درآمد میلیاردی فقط با داشتن وب سایت

کد خبر: 1174466
درآمد میلیاردی فقط با داشتن وب سایت

 

چکیده : در این مقاله به یکی از راه های افزایش درآمد کسب و کار ها اشاره خواهیم کرد ، که میتوانند درآمد خود را تا میلیارد ها تومان افزایش دهند.

 

ممکن است بسیاری از شما صاحب کسب و کار و یا دارنده کسب و کار باشید و به دنبال رشد و پیشرفت کسب و کار و درآمد خود هستید. در این نقاله به یکی از اصلی ترین راه های افزایش درآمد که طراحی سایت هست اشاره خواهیم کرد.

امروزه کسب‌و‌کارها تغییرات فراوانی پیدا کرده‌اند، هرچند شما هنوز هم فروشگاه‌هایی را با همان سبک سنتی و فیزیکی، یعنی با شرایط فروش حضوری می‌بینید، اما می‌توان گفت در حال حاضر بسیاری از آن‌ها دارای وب‌سایت و یا صفحاتی در پلتفرم‌های مختلف هستند که می‌توانند ارتباط خود را با مشتریانشان بیشتر کرده و قوت بخشند.

اگر بخواهیم به‌طور واقعی به این موضوع نگاهی بیندازیم، باید گفت شاید روزی فرا برسد که دیگر از فروشگاه‌های فیزیکی آن‌طور که امروز می‌بینیم خبری نباشد و بیشتر کسب‌و‌کارها به حالت اینترنتی و آنلاین درآمده و بتوانند از این طریق به درآمدهای بسیار بالا دست یابند. ما در این مطلب سعی داریم علاوه بر پرداختن به چگونگی طراحی سایت فروشگاهی و بررسی مزایای داشتن آن، به معرفی شرکت شوکو وب پرداخته و به این نکته اشاره کنیم که قیمت طراحی سایت بر چه اساسی محاسبه می‌شود.

 

چرا طراحی سایت ضرورت دارد؟

پیش از آنکه به معرفی شرکت شوکو وب و اهمیت طراحی سفارش طراحی سایت فروشگاهی بپردازیم، باید به این نکته اشاره کرد که چرا در حال حاضر لازم است هر کسب‌و‌کاری سایت داشته باشد؟

تا پیش از این نیاز بود تا مشتریان شما برای ارتباط با فروشگاه و یا شرکت شما نیاز به داشتن شماره تماس داشته باشند، اما امروزه شرایط به کلی تغییر کرده و شما می‌توانید با یک جست‌وجوی ساده در گوگل شرکت و یا فروشگاهی که به خدمات و محصولات آن نیاز دارید را بیابید.

نکته مهم دیگر آن است که اگر طراحی سایت شما توسط یک شرکت طراحی سایت معتبر مانند شوکو وب انجام شده باشد، کمک می‌کند تا بتوانید در این بازار پررقابت کنونی جایگاه ویژه‌ای برای خود پیدا کرده و با درج محتواهای کامل و کارآمد سبب شوید تا مشتریان بیشتری با شما آشنا شده و مایل به استفاده از خدمات و محصولات شما باشند.

دیگر آنکه طراحی سایت هزینه زیادی برای شما در بر نخواهد داشت، اما برداشتی که در آینده‌ای نه چندان دور از آن خواهید کرد، بسیار بیشتر از هزینه‌ای است که در ابتدا پرداخت می‌کنید.

نکته دیگر آنکه به‌عنوان‌مثال با سفارش طراحی سایت به شرکت شوکو وب این قابلیت برای شما فراهم می‌شود که بتوانید اطلاعات مشتریان خود را ذخیره کرده و در صورت نیاز به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

داشتن سایت چه مزایایی برای شما به همراه خواهد داشت؟

به‌طور کلی داشتن یک سایت چه مزایایی می‌تواند داشته باشد؟ و چرا بهتر است هر کسب‌و‌کاری در شرایط حاضر به فکر راه‌اندازی سایتی برای کسب‌و‌کار خود باشد؟

می‌دانید که امروزه اغلب افراد به یک روشی دسترسی به فضای اینترنت و پلتفرم‌های مجازی دارند؛ بسیاری از موبایل‌های هوشمند استفاده می‌کنند و بسیاری نیز با استفاده از تبلت و کامپیوتر و ... می‌توانند از سایت‌های مختلف بازدید کنند، دیگر آنکه امروزه بسیاری از افراد با استفاده از اینترنت از خدمات شرکت‌ها و یا فروشگاه‌ها به‌صورت آنلاین استفاده می‌کنند؛ بنابراین طراحی سایت برای صاحبان کسب‌و‌کارها این مزیت را دارد که بتوانید از طریق آن و همچنین پلتفرم‌هایی که به آن لینک می‌شوند با کاربران و مشتریان خود در ارتباط بوده و به هدف خود که داشتن مشتریان ثابت و همچنین فروش بیشتر است دست یابید.

نکته دیگر درباره‌ی مزیت داشتن سایت این است که با سفارش طراحی سایت فروشگاهی می‌توانید تا حد زیادی در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. همان‌طور که می‌دانید، راه‌اندازی و افتتاح یک فروشگاه هزینه‌های بسیاری بر دوش شما خواهد گذاشت؛ به‌عنوان مثال، شما نیاز دارید مغازه‌ای را اجاره و یا خریداری کرده و اجناس خود را داخل آن بچینید، سپس منتظر باشید تا مشتری به شما مراجعه کند، آن هم به شرط آنکه مغازه را در محل پررفت‌و‌آمدی راه‌اندازی کرده باشید، اما با داشتن یک فروشگاه مجازی هزینه‌ها برای شما بسیار کمتر شده و به‌ وسیله بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ می‌توانید تبلیغات بهینه‌ای انجام داده و مشتریان بسیاری را به سمت کسب‌و‌کار خود جذب نمایید.

همان طور که پیشتر هم اشاره کردیم، سفارش طراحی سایت فروشگاهی یا شرکتی به شما کمک خواهد کرد تا دیگر نیازی به استخدام بازاریابان برای معرفی کسب و کارتان نداشته باشید، زیرا با استفاده از راهکارهای دیجیتال مارکتینگ و با کمترین هزینه، می‌توانید برای فعالیت خود بازاریابی کرده و به مشتریان و فروش بیشتر دست یابید.

شرکت شوکو وب

از این قسمت به بعد ما سعی داریم به معرفی شرکت شوکو وب پرداخته و ببینیم این مجموعه چه خدماتی را به مشتریان خود ارائه می‌کند، برای افرادی که مایلند با مهارت طراحی سایت آشنا شوند تا بتوانند کسب‌و‌کاری در این حوزه برای خود دست و پا کنند، مجموعه شوکو وب بسیار کمک‌کننده خواهد بود. وب‌سایت تخصصی و آموزشی فوق می‌تواند یکی از بهترین دوره‌های طراحی سایت و سئو را به علاقه‌مندان این حوزه ارائه نماید. برای اولین بار شوکو وب کار خود را با طراحی وب سایت شروع کرد و خدمات طراحی سایت و سئو حرفه‌ای را برای صاحبان کسب‌وکارهای مختلف آغاز کرد تا بتواند فضایی را برای رشد و پیشرفت کسب‌وکارهای فروشگاهی و شرکتی ایجاد نماید.

ویژگی خاصی که شوکو وب برای علاقه‌مندان به این حوزه در نظر گرفته است، عدم محدودیت در دوره‌های آموزشی است، به این ترتیب شما با هر سن و سال و تحصیلاتی می‌توانید در این کلاس‌ها شرکت کرده و دوره موردنظر را با توجه به نیازی که دارید انتخاب نمایید.

همان‌طور که می‌دانید، درآمد طراحی سایت به اندازه‌ای است که با یادگیری و ماهر شدن در آن شما می‌توانید به‌راحتی به یک شغل پردرآمد دست یابید، به‌خصوص در حال حاضر که بسیاری از مشاغل به راه‌اندازی و طراحی یک سایت فروشگاهی، شرکتی، پزشکی و حتی آموزشی و ... تمایل نشان داده‌اند.

نکته لازم به ذکر دیگر آن است که در حال حاضر طراحی سایت به دو روش کدنویسی و غیر از آن یعنی با وردپرس انجام می‌گیرد که طراحی با وردپرس در حال حاضر مورد‌استقبال بالایی قرار گرفته است، به دلیل آنکه راه‌اندازی و مدیریت آن با سادگی بیشتری همراه است. به همین منظور شوکو وب دوره‌ای را برای این منظور تدارک دیده است که شما می‌توانید صفر تا صد طراحی سایت با وردپرس را فراگیرید و به این ترتیب کسب‌و‌کار پر درآمدی را برای خود راه‌اندازی نمایید.

موضوع مهم دیگری که شوکو وب به آن توجه نشان داده و دوره‌ای آموزشی را برای آن تدارک دیده است، می‌توان به سئو سایت اشاره کرد. مبحث سئو ازآنجاکه بسیار تخصصی است و برای افرادی که در این حوزه حرفه‌ای هستند درآمد بسیار بالایی در بر دارد، مورد‌استقبال افراد زیادی در بخش دیجیتال مارکتینگ واقع‌شده است. اگر شما هم از درآمد طراحی سایت اطلاع دارید و می‌دانید که در کنار آموختن مهارت سئو تا چه اندازه می‌توانید به کسب درآمد بالا دست یابید، همین حالا نسبت به تهیه بسته‌های آموزشی طراحی سایت و سئو شوکو وب اقدام نمایید.

یک شرکت طراحی سایت خوب چه خدماتی را به مشتریان ارائه می‌کند؟

اکنون که درباره‌ی شرکت شوکو وب به‌عنوان یکی از شرکت‌های برتر در حوزه آموزش و انجام طراحی سایت و سئو اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دادیم، بد نیست به کارها و خدماتی که چنین شرکتی می‌تواند به شما ارائه نماید نیز اشاره کنیم:

  • به ایده‌های شما گوش می‌دهد

شرکت‌ها و مجموعه‌های طراحی سایت حرفه‌ای از یک تیم حرفه‌ای تشکیل شده‌اند مانند وب وان ، وبزی ، پرتال ، شوکو وب که علاوه بر ارائه خدمات طراحی سایت، می‌توانند به خوبی به حرف‌های شما گوش کرده و خواسته شما را درک نمایند و پس از آن ایده‌های کاربردی خود را نیز با شما در میان گذاشته تا بتوانید برای داشتن یک سایت باکیفیت تصمیم نهایی خود را بگیرید.

  • می‌تواند ایده‌های خوبی به شما ارائه نماید

همان‌طور که در قسمت پیشین نیز اشاره کردیم، طراح سایت به نظرات شما گوش می‌دهد، اما ایده‌های خود را نیز با شما در میان می‌گذارد؛ به‌گونه‌ای که آن‌ها می‌توانند نهایت کار را از همین ابتدا ببینند و شاید شما نتوانید. دیگر آنکه مجموعه‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، می‌توانند بهترین ایده‌های کاربردی، علمی و استاندارد را با شما در میان بگذارند. ازآنجاکه این ایده‌‎‌ها منطقی و درست هستند، به شما کمک خواهند کرد تا تصمیم بسیار خوبی برای داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای بگیرید.

  • آن‌ها یک تیم بازاریابی باتجربه دارند

ویژگی دیگری که یک شرکت طراحی سایت مانند شوکو وب می‌تواند در اختیار شما قرار دهد، آن است که چنانچه مایلید کسب‌و‌کارتان در مدت‌زمان کوتاهی توسعه یابد، اطمینان پیدا کنید که شرکت طراحی سایت موردنظر، حتما دارای تجربه بازاریابی باشد؛ زیرا تنها زیبایی سایت نیست که اهمیت دارد، بلکه سایت باید بتواند عملکرد صحیحی داشته باشد.

  • شرکت طراحی سایت حرفه‌ای از CMS خاصی برای طراحی سایت شما استفاده می‌کند

نکته‌ای که به شما کمک می‌کند تا یک شرکت طراحی سایت حرفه‌ای را بشناسید، این است که در مشاوره‌های اولیه ببینید چه نوع CMS را برای طراحی سایت شما پیشنهاد می‌دهد؛ زیرا انواع سیستم‌های مدیریت محتوا از قبیل وردپرس، دروپال و جوملا هر یک از قابلیت‌هایی برخوردارند که می‌تواند برای طراحی گروهی از سایت‌ها مناسب باشد.

طراحی سایت چه تاثیری در کسب‌وکار شما دارد؟

در ابتدای این مطلب به این موضوع اشاره کردیم که سفارش طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی و آموزشی تا چه اندازه می‌تواند در کسب‌و‌کار شما تاثیر خاصی ایجاد نماید، اما واقعا نفع داشتن سایت چیست و چه کمکی به صاحبان کسب‌و‌کارها می‌کند؟

همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره کردیم، طراحی ظاهری سایت از یک سو و طراحی فنی آن از سویی دیگر می‌تواند بستر مناسبی را برای صاحبان مشاغل فراهم نماید تا بتوانند فعالیت خود را از آن حالت سنتی خارج کرده و با برندسازی و بازاریابی اینترنتی آن را به شکل بهتری معرفی کرده و مشتریان جدیدی را به سمت خود جذب نمایند.

بنابراین تنها طراحی سایت چاره کار نیست و محتوای درج شده و سئوی اصولی می‌تواند در این امر نقش کلیدی و مهمی را ایفا نماید. با داشتن یک سایت اصولی، استاندارد و ریسپانسیو انجام اعمال زیر برای شما ساده خواهد شد:

  • رسانه‌ای تخصصی دارید که مدیریت آن به دست خود شما انجام می‌پذیرد.

  • می‌توانید اطلاعات درون سایت را همواره به روزرسانی کنید تا بتوانید اعتماد مشتری را جلب نمایید.

  • می‌توانید کاربران را به سمت هدفی که دارید و اقداماتی که مایل به انجام آن هستید هدایت کنید.

  • قادرید مشتری دائمی را از مشتری‌های بالقوه باز شناسید.

  • امکان بهره‌برداری هرچه بیشتر از اینترنت و فضای دیجیتال را دارید.

قیمت طراحی سایت چگونه محاسبه می‌شود؟

اگر می‌خواهید کار سفارش طراحی سایت فروشگاهی، آموزشی، پزشکی و یا شرکتی خود را به مجموعه‌ای معتبر بسپارید، اما از چند و چون قیمت طراحی سایت بی‌اطلاعید، ما در این بخش به این موضوع پرداخته و به شما خواهیم گفت که چه آیتم‌ها و نکاتی در قیمت این امر مهم است. پیش از هر چیز اشاره به یک نکته ضرورت دارد و آن هم این است که درواقع هیچ استاندارد خاصی برای محاسبه دقیق هزینه‌های طراحی سایت وجود ندارد و ممکن است هر شرکتی بر اساس سیاست‌های داخلی خود و بازار رقابت، تعرفه‌های مربوط به خودش را داشته باشد، یعنی یک شرکت در بازار پررقابت امروزی بخواهد خدمات بسیار خوبی را اما با قیمتی پایین‌تر به مشتری ارائه دهد و یا بالعکس. اما این مورد را نیز باید در نظر داشت که طراحی تمامی سایت‌ها با یکدیگر یکسان نیست و تکنولوژی مورداستفاده و سطح دانش برنامه‌نویسان تأثیر بسزایی در میزان کارایی و کیفیت وب‌سایت طراحی‌شده و البته قیمت طراحی سایت دارد، اما به‌طور خلاصه می‌توان چند آیتم زیر را در قیمت طراحی سایت مهم دانست.

۱- تکنولوژی مورداستفاده

۲- زبان برنامه‌نویسی

۳- میزان تجربه و سطح کیفی شرکت طراحی سایت

۴- برند و نام تجاری شرکت طراح

جمع‌بندی

درنهایت لازم است به این نکته اشاره کنیم که برای داشتن یک سایت مناسب بهتر است که ابتدا یک شرکت طراحی مناسب را پیدا کرده و سپس ایده و نظرات خود را در داشتن سایت با آن‌ها در میان گذاشته و نظرات و پیشنهادات آن‌ها را نیز بشنوید تا در ادامه بتوانید بهترین تصمیم‌گیری را برای سفارش طراحی سایت فروشگاهی و .. داشته باشید. شرکت شوکو وب نیز با شعار «رشد و پیشرفت» می‌توانید درزمینه آموزش و طراحی سایت به شما کمک نماید.

اگر به دنبال مشاوه هستید میتوانید با شماره : 09224290988 در واتساپ در ارتباط باشید.

 

برچسب ها : طراحی سایت,سفارش طراحی سایت,قیمت طراحی سایت,درآمد طراحی سایت,بازار کار طراحی سایت,تعرفه طراحی سایت

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها