5 دلیل قانع‌کننده برای رزرو هتل

کد خبر: 1184087
5 دلیل قانع‌کننده برای رزرو هتل

آیا شما هم عاشق سفر و گشت‌وگذار هستید؟ یا به طور مرتب به مسافرت‌های کاری می‌روید؟ تفاوتی ندارد که مسافرت شما کاری باشد یا تفریحی، به‌هرحال هر فردی دوست دارد یک سفر عالی و بدون دردسر را داشته باشد و تا سالیان دراز از خاطرات خوب آن یاد کند. عادات این تفریح در بین افراد متفاوت بوده و این عادات مختلف زمینه‌ساز یکسری اتفاقات می‌شود. برای مثال عده‌ای به‌طورکلی عادت به رزروکردن هتل قبل از سفر ندارند. زیرا فکر می‌کنند این کار سخت و بیهوده است. اما آیا واقعاً رزرو هتل قبل از سفر کار بیهوده‌ای است؟ در ادامه قصد داریم راجع به این موضوع بیشتر صحبت کنیم.

1- حوصله دردسر دارید؟

فرقی ندارد که شما چمدان سفر خود را به چه مقصد و با چه هدفی بسته‌اید، به‌هرحال هدف اصلی شما آسوده بودن در طی مسافرت است. پس به‌قول‌معروف چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟ چرا از قبل به فکر آسودگی نباشیم؟ ساده‌ترین سفر‌های تفریحی هم دغدغه‌های خاصی دارند که باید به آن‌ها در طول سفر رسیدگی کرد.

به همین دلیل دغدغه پیداکردن یک هتل خوب و رزرو هتل می‌تواند چالش بزرگ و اضافه‌ای در طول سفر باشد. فرض کنید به یک مسافرت کاری رفته‌اید و نیاز دارید تا چند کار اداری را انجام دهید یا در ساعت خاصی در یک جلسه مهم شرکت کرده؛ اما از طرفی باید در سریع‌ترین حالت ممکن برای خود هتل رزرو کنید. حتی اگر به سفر تفریحی هم رفته باشید نیاز به استراحت و گشت‌وگذار دارید؛ اما باید وقت خود را صرف یافتن گزینه مناسب کنید. هیچ‌چیز از این خسته‌کننده‌تر نیست!

 بنابراین برای آسوده سفر کردن قبل از هر چیز محل اقامت را انتخاب کرده و رزرو کنید. این کار کمک می‌کند تا به‌محض رسیدن به مقصد بلافاصله به محل اقامت رفته و بدون اتلاف وقت مسافرت خود را طی کنید. از سویی دیگر با رزرو هتل قبل از سفر دیگر نباید نگران پرشدن هتل‌ها باشید. در اغلب موارد سفر‌ها در روز‌های تعطیل هستند. به همین دلیل افراد زیادی اقدام به رزرو کرده و هتل‌ها به‌ویژه هتل‌های باکیفیت خیلی زود پر می‌شوند. درصورتی‌که اگر کمی دوراندیشی به خرج ندهید ممکن است پشت در هتل‌های باکیفیت بمانید! البته اگر بدشانس باشید ممکن است پشت در تمامی هتل‌ها چه باکیفیت و چه بی‌کیفیت بمانید! زیرا در روز‌های شلوغ و پر مسافر حتی هتل‌های با درجه کیفیت پایین‌تر هم خالی نمی‌مانند. در بهترین حالت اگر شانس بیاورید ممکن است هتلی نه‌چندان دلخواه بعد از چندین ساعت یا چندین روز معطلی برای شما اتاقی را خالی کند.

2

 البته راه دیگری نیز وجود دارد و آن هم اعتماد به دلالان دندان‌گرد است! در این‌گونه مواقع معمولاً دلالان اتاق‌ها را با قیمتی بسیار بیشتر از حالت عادی به مسافر می‌دهند. اما چه کسی از معطل ماندن یا پول اضافه خرج کردن خوشش می‌آید؟

2- فردا گران‌تر از امروز!

این دلیل شاید برای غیرایرانی‌ها کمی عجیب به نظر برسد؛ اما در ایران کاملاً ملموس است. با شرایط اقتصادی کنونی کدام کالا را می‌شناسید که در یک بازه زمانی کوتاه قیمت آن ثابت مانده باشد؟ این داستان برای قیمت هتل‌ها هم صدق می‌کند. اما راه چاره چیست؟ راه چاره تنها دوراندیشی است؛ بنابراین هر چه زودتر اقدام به رزرو کنید، بهتر است. زیرا ممکن بوده با افزایش قیمت مواجه شوید و مسافرت گران‌تری را تجربه کنید.

3- پول نقد کمتر، آسایش بیشتر

این دلیل هم کمی برای غیرایرانی‌ها عجیب بوده؛ اما برای ما ایرانی‌ها کاملاً باورپذیر است. بسیاری از ما قادر به استفاده از سیستم‌های جابه‌جایی پول نیستیم. به همین دلیل مجبوریم مقدار زیادی پول نقد را برای سفر به همراه خود ببریم. اما همان‌طور که می‌دانید این کار بسیار خطرناک بوده و امکان دزدی را بسیار بالا می‌برد. از طرفی دیگر اکثر پول نقد ما برای هزینه‌های رزرو هتل استفاده می‌شود. به همین دلیل اگر قبل از سفر اقدام به رزرو اقامتگاه کنیم، کار آسان‌تری در پیش خواهیم داشت. حداقل این کار کمک می‌کند تا پول نقد کمتری را با خود حمل کرده و ریسک کمتری را تجربه کنیم.

4- تجربه بهتر از اقامت در هتل

هتل‌ها معمولاً با مراکز معتبر همکاری قوی دارند. به همین دلیل اگر از طریق وب‌سایت‌های معتبری https://hotelmotel.ir اقدام به رزرو کنید، کیفیت بهتری از خدمات و سرویس‌ها را تجربه خواهید کرد. این مسأله به این دلیل است که معمولاً هتل‌ها دوست ندارد اعتبار خود را در میان مراکز معتبر از دست داده و در پی آن مسافر کمتری جذب کنند.

همکاری میان مراکز مختلف یک ارتباط مفید و سودمند برای هر دو طرف است و باید به شکل مستمر ادامه داشته باشد. به همین دلیل مدیران این مراکز سعی می‌کنند همکاری خوبی با وب‌سایت‌ها و مراکز معتبر داشته باشند تا وجه خود را حفظ کنند. هنگامی که شما از طرف سایت هتل متل اقدام به رزرو می‌کنید، در واقع شما مسافری از سوی این مرکز معتبر هستید که پا به محل اقامت می‌گذارید، به همین دلیل و برای احترام بیشتر به شما، مسئولین سعی می‌کنند تا برخورد مناسبی با شما داشته باشند.

3

5- در وقت و انرژی صرفه‌جویی کنید

تصور کنید بعد از طی یک مسیر طولانی به مقصد مورد نظرتان رسیده‌اید. اکنون قصد دارید اقدام به رزرو هتل به شکل حضوری کنید. از سویی چندین چمدان سنگین دارید که باید تا محل اقامت با خود حمل کرده و از سویی دیگر باید هر چه سریع‌تر به کودک خود نیز غذا بدهید تا بیش از این گرسنه نماند. از طرفی دیگر وقتی برای پرس‌وجو برای اتاق خالی اقدام می‌کنید، با شلوغی بیش از حد بخش پذیرش مواجه می‌شوید. چاره چیست؟

هیچ راه فراری وجود ندارد! راه طولانی را طی کرده‌اید و خستگی رمقی برای این که بخواهید برای رفتن به هتل دیگری اقدام کنید، نمی‌گذارد. مدت زیادی صبر کرده و سپس از پذیرش می‌خواهید هرچه سریع‌تر به شما یک اتاق خالی بدهد؛ اما در کمال تعجب متوجه می‌شوید اتاق خالی وجود ندارد! حال شما مانده‌اید و زمان و انرژی ازدست‌رفته و چمدان‌های سنگینی که مجدداً باید تا هتلی دیگر حمل کنید. این مسیر طاقت‌فرسا باید آن‌قدر ادامه پیدا کند تا بالاخره شما هتلی مناسب و خالی برای اقامت خود پیدا کنید.

مزیت سفارش آنلاین هتل چیست؟

اما اگر رزرو را از قبل انجام داده باشید چطور؟ بعد از رسیدن به مقصد به محل موردنظر مراجعه کرده و صرفاً بعد از اعلام نام و مشخصات کلید اتاق را تحویل می‌گیرید! سپس به‌جای این که دربه‌در دنبال محل اقامت بگردید، دوش گرفته و استراحت می‌کنید و شب خود را همراه با خانواده در بهترین مکان‌های شهر می‌گذرانید.

انتخاب شما کدام است؟ از قدیم شنیده‌ایم که می‌گویند عمر سفر کوتاه است. اما اگر بخواهیم همین زمان کوتاه سفر را مدام دنبال محلی برای اقامت بگردیم، پس کی به برنامه سفر خود بپردازیم؟ چرا وقتی می‌توان با ساده‌ترین راه‌حل‌ها یک مشکل را حل کرد آن را پیچیده کنیم و به خود سخت بگیریم؟ گاهی یک دوراندیشی ساده بهتر از هر روش و راه حلی عمل می‌کند.

4

کلام آخر

بسیاری از مواقع ما به مشکلاتی بر می‌خوریم که راه چاره‌ای آسان دارند. رفتن به مسافرت به‌تنهایی دارای چالش‌های بسیاری است. یکی از این چالش‌ها پیداکردن یک اقامتگاه خوب برای گذراندن روز‌های سفر است. داشتن یک اقامتگاه خوب می‌تواند کمک کند تا روز‌های خوب سفر برای ما شیرین‌تر شود. اما گاهی سخت‌ترین کار در سفر پیداکردن یک هتل خوب است. بدیهی بوده که هیچ‌کس دوست ندارد در روز‌های مسافرت خود مرتباً به دنبال هتل بگردد؛ اما چاره چیست؟

رزرو هتل قبل از سفر راه چاره مطمئنی است که می‌توان به کار برد. با این کار می‌توان نگرانی درباره محل اسکان در سفر را از بین برد و تجربه لذت‌بخش‌تری از سفر داشت. وب‌سایت هتل متل یکی از بهترین وب‌سایت‌ها برای رزرو بوده که می‌تواند برای تمامی مسافران با هر مقصدی مفید عمل کند. کافی است به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کرده و محل مناسبی را برای خود برگزینید. با این کار هم در زمان و وقت خود صرفه‎‌جویی کرده‌اید و هم می‌توانید تجربه بهتری از سفر را داشته باشید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها