گشت و گذار در شمال کشور با خرید تور از سفرمارکت

کد خبر: 1190122
گشت و گذار در شمال کشور با خرید تور از سفرمارکت

در ایران شمال کشور یکی از پرسفرترین مناطق محسوب می‌شود. همه ساله گردشگران زیادی بلیط هواپیما یا تور مسافرتی به شمال کشور خریداری کرده و به شهرهای مختلف این منطقه سفر می‌کنند.

 

شهرهای شمالی ایران از خوش آب و هواترین شهرهای ایران محسوب می‌شوند. این شهرها برای سفرهای بهاری و پاییزی بسیار مناسب هستند. اغلب مردم سراسر ایران در تعطیلی‌ها و مناسبت‌های خاص برنامه سفر به شمال را می‌چینند. شمال کشور علاوه‌بر آب و هوای پاک و مناسب، دریا و ساحلی دیدنی نیز دارد. اگر هم به دریا علاقه ندارید، می‌توانید از جنگل‌های بکر شمال کشور لذت ببرید.

 

بهترین منطقه شمال برای سفر

شمال ایران یک مقصد عالی برای علاقه‌مندان به جنگل و طبیعت است. این منطقه پوشش گیاهی خاص و زیبایی دارد و دلیل آن هم رطوبت دریا و آب و هوای مناسب است. اقامتگاه‌های بومگردی، ویلا و هتل‌های زیادی در دل جنگل‌های شمال وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. همچنین شهرهای ساحلی نیز بسیار زیبا هستند. تماشای منظره دریا، استفاده از سرگرمی‌های آبی و پیاده‌روی روی شن‌های ساحلی بسیار لذت‌بخش است. ویلا و هتل‌های زیادی ساحل اختصاصی دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. شهرهای بزرگ همچون رشت، ساری و دیگر موارد نیز بسیار دیدنی هستند و جاذبه‌های گردشگری زیادی دارند. از بهترین مناطق شمال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رشت: شهر رشت به خصوص میدان شهرداری بسیار پرجنب و جوش و شلوغ است و طراحی منحصربفردی دارد. میدان اصلی شهر یعنی شهرداری بخش‌های مختلفی همچون رستوران و کافه دارد. ساختمان شهرداری هم که در این میدان واقع شده است، بسیار زیبا و چشم‌نواز است
  • منطقه آزاد انزلی: یکی از پرطرفدارترین مناطق شمالی که تور مسافرتی به آن در اغلب روزهای سال برگزار می‌شود، منطقه آزاد انزلی است. انزلی بخش‌های مختلفی همچون فاز تفریحی و گردشگری دارد که در نزدیکی ساحل واقع شده است. این منطقه چشم انداز زیبایی به گردشگران ارائه می‌دهد و دو مرکز خرید مجلل نیز دارد. همچنین دریاچه پرندگان و آکواریوم نیز بسیار دیدنی هستند.
  • متل‌قو: متل قو یا سلمان شهر یکی از توریستی‌ترین شهرهای شمالی در کشور است. این منطقه مراکز تفریحی و تجاری بسیار خوبی دارد. در برج‌های سلمان شهر می‌توانید هرچه که نیاز داشتید را پیدا کنید.
  • رامسر: رامسر یکی از زیباترین شهرهای شمالی ایران است که می توان با تهیه تور از سفرمارکت به این شهر سفر کرد. این شهر همه ویژگی‌های خوب شمال کشور را در خود جای داده است. مراکز خرید مجلل، ویلا و اقامتگاه‌های زیبا، رستوران‌های محلی باکیفیت، آثار باستانی و جاذبه‌های گردشگری، مکان‌های تفریحی و دیگر موارد همگی در رامسر وجود دارند. تله‌کابین رامسر نیز یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌های شمال کشور است که پیشنهاد می‌کنیم در تور شمال به آن مراجعه کنید.
  • ماسوله: از محبوب‌ترین تورهای مسافرتی به شمال، تور ماسوله است که از یک روزه تا چند روزه ارائه می‌شود. ماسوله معماری بی‌نظیر و به شکل پلکان دارد که در جهان شهرت زیادی به دست آورده است. قدمت این روستا به دوره زندیه برمی‌گردد و مناظر آن بسیار دیدنی هستند.

2

  • چالوس: چالوس منطقه زیبایی است که مناظر آن از ابتدای جاده چالوس آغاز می‌شود. چالوس درختان انبوه و طبیعت زیبایی دارد. این شهر به دیگر مناطق شمالی همچون نوشهر، تنکابن، عباس آباد و دیگر موارد نیز دسترسی دارد.

راه‌های سفر به شمال کشور

راه‌های بسیار زیادی برای سفر به منطقه شمالی ایران وجود دارد. شما می‌توانید در هرکجای ایران که هستید، با خودروی شخصی خود به این منطقه سفر کنید. همچنین خطوط ریلی به شمال کشور نیز راه‌اندازی شده است. در نتیجه می‌توانید با قطار به شهرهایی که ایستگاه راه آهن دارند سفر کنید و سپس از آن جا به دیگر مناطق شمالی بروید. همچنین برخی از شهرهای شمالی همچون نوشهر، رشت، گرگان، رامسر و دیگر شهرها فرودگاه دارند و می‌توانید با خرید بلیط هواپیما به این شهرها سفر کنید.

سفر به شمال کشور به کمک تور

یکی از بهترین راه‌ها برای سفر به مناطق شمالی ایران، استفاده از تور مسافرتی است. تور مسافرتی به اغلب شهرهای شمالی در تمامی روزهای سال برگزار می‌شود. تور برای شما بلیط وسیله نقلیه خریداری می‌کند و اقامتگاه یا هتل نیز برای شما رزرو می‌کند به همین دلیل در سفر دغدغه‌های شما کاهش پیدا می‌کند. تورهایی که به شمال کشور برگزار می‌شوند، خدمات و امکانات مختلفی دارند. برای خرید تور می‌توانید به آژانس‌های مسافرتی مراجعه کنید و پس از بررسی تورها بهترین آن را برای خود انتخاب کنید. این کار ممکن است کمی وقت‌گیر باشد و نتوانید تمامی تورها را با هم مقایسه و بررسی کنید. زیرا آژانس‌های زیادی وجود دارند که تورهای مسافرتی به مقصد مورد نظر شما ارائه می‌کنند. به همین دلیل مراجعه به یک پلتفرم مرجع کار شما را بسیار ساده‌تر می‌کند. سفرمارکت، بازار یا مارکت‌پلیسی است که در آن می‌توانید قیمت تمامی تورها را به صورت یکجا و در یک صفحه مشاهده کنید و امکانات آن‌ها را با هم مقایسه کنید. به کمک سفرمارکت می‌توانید در هرمکان و هرزمانی که هستید به رزرو تور اقدام کنید.

3

نحوه خرید تور شمال از سفرمارکت

برای خرید تور شمال کشور باید به سایت یا اپلیکیشن سفرمارکت و صفحه تورهای آن مراجعه کنید. البته لازم به ذکر است که برای خرید یا رزرو تور باید در پلتفرم سفرمارکت ثبت نام کنید تا بتوانید مراحل خرید را به پایان برسانید. در صفحه تورهای سفرمارکت باید اطلاعاتی نظیر مبدا، مقصد و زمان را وارد کنید و سپس برروی دکمه جستجو کلیک کنید. در صفحه بعدی لیستی از ده‌ها تور به مقصد مورد نظر به شما نمایش داده می‌شود. می‌توانید تور مورد نظر خود را از میان این تورها پیدا کنید و سپس به خرید آن اقدام کنید.

در این صفحه می‌توانید تورها را براساس قیمت، تعداد شب، پرفروش‌ها و یا تخفیف‌دار بودن مرتب کنید. با این کار انتخاب شما ساده‌تر می‌شود. همچنین می‌توانید از فیلترهایی که سفرمارکت برای شما در نظر گرفته است استفاده کنید. این فیلترها شامل تعداد شب‌های اقامت، ستاره هتل، نوع تور، نوع حمل و نقل، بازه قیمت و مجریان تور است. با انتخاب هریک از این فیلترها، نتایج نشان داده شده محدودتر می‌شوند و انتخاب برای شما بسیار ساده‌تر می‌شود.

پس از انتخاب تور باید برروی گزینه خرید تور کلیک کنید تا در گام بعد بتوانید جزئیات بیشتری را از تور مشاهده کنید. در این صفحه مجریان تور به شما نمایش داده می‌شوند که می‌توانید از میان آن‌ها مجری تور مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب جرئیات تور، برنامه سفر، اطلاعات اقامتگاه و جزئیات قیمت به شما نمایش داده می‌شود. پس از بررسی اطلاعات باید برروی دکمه انتخاب اتاق و تعداد نفرات کلیک کنید تا بتوانید اطلاعات را تکمیل و خرید خود را نهایی کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها