چطور بهترین صرافی ارز دیجیتال را تشخیص دهیم؟

کد خبر: 1172765
چطور بهترین صرافی ارز دیجیتال را تشخیص دهیم؟

صرافی‌های ارزهای دیجیتال از نظر راحتی چیزهای زیادی را ارائه می‌دهند. اما انتخاب مناسب می‌تواند تفاوت زیادی از نظر هزینه، امنیت و موارد دیگر ایجاد کند. تجارت ارز دیجیتال فرایند پیچیده‌ای است؛ اما با استفاده از صرافی ارز دیجیتال ایرانی می‌توانید ترید خود را بسیار آسان‌تر کنید. اما با گزینه‌های بسیار زیاد صرافی‌های ارز دیجیتال چطور بهترین صرافی ارز دیجیتال را تشخیص دهیم؟

بهترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال ۲۰۲۲: بررسی‌های عمیق مبادلات

به دنبال بهترین صرافی ارزهای دیجیتال هستید؟ ما صرافی‌های رمزنگاری را بررسی کرده و به شما کمک می‌کنیم تصمیم بگیرید کدام یک برای نیازهای ارز دیجیتال شما منطقی است. خرید ارزهای دیجیتال با یافتن بهترین صرافی برای شما و نیازهای خاص شما شروع می‌شود. گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد، با هزینه‌های مختلف واریز و برداشت، الزامات تأیید هویت و تجربیات کاربر. در ادامه، ما بهترین صرافی‌ رمزنگاری را که توصیه می‌کنیم آورده‌ایم، و شما می‌توانید به بررسی‌های عمیق این صرافی‌ ارز دیجیتال بپردازید. به دلیل این‌که به علت تحریم نمی‌توان از صرافی ارز دیجیتال خارجی استفاده کرد، باید صرافی ارز دیجیتال امن ایرانی را جایگزین آن کرد. به همین علت باید ویژگی‌های یک صرافی خوب ایرانی را شناخت تا در انتخاب آن صرافی اشتباه نکرد. نتیجه این است که شما نمی‌توانید به هر صرافی که در گوگل به خوبی ایندکس شده باشد، اعتماد کنید.

صرافی والکس از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی است. این صرافی با ارائه خدمات متنوع و پشتیبانی 24 ساعته، پلتفرمی امن برای مبادلات ارزهای دیجیتال است. شما با ثبت نام در والکس دیگر نگران تحریم صرافی هایی همانند Binance نخواهید بود. والکس، یک پلتفرم آنلاین برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. این صرافی به‌عنوان یک واسطه میان خریداران و فروشندگان ارزهای دیجیتال عمل می‌کند. کاربران در والکس با ارائه نرخ خرید و فروش مورد نظر خود با سایر کاربران اقدام به معامله می‌کنند. حال برای اینکه بدانید والکس چرا صرافی خوبی است به معرفی معیارهای مقایسه صرافی‌ها می‌پردازیم. در اینجا هفت عامل کلیدی وجود دارد که باید قبل از انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال امن در نظر بگیرید:

1. تعداد ارزهایی را که می‌توانید معامله کنید بررسی کنید

با افزایش محبوبیت کریپتو، اکنون بیش از ۱۰٬۰۰۰ ارز مختلف برای انتخاب وجود دارد. هیچ صرافی همه دارایی‌های دیجیتال را ارائه نمی‌دهد، بنابراین مطمئن شوید که صرافی شما طیف خوبی از دارایی‌های مورد نظر شما را ارائه دهد. به این فکر کنید که آیا بیشتر به بیت کوین، اتر و تعداد انگشت شماری از توکن‌های پیشرو DeFi که به ایجاد قراردادهای هوشمند کمک می‌کنند علاقه دارید یا یک منوی ساده‌تر یا حتی پیچیده‌تر می‌خواهید. یکی از وب‌سایت‌هایی که پشتیبانی بی‌نظیری از رمز ارزها دارد، صرافی‌ بزرگ و معروف ارز دیجیتال والکس است که طیف وسیعی از ارزها و توکن‌ها را ارائه می‌دهد و می‌تواند اکثر سرمایه‌گذاران، از مبتدی تا معامله‌گر فعال را در خود جای دهد.

2. اطمینان حاصل کنید که نقدینگی کافی وجود دارد

مهم است که یک صرافی را انتخاب کنید که نقدینگی خوبی داشته باشد. زیرا قیمت‌ها در دنیای دارایی‌های دیجیتال به سرعت حرکت می‌کنند. سریع‌ترین راه برای رسیدگی به این موضوع این است که به حجم معاملات صرافی نگاه کنید: هر چه بیشتر، بهتر. صرافی wallex با بیش از ۶۰۰ هزار کاربر فعال، این امکان را فراهم می‌کند که شما بتوانید معامله خود را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید.

19

 

3. اطمینان حاصل کنید که امنیت کافی وجود دارد

اکثر صرافی‌های رمزنگاری محافظت‌های اساسی مانند احراز هویت دو مرحله‌ای را ارائه می‌کنند، معمولاً از برنامه‌هایی مانند Google Authenticator یا Authy برای ایجاد خط دفاعی در برابر کلاهبرداری‌های فیشینگ یا سایر سرقت‌های رمزنگاری استفاده می‌کنند. صرافی آنلاین والکس نیز از این تایید دو مرحله‌ای برای امنیت بیشتر دارایی کاربران استفاده می‌کند.

4. ساختار هزینه

ساختار کارمزد تراکنش در صرافی‌های مختلف رمزنگاری متفاوت است. درک ساختار کارمزد یک صرافی رمزنگاری بسیار مهم است زیرا به شما این امکان را می‌دهد که بدانید هنگام انجام چندین فعالیت با چه هزینه‌ای سروکار دارید. اطمینان حاصل کنید که پلتفرمی را انتخاب می‌کنید که کارمزد تراکنش‌های پنهانی ندارد. شما می‌توانید پلتفرمی را انتخاب کنید که نرخ تراکنش‌های ثابتی را ارائه می‌دهد یا آنهایی که ساختار انعطاف‌پذیرتری دارند. صرافی ایرانی والکس به طور شفاف تمامی کارمزدهای معامله برداشت و واریز را در سطوح مختلف برای کاربران مشخص کرده است و همواره راهی برای کاهش کارمزدها برای معامله‌گران حرفه‌ای که حجم معامله بالایی دارند وجود دارد.

چرا به صرافی ارز دیجیتال نیاز داریم؟

راه‌های دیگری نیز برای خرید ارزهای دیجیتال وجود دارد، از جمله معاملات همتا به همتا و دستگاه‌های خودپرداز، اما صرافی‌ها ساده‌ترین راه برای معامله ارزهای فیات با ارزهای دیجیتال یا خرید ارزهای دیجیتال، در هر مکانی که باشید، هستند. با یک صرافی، لازم نیست شخصاً با شخصی برای خرید ارز دیجیتال ملاقات کنید و کارمزدها معمولاً بسیار کمتر از دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین است. بهترین صرافی رمزنگاری برای شما بستگی به نیاز شما دارد. اگر بیت کوین را با USD یا CAD مبادله می‌کنید، ممکن است به یک صرافی ارز دیجیتال نیاز داشته باشید که نرخ‌های رقابتی برای انتقال ارزهای فیات به حساب بانکی شما ارائه دهد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها