤالات این بخش طیف وسیعی از نکات مهم فصل را پوشش می دهد. همچنین به دلیل اهمیت زمان در طول دوره جمع بندی و نیاز به مرور مطالب، شماره تست های طراحی شده برای رسیدن به این هدف در ابتدای هر فصل کتاب ذکر شده است.

پاسخنامه تشریحی فیزیک میکرو

در پاسخنامه تشریحی این کتاب که در جلد جداگانه منتشر شده است، قالب هر سوال و تمامی گزینه های آن به طور کامل آورده شده است. علاوه بر این، کادرهای مفهومی و ترکیبی در پاسخنامه تشریحی (جلد 2) وجود دارد. هچنین مهارت های حل سوال نیز در قسمت های مختلف پاسخنامه ذکر شده است که به شما کمک می کند تا مهارت های تست زنی خود را ارتقا دهید.

زیست جامع  آی کیو

زیست جامع آی کیو

کتاب زیست شناسی جامع کنکور تجربی سری iQ انتشارات بین المللی گاج را می توان به عنوان منبعی استاندارد برای تست درس زیست شناسی در نظر گرفت. یکی از ویژگی های یک کتاب تست خوب برای کنکور در هر درسی جامع و کامل بودن آن است تا بتواند تمامی نیازهای دانش آموزان را هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی برطرف کند.

تست های زیست IQ

بیش از 4300 تست بسیار مفید و کاربردی از مباحث زیست شناسی پایه های 10، 11 و 12 در کتاب زیست شناسی کنکور تجربی جامع از سری آی کیو گردآوری شده است که می تواند بار علمی شما را افزایش داده و کیفیت آن را بیشتر کند.

 لازم به ذکر است که نویسندگان در این اثر علاوه بر نگارش تست های کتبی تعداد زیادی تست از کنکورهای سراسری قبلی را نیز گنجانده اند تا مهارت داوطلبان با مشاهده تست های مختلف افزایش یابد و ناآشنا نباشند.

طبقه بندی تست ها

تست های مختلف کنکور سوالات چهارگزینه ای کتاب آی کیو زیست گاج با درجه سختی متفاوت (از آسان تا سخت) طراحی شده است و از این رو برای تمامی داوطلبان هر مقطع تحصیلی مناسب و مفید می باشد.

جلد دوم زیست آیکیو

بسیار جالب است بدانید که در جلد دوم این عنوان با دسترسی به پاسخنامه جامع و کاربردی، به غیر از گزینه صحیح، به گزینه های دیگری نیز پرداخته شده و دلیل خطای آنها بیان شده است. همچنین در جلد دوم این کتاب به منظور افزایش تسلط داوطلبان، تعداد قابل توجه ای کادر آموزشی و نکات کنکوری نیز بیان شده است.

شیمی جامع IQ

توجه به طراحی تست ها و چیدمان آنها یکی از دغدغه های اصلی مولفان در این کتاب است. این کتاب 3230 تست تمرینی دروس شیمی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را که تعدادی از آن ها متعلق به کنکور سراسری سال های اخیر است، گردآوری شده است تا با مشاهده تست های مختلف، مهارت داوطلبان افزایش یابد و با آن ها ناآشنا نباشند.

تست و پاسخنامه تشریحی

تست های مختلف در کنکور سوالات چهارگزینه ای کتاب IQ شیمی گاج با درجه سختی متفاوت (از آسان تا سخت) طراحی شده است و به همین دلیل برای تمامی داوطلبان هر مقطع تحصیلی مناسب و مفید می باشد. دانش آموزان عزیز می توانند با بررسی پاسخنامه تشریحی جلد دوم صحت پاسخ های خود را بررسی کنند. در این بخش، نویسندگان گزینه های نادرست دیگری را برای تست های مورد نیاز بررسی کرده اند. لازم به ذکر است که با تهیه جلد دوم این عنوان، داوطلبان عزیز می توانند به آموزش و درسنامه های این موضوعات دسترسی داشته باشند.

 ریاضی جامع میکروطبقه بندی

بانک تست ریاضی تجربی جامع کنکور از سری میکرو طبقه بندی حاوی مطالب مرتبط با ریاضیات در پایه های 10، 11 و 12 است. دانش آموزان عزیز با تهیه جلد تکمیلی این عنوان می توانند به درسنامه و آموزش این موضوعات دسترسی داشته باشید. این کتاب یک بانک تست پربار (سراسری و تالیفی) است و مجموعه ای کامل و موثر در اختیار دانش آموزان و داوطلبان آزمون تجربی قرار می دهد. این موقعیت در اختیار شماست تا نقاط ضعف خود را بشناسید و بر اساس پاسخنامه تشریحی سعی کنید آنها را تقویت کنید. همچنین نویسندگان سایر گزینه های نادرست آزمون های مورد نیاز را بررسی کرده اند تا هرگونه ابهام از ذهن داوطلبان رفع شود.

جامعه شناسی جامع میکرو طبقه بندی

جامعه شناسی جامع میکرو

کتاب جامعه شناسی جامع میکرو طبقه بندی مباحث علوم انسانی سال دهم، یازدهم و دوازدهم جامعه شناسی را به تفکیک پایه، سال به سال و درس به درس توضیح می دهد.

روش مطالعه جامعه شناسی میکرو نقره ای

داوطلبان عزیز در ابتدا با مطالعه و بررسی درسنامه (که در قسمت آخر کتاب آمده است) فرصت جذب مطالب را خواهند داشت. سپس آنها باید یادگیری خود را با تکیه بر بانک غنی سوالات چهارگزینه ای این کتاب بسنجند. در هر مبحث تلاش شده از سطر به سطر کتاب درسی حتی پاورقی ها و مثال ها، سوالات تألیفی چهارگزینه ای مطرح شود.

استفاده از سوالات کنکور

در کنار این سوالات، نمونه تست های آزمون های سراسری داخل و خارج از کشور نیز ارائه می شود تا نکته ای از قلم نیفتد. سپس نوبت به یافتن پاسخ های اشتباه و دلیل اشتباه بودن آنها می رسد. با پاسخنامه تشریحی علاوه بر مشخص شدن گزینه صحیح، دلیل اشتباه بودن سایر گزینه ها نیز در برخی تست ها به صورت تشریحی برای شما توضیح داده می شود. به جرات می توان گفت که پس از مطالعه کتاب های ریز طبقه بندی و سنجش نقاط ضعف خود، قادر خواهید بود به هر نوع سوال مرتبط با این موضوع پاسخ دهید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها