رازهای سئو برای ماندن در نتایج اول گوگل

کد خبر: 1172757
رازهای سئو برای ماندن در نتایج اول گوگل

 

زمان و تلاش شما به ثمر نشسته است، و شما رتبه یک را در صفحه نتایج جستجوی گوگل برای کلمات کلیدی مورد نظر خود دارید. حالا چی؟ اگر پاسخ شما این است که بنشینید و از ترافیک لذت ببرید، من یک خبر بد برای شما دارم، اگر رازهای سئو برای ماندن در نتایج اول را ندانید، کار شما تمام نشده است.

بنابراین چگونه می‌توانید موقعیت مورد علاقه‌ای را که به دست آورده‌اید حفظ کنید؟ در اینجا چند نکته سئو برای شما که رتبه برتر را دارید آورده شده است که به شما کمک می‌کند برای حفظ جایگاه خود فعالیت هایی داشته باشید.

چرا برای ماندن در نتایج گوگل تلاش کنیم؟

برای اینکه بفهمید چه کاری می‌توانید انجام دهید تا در صدر قرار بگیرید، ابتدا باید ایده‌ای داشته باشید در این باره داشته باشید که در صورت توقف اقدامات سئو سایت، چه چیزی می‌تواند باعث سقوط شما در نتایج جستجو شود.

1.رقابت از بین نمی‌رود

به این فکر کنید که چقدر طول کشید تا شما به اولین نتیجه در صفحه تبدیل شوید، و چقدر سعی کردید شرکت‌هایی را که بالاتر از شما در رتبه‌بندی بودند شکست دهید تا به بالا برسید. اکنون، شما همان کسب‌وکاری هستید که دیگران سعی در شکست دادن آن دارند.

می‌توانید کاملاً مطمئن باشید که شرکت‌های دیگر در حال انجام تحقیقات جدی در مورد سایت شما هستند، درست مانند سایت‌هایی که قبلاً رتبه اول را اشغال کرده بودند و شما آن‌ها را آنالیز می‌کردید.

2.به‌روزرسانی الگوریتم اجتناب‌ناپذیر است

باتوجه‌به اینکه گوگل الگوریتم جستجوی خود را حدود 500 تا 600 بار در سال تغییر می‌دهد، نمی‌توانید مطمئن باشید که سایت یا صفحه شما در همان مکان باقی می‌ماند. در نتیجه، باید مراقب رتبه‌بندی‌های خود باشید و بدانید که در صورت نوسان، ممکن است رتبه برتر خود را از دست بدهید.

3.محتوای بهتر همیشه در حال تولید است

ممکن است محتوای شما در حال حاضر مرتبط باشد، اما کلمات کلیدی که استفاده می‌کنید ممکن است قدیمی شوند. بسته به موضوع، صفحه شما ممکن است ظرف چند هفته به اخبار قدیمی تبدیل شود. حتی اگر این‌طور نباشد و اطلاعات محتوای شما قدیمی نشود، همیشه این احتمال وجود دارد که شخص دیگری چیز بهتری بنویسد.

مهم نیست که اطلاعات شما در حال حاضر چقدر به‌موقع و مرتبط باشد، در نهایت منسوخ می‌شود و گوگل نمی‌خواهد مطالب قدیمی را به کاربران ارائه دهد.

ماندن در نتایج اول گوگل

کارهایی که برای ماندن در نتایج اول گوگل باید انجام دهیم!

اکنون که می‌دانید در خدمات سئو چه چیزی باعث لغزش سایت‌ها در رتبه‌بندی می‌شود، چگونه می‌توانید از اتفاق افتادن این موارد برای کسب‌وکار خود جلوگیری کنید؟

  • بهینه شدن صفحه برای افزایش نرخ کلیک

با اطمینان از اینکه تعداد زیادی از کاربران روی سایت شما در رتبه یک کلیک می‌کنند، از مزایای جاگیری سایت خود در رتبه یک گوگل استفاده کنید. شما می‌توانید با نوشتن تایتل و توضیحات متا بهینه و جذاب که افراد را به کلیک کردن ترغیب می‌کند، مزایای رتبه بالای خود را به حداکثر برسانید.

کلمات و عباراتی مانند «چگونه»، «رایگان»، «نکات»، «چرا»، «بهترین» و «ترفندها» عملکرد بسیار خوبی در این زمینه دارند.

همچنین می‌توانید از ترافیک ثابتی که احتمالاً دریافت می‌کنید برای آزمایش اینکه چه چیزی برای تبدیل بازدیدکنندگان سایت به مشتری کار می‌کند و چه چیزی کار نمی‌کند، پس از حضور آن‌ها در صفحه استفاده کنید.

بهینه‌سازی نرخ تبدیل یا CRO می‌تواند به شما کمک کند تا تصمیمات آگاهانه‌ای در مورد تغییر صفحات خود بگیرید، نتایج بهتری از وب‌سایت خود بگیرید و درباره بازدیدکنندگان خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

  • لینک‌سازی داخلی خود را بهبود ببخشید

علاوه بر به‌دست‌آوردن لینک از سایت‌های دیگر، لینک دادن به صفحات خود شما در سایتتان نیز کلید حفظ رتبه‌تان است. این کاری است که امیدواریم از زمانی که سایت خود را راه‌اندازی کرده‌اید (شروع به بهینه‌سازی آن کرده‌اید) انجام داده‌اید، اما اگرنه، اکنون زمان خوبی برای شروع است. نیازی نیست فوراً صفحات خود را با لینک‌هایی به صفحات دیگر پر کنید.

به دنبال مکان‌هایی باشید که محتوای شما به طور طبیعی مرتبط به نظر می‌رسد. شما به‌راحتی می‌توانید لینک‌هایی را در سایت خود با توضیحات کوتاه ایجاد کنید، مانند "برای اطلاعات بیشتر در مورد فلان مطلب به این مقاله مراجعه کنید.

لینک داخلی همچنین به رتبه‌بندی صفحات مستقل شما برای کلمات کلیدی طولانی کمک می‌کند. استفاده از انکر تکستی که مختص صفحه است، برخلاف کلمات کلیدی کلی سایت، به این امر کمک زیادی می‌کند.

این را در نظر داشته باشید که به‌مرورزمان، صفحات جدیدی را به سایت خود اضافه می‌کنید. به محتوایی که در حال حاضر دارید و مرتبط با آنچه می‌نویسید فکر کنید و یک لینک اضافه کنید.

اگر فکر می‌کنید برای خوانندگان مفید نیستند، هیچ لینک داخلی را به‌ناچار ندهید، اما یک لینک باکیفیت که درک خواننده را بهبود می‌بخشد، یک پیشنهاد عالی برای سایت شما است.

  • بر سرعت سایت خود نظارت داشته باشید

هنگامی که کاربران در صفحه شما هستند، باید مطمئن شوید که آن‌ها به‌اندازه کافی در آنجا می‌مانند تا محتوای شما را بخوانند، و امیدواریم روی صفحات دیگر کلیک کنند. نرخ پرش بالا باعث می‌شود در رتبه‌بندی پایین بیایید؛ بنابراین باید مطمئن شوید که هیچ چیزی در مورد سایت شما بلافاصله کاربران را از خود دور نمی‌کند. وب‌سایت‌های کند، معمولاً نرخ پرش بالایی دارند، بنابراین مراقب سرعت سایت خود باشید.

  • لینک‌های بیشتری را از سایت‌های دیگر دریافت کنید

یکی از موارد مهم که در قیمت سئو پروژه شما هم نقش پر رنگی دارد، سئو خارجی یا همان SEO Off-page است. اگرچه درصورتی‌که وب‌سایت شما در رتبه اول گوگل قرار گرفته باشد، احتمال زیادی وجود دارد که لینک‌های بسیار متنوعی داشته باشد، اما این بدان معنا نیست که شما باید لینک‌سازی را متوقف کنید.

تا زمانی که لینک‌های باکیفیت برای شما باشند، احتمال کمی برای افت شما وجود دارد و می‌توانید از موقعیت خود به‌عنوان یک سایت با رتبه بالا استفاده کنید تا دیگران به شما لینک دهند. با ادامه همان استراتژی‌هایی که در وهله اول برای ایجاد لینک استفاده می‌کردید، باید بتوانید جایگاه برتر خود را در صفحه نتایج مستحکم کنید و خیالتان از این بابت راحت باشد.

  • سایت خود را ریسپانسیو کنید

ازآنجایی‌که دستگاه‌های تلفن همراه و تبلت به روش‌های محبوب‌تر برای مرور اینترنت تبدیل می‌شوند، مهم است که سایت خود را با این دستگاه‌ها سازگار کنید. اگر خواندن صفحات شما سخت است یا مرور آن درگوشی‌های هوشمند دشوار است، نرخ پرش شما می‌تواند به‌شدت افزایش یابد و شما را در رتبه‌بندی پایین بیاورد.

  • محتواهای سایت خود را به‌روز نگه دارید

برای حفظ رتبه بالای خود، باید به طور مداوم صفحات خود را به‌روز کنید. این به این معنی نیست که هر ماه یک سایت کامل را بازبینی کنید، بلکه صرفاً ارتباط صفحات خود را زیر نظر بگیرید و مطمئن شوید که قدیمی نمی‌شوند. اگر محتوای سایت شما به زمان حساس نیست، یک وبلاگ راه‌اندازی کنید.

این به شما راهی می‌دهد تا نه‌تنها تازگی سایت خود را حفظ کنید، بلکه درباره اخبار و رویدادهای صنعت نیز بحث کنید. همچنین می‌تواند منجر به بازدیدکنندگان بیشتر و اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی شود که می‌تواند به سایت شما کمک کند.

نتیجه

هیچ فرمول خاصی برای ادامه یافتن رتبه یک در گوگل وجود ندارد، اما ترکیبی از نکات سئو بالا برای شرکتی که رتبه اول را دارد، باید از هرگونه سقوط بزرگ جلوگیری کند.

نوشته شده توسط نبض مارکتینگ | nabzemarketing.com

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها