نکات مهم انتخاب بهترین صرافی انجام معاملات ووچر پرفکت مانی

کد خبر: 1173229
نکات مهم انتخاب بهترین صرافی انجام معاملات ووچر پرفکت مانی

طی چند سال اخیر که استفاده از سیستم پرداخت پی‌پال یا مسترکارت برای کاربران ایرانی با محدودیت مواجه شده، خدماتی مانند ووچر پرفکت مانی در حال جایگزینی با آنها هستند. با این حال کاربران زیادی برای خرید و فروش ووچر پرفکت مانی یا انتقال آن به کیف پول‌های دیجیتال خود با مشکل مواجه می‌شوند. دغدغه این دسته از کاربران پیدا کردن یک صرافی آنلاین است که نیازی به احراز هویت نداشته ‌باشد و بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن خرید و فروش ووچر انجام دهند.

اگر پیدا کردن چنین صرافی مشکل شما هم هست، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در ادامه قصد داریم نکات مهم مربوط به انتخاب بهترین صرافی خرید و فروش ووچر پرفکت مانی را با هم مرور کنیم و با یکی از همین صرافی‌های معتبر ایرانی آشنا شویم.

مزایای خرید و فروش ووچر پرفکت مانی برای کاربران ایرانی

ووچر پرفکت مانی یکی از خدمات زیر مجموعه سرویس پرفکت مانی (Perfect Money) است که برای سهولت کاربران در پرداخت های اینترنتی و جابجایی پول طراحی شد. ووچر پرفکت مانی شباهت زیادی به کارت هدیه دارد و می‌توانیم از آن برای خرید اینترنتی از سایت‌های خارجی، خرید ارزهای دیجیتال یا فیات، پرداخت های درون برنامه‌ای بازی‌ها و از همه مهمتر، انتقال پول به خارج از کشور استفاده کنیم.

خوشبختانه ووچر پرفکت مانی برخلاف بعضی از سرویس های مالی خارجی همچنان برای کاربران ایرانی فعال است و در اغلب صرافی های آنلاین می‌توانیم آن را پیدا کنیم. جالب است بدانید برای خرید و فروش ووچر پرفکت مانی یا تبدیل آن به سایر ارزهای دیجیتال و فیات، نیاز به داشتن حساب پرفکت مانی نیست. استفاده از ووچر پرفکت مانی برای کاربران ایرانی چندین مزیت مهم دارد که در ادامه توضیح می‌دهیم:

  • تاریخ انقضا ندارد و می‌توانید هر زمان که تمایل داشتید از آن استفاده ‌کنید
  • مبلغ کارمزدها برای انجام تراکنش‌های ووچر پرفکت مانی بسیار پایین است
  • سرعت انتقال وجه و امنیت در پرداخت‌های این سیستم بالاست
  • امکان انتقال پول بین سایر کاربران دارای کیف پول مجازی وجود دارد
  • می‌توانیم آن را در کیف پول دیجیتال خود پس‌انداز کنیم
  • می‌توانیم با آن طلا، دلار، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال و فیات را بخریم

صرافی خرید و فروش ووچر پرفکت مانی

ویژگی های بهترین صرافی برای خرید و فروش ووچر پرفکت مانی

با توجه به اینکه خرید و فروش ووچر پرفکت مانی از طریق صرافی های نامعتبر با مشکلاتی مانند کلاهبرداری، عدم پیگیری و پشتیبانی از امور مشتریان و از دست دادن سرمایه آنها همراه بوده‌ است، در ادامه می‌خواهیم ویژگی‌های یک صرافی معتبر را به شما یادآوری کنیم تا در زمان انتخاب صرافی به آنها توجه کنید. این ویژگی‌ها عبارتند از:

·امنیت در خرید و فروش ووچر پرفکت مانی

اولویت اول یک صرافی معتبر، حفظ امنیت دارایی کاربران در فرایند معاملات ووچر پرفکت مانی یا هر دارایی دیگری است. صرافی‌های آنلاین و معتبر روی امنیت سایت و همچنین اطلاعات محرمانه کیف پول الکترونیک کاربران سرمایه گذاری کرده‌اند. بنابراین با خیال راحت می‌توانید از فضای حساب کاربری خود برای خرید و فروش ووچر پرفکت مانی، خرید پرفکت مانی، مبادله آنها با سایر ارزهای دیجیتال، دلار یا حتی طلا استفاده‌ کنید، چون در مقابل حملات هک یا فیشینگ ایمن است.

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته از امور مشتریان

ویژگی مهم بعدی این صرافی‌ها، پشتیبانی 24 ساعته از امور مشتریان است. مطمئناً مواقعی پیش خواهد آمد که شما به مشورت با کارشناسان صرافی یا راهنمایی آنها برای حل مشکل تراکنش های تایید نشده یا دریافت و پرداخت ارز نیاز پیدا خواهید کرد. در این شرایط پشتیبانی و پیگیری تیم CRM (ارتباط با مشتریان) صرافی از اهمیت بالایی برخوردار است.

  • کارمزدهای رقابتی و قابل‌ قبول

طبیعتاً نمی توانیم از صرافی‌ها انتظار داشته‌ باشیم که در برابر خدمات خود هیچ کارمزدی دریافت نکنند، اما دریافت کارمزد منصفانه می‌تواند یکی از ویژگی های صرافی های معتبر و قابل ‌اعتماد باشد. متأسفانه بعضی از صرافی‌های غیرمعتبر با تبلیغات خدمات بدون کارمزد مشتریان را وسوسه می‌کنند که این امر صحت ندارد. چون خرید و فروش ووچر پرفکت مانی کارمزد دارد، هرچند محدود باشد.

  • پشتیبانی از پرداخت با کلیه کارت‌های شتاب

ویژگی بعدی که جزو نکات مهمی است که باید در انتخاب صرافی آنلاین به آن توجه کنیم، پشتیبانی از پرداخت با کلیه کارت‌های شتاب است. این خدمت به مشتری اجازه می‌دهد که مبلغ ریالی حاصل از فروش ووچر پرفکت مانی را به کارت ‌بانکی خود منتقل کند یا با کارت ‌بانکی خود ووچر پرفکت مانی بخرد.

  • امنیت سرمایه و اطلاعات هویتی مشتریان

موضوع مهم بعدی، حراست از اطلاعات هویتی و سرمایه مشتریان است. امنیت فقط در بخش خرید و فروش اهمیت ندارد، یک صرافی معتبر باید بتواند از اطلاعات شخصی شما در حساب کاربری (رمز عبور، رمز کیف پول الکترونیک و کدحساب‌ها) و همچنین سرمایه مالی شما حفاظت کند.

  • تجربه کاربری آسان و راحت

این موضوع شاید به اعتبار صرافی مرتبط نباشد، ولی به تسهیل امور کاربران کمک می‌کند. وقتی ما به ‌عنوان کاربر راحت بتوانیم به بخش های مختلف حساب کاربری دسترسی داشته‌ باشیم، کارمان سریع‌تر پیش می‌رود و کمتر در تب‌های مختلف بخش کاربری گیج می‌شویم.

بهترین صرافی خرید ووچر پرفکت مانی

آیا خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت امکان‌پذیر است؟

در بخش قبلی با مهم‌ترین نکاتی که باید در انتخاب یک صرافی معتبر و قابل ‌اعتماد به آنها توجه کنید، آشنا شدیم. برای خرید و فروش ووچر پرفکت مانی در اغلب صرافی‌های آنلاین، حتماً باید مراحل ثبت‌نام و احراز هویت را پشت ‌سر بگذاریم. این مراحل شامل ارسال عکس سلفی، شماره تلفن ثابت و... هستند؛ اما در مورد صرافی‌های معتبر و شناخته ‌شده این‌ چنین نیست.

به‌ عنوان‌ مثال در صرافی آنلاین و معتبر ایکس پی اکسچنج می‌توانیم بدون نیاز به ارسال عکس سلفی، ویدئو یا تایید تلفن ثابت، از طریق احراز هویت هوشمند و کاملا اتوماتیک در کمتر از 1 دقیقه حساب کاربری خودمان را داشته‌ باشیم و خرید یا فروش پرفکت مانی انجام دهیم. در مورد صرافی‌های معتبر حتی نیاز نیست که شما حتماً حساب پرفکت مانی داشته ‌باشید، چون تمام مراحل معاملات در بستر حساب کاربری امن شما انجام ‌می‌شود.

ایکس پی اکسچنج؛ معتبرترین صرافی آنلاین معاملات ووچر پرفکت مانی

با توجه به ویژگی هایی که در بخش های قبلی درباره صرافی های آنلاین و معتبر ووچر پرفکت مانی تعریف کردیم، اگر از ما بخواهید که یک صرافی معتبر و حرفه ای را به شما معرفی کنیم، انتخاب ما بدون شک  صرافی آنلاین ایکس پی اکسچنج خواهد بود.

ایکس پی اکسچنج یکی از بهترین پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال و معتبرترین صرافی آنلاین ارائه خدمات خرید و فروش ووچر پرفکت مانی، پرفکت مانی و سایر ارزهای دیجیتال با احراز هویت کاملا اتوماتیک است. برای استفاده از خدمات این صرافی معتبر و ایجاد حساب کاربری، فقط کافی‌ست به نشانی https://xpayex.com/ مراجعه کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها