آموزش زبان انگلیسی با محمد صادق کریمیان

کد خبر: 1183619

محمد صادق کریمیان ، یکی از اساتید حرفه ای و مجرب زبان انگلیسی است که با جدیدترین متدهای روز دنیا به آموزش زبان انگلیسی اقدام می کند.

آموزش زبان انگلیسی با محمد صادق کریمیان

آموزش زبان انگلیسی با محمد صادق کریمیان به صورت اصولی

  • استاد از اخلاق بسیار خوبی برخوردار است. صبر و شکیبایی وی موجب شده که ضعیف ترین زبان آموزان به خوبی بتوانند زبان انگلیسی را فرا بگیرند.
  • استاد کریمیان دارای انعطاف پذیری بالایی است. در نتیجه خود را با هر زبان آموزی در هر سن و هر شخصیتی تطابق داده و این مسئله موجب فراگیری بهتر همه زبان آموزان و ترغیب آنها به آموزش زبان انگلیسی می شود.
  • استاد کریمیان به صورت دلسوزانه و با تعهد کاری بالایی ، به آموزش تمامی مباحث اقدام نموده و تمام تلاش خود را برای یادگیری زبان آموزان به کار می گیرد.
  • انرژی و شور و اشتیاق استاد کریمیان موجب شده که زبان آموزان به آموزش زبان انگلیسی علاقمند شوند.
  • استاد کریمیان بسیار انتقادپذیر بوده و توجه زیادی به نظرات زبان آموزان داشته و از پیشنهادات سازنده استقبال خوبی می کند.

 

یادگیری زبان انگلیسی باید تحت نظر یک استاد مجرب و با دانش انجام شود. استاد کریمیان از دانش و تجربه بسیار بالایی برخوردار است و اصول خاصی را برای تدریس زبان دارد. خلاقیت و تکنیک های آموزشی وی موجب شده است که یادگیری زبان با سرعت و کیفیت بهتری انجام شود.

این استاد فارغ التحصیل زبان انگلیسی بوده و سابقه بسیار زیادی در تدریس زبان انگلیسی دارد. ایشان در مؤسسات مختلفی به تدریس پرداخته اند. اغلب زبان آموزان ، ایشان را یکی از بهترین اساتید زبان انگلیسی در سطح کشور می دانند.

استاد به منابع روز دنیا مسلط بوده و دوره های علمی متعددی را گذرانده است. استاد بر روان شناسی آموزشی تسلط کاملی داشته و توجه زیادی به شیوه های آموزشی به روز و جدید دارد. قطعاً یادگیری زبان تحت نظر محمد صادق کریمیان موجب می شود که زبان انگلیسی را به صورت اصولی فرا بگیرید.

نکات مهم برای یادگیری زبان انگلیسی

  1. شما باید یک هدف مشخص برای یادگیری زبان انگلیسی داشته باشید. داشتن هدف موجب افزایش شور و اشتیاق شما برای یادگیری زبان انگلیسی می شود. شما می توانید اهدافی مانند رفتن به خارج از کشور ، تدریس زبان و کسب درآمد از این راه ، پیشرفت های تحصیلی و ... را برای خود تعیین کنید.
  2. در یادگیری زبان ، صرفاً به مکالمه و گرامر توجه نداشته باشید. باید تمرکز بیشتری بر روی گوش دادن و خواندن متون داشته باشید. دیدن فیلم ها و خواندن رمان ها با توجه به جذابیت زیادی که برای شما دارند ، می توانند مهارت گوش دادن و خواندن شما را تقویت کنند.
  3. استاد محمد صادق کریمیان به زبان آموزان خود توصیه نموده که حداقل 4 ساعت در روز را برای یادگیری زبان اختصاص دهند.
  4. حتماً یک برنامه ریزی مشخصی داشته باشید. اگر بخش جدیدی را فرا می گیرید ، حتماً در 24 ساعت آینده یکبار برای مرور دوباره آن اقدام نمایید تا مطالب به خوبی در ذهن شما تثبیت گردند. مرور دوم این مطلب را برای یک هفته بعد تنظیم کنید. حتماً پس از یک ماه ، دوباره به مرور مطلب بپردازید.
  5. حتماً از نکات آموزشی خود به ویژه گرامرها ، یک خلاصه نویسی بر روی دفترچه یادداشت خود داشته باشید و وقت های اضافی خود را مانند ساعاتی که در مترو و اتوبوس و ... هستید به خواندن آنها اختصاص دهید.
  6. حتماً ویس ها یا پادکست های به زبان انگلیسی را گوش دهید. شما باید گوش خود را به شنیدن انگلیسی عادت دهید.
  7. حتماً زمانی که به تمرین مکالمه و خواندن و ... اقدام می کنید ، با صدای بلند این کار را انجام دهید.

روش های مختلف یادگیری زبان به توصیه استاد محمد صادق کریمیان

روش مستقیم : در این روش ملزم به صحبت کردن با زبان انگلیسی هستید. شما حق ندارید به زبان دیگری صحبت کنید. شاید این روش سخت باشد ، اما به یادگیری بهتر زبان کمک می کند.

روش صورتی : در روش صورتی اگر زبان آموز دچار اشتباه شود ، باید جریمه شود. روش صورتی مشابه روش مستقیم است. اما در روش صورتی بیشتر بر روی یادگیری گرامر تأکید می شود. در صورتی که در روش مستقیم ، هدف بیشتر یادگیری لغات است.

روش سکوت : در این روش استاد بیشتر سکوت کرده و بیشتر زبان آموزان به صحبت در کلاس مشغول می شوند. چنانچه زبان آموزان مرتکب اشتباهی شوند ، سریعاً استاد اشتباه آنها را گوشزد می کند. این روش در برخی از کلاس های زبان ، پیاده سازی می شود.

روش پیش گویی : یکی دیگر از روش های توصیه شده توسط استاد محمد صادق کریمیان ، روش پیش گویی است. در این تکنیک ، فراگیری زبان بر پایه ی علم زبان آموزان است. در واقع ، گزینه های مختلفی پیش روی زبان آموز قرار دارد که زبان آموز امکان استفاده از هر یک از آنها را داشته و هر یک را بر اساس دانش خود پیاده سازی می کند.

روش ترجمه گرامر زبان : در این روش سنتی ، زبان آموز به ترجمه گرامر اقدام می کند. در این تکنیک برای فراگیری زبان باید تمامی مطالب را ترجمه کنید که این کار سبب افزایش مهارت شما می شود.

  • هر یک از روش های فوق از مزایا و معایبی برخوردار هستند. برای اینکه اثرات مثبت هر روش برای زبان آموزان ایجاد شود ، در کلاس های زبان از چندین روش استفاده می کنند.

یادگیری سریع زبان انگلیسی زیرنظر محمد صادق کریمیان

برخی از افراد به دلایل مختلفی مانند مهاجرت ، برگزاری جلسات کاری و ... نیازمند یادگیری سریع زبان انگلیسی هستند. یادگیری سریع زبان انگلیسی ، غیرممکن نیست. اما به مهارت و تخصص یک استاد توانمند نیاز دارد. البته تلاش و پشتکار خود زبان آموز ، بسیار مهم است.

استاد کریمیان بر اساس برنامه ریزی جامع و بهره گیری از متدهای کاربردی به آموزش زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان ممکن اقدام می کند. استاد کریمیان در این مدت به روش های مختلفی ، پیشرفت زبان آموزان را بررسی می کند تا در صورت نیاز به تغییر متد خود اقدام کند. آموزش سریع زبان به صورت تضمینی از سوی استاد انجام می شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها