تاثیر بی نظیر عکاسی تبلیغاتی بر موفقیت کسب و کار شما

کد خبر: 1192023
تاثیر بی نظیر عکاسی تبلیغاتی بر موفقیت کسب و کار شما

 

 

عکاسی خوب از محصولات می‌تواند شما را در روند جذب بازدیدکننده برای سایت و در نهایت تبدیل آن‌ها به مشتری کمک کند. در ثانی عکس‌های با کیفیت از محصول شما تاثیر بسزایی در افزایش ترافیک و رتبه سایت دارد.

محتوای سایت و توضیحات محصول مانند همیشه برای سئوی ارگانیک حیاتی است، اما شما باید آن‌ها را با تصاویر محصول چشم نواز همراهی کنید تا واقعا فروش را افزایش دهید.

این پست به این موضوع می‌پردازد که چرا عکاسی محصول بسیار مهم است و نکات واقعی را به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید برای بهبود بصری محصول خود و متمایز شدن از رقبای خود، آن‌ها را عملی کنید.

چرا عکاسی محصول بسیار ضروری است؟

 

آیا می‌دانستید؟

  • مردم 80 درصد آنچه را که می بینند حفظ می کنند
  • محتوای دارای تصاویر بصری 94٪ بیشتر بازدیدهای کل را دریافت می کند
  • 90 درصد اطلاعات ارسالی به مغز بصری است

اکنون با ظهور تجارت اجتماعی و پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام و TikTok که نسل Z  از عمده نسل‌هایی هستند که از این ابزار استفاده می‌کنند، تبدیل به یک دنیای بصری تمام عیار شده است. به این دلیل در دنیای بازاریابی آنلاین، عکاسی محصول سریع‌ترین راه برای انتقال آنچه می‌فروشید به مخاطبانتان است.

صرف زمان و منابع برای عکاسی محصول مهم است زیرا:

  • اولین چیزی که یک خریدار معمولا می‌بیند عکس‌های محصول شما است.
  • نمایش تصاویر منحصر به فرد و متفاوت به کسب و کار شما اجازه می‌دهد تا از بقیه متمایز شود.
  • عکاسی خوب محصول برگشت محصول را کاهش می‌دهد زیرا به تعیین انتظارات مشتری کمک می‌کند.
  • انواع عکس‌های محصول شانس شما را برای پیدا شدن در رسانه‌های اجتماعی یا موتورهای جستجو افزایش می‌دهد.
  • عکاسی محصول شما به توضیحات شما در بیان داستان کالا کمک می‌کند.

اکنون می‌دانید که عکاسی محصول چه کاری می‌تواند برای شما انجام دهد، بیایید در مورد چگونگی بهبود محصول خود صحبت کنیم. اما در ابتدا یک سری از کارهایی را که نباید انجام دهید را در زیر آوریدیم که مطالعه آن‌ها خالی از لطف نیست.

کارهایی که نباید انجام داد

بدترین چیز برای یک مشتری دیدن یک باکس خاکستری بدون تصویر است؛ همان جایی که تصویر محصول باید در کنار توضیحات آن قرار گیرد. نداشتن تصویر تاثیر منفی بر نرخ تبدیل (تبدیل بازدیدکننده به مشتری) خواهد داشت. تقریباً مشتری اگر نتواند محصول را ببیند به سادگی خرید نخواهد کرد .اگر می‌خواهید واقعاً فروش را افزایش دهید تصاویر قدیمی از عهده این کار بر نخواهند آمد. برای استفاده حداکثری از صفحات و لیست های محصولات خود، راهنمای ما را در زیر دنبال کنید.

بهترین شیوه‌ها برای عکاسی بهتر از محصولات کدامند؟

1. از عکس‌های با کیفیت بالا استفاده کنید

همه تصاویر شما باید با کیفیت بالا و برای نمایش در وب‌سایت شما بهینه‌ سازی شده باشند. تصاویر تار یا تیره برای نمایش در وب سایت مناسب نیستند. اگر در کیفیت بین تصاویر شما تفاوت وجود داشته باشد، مشتریان در هنگام مرور سایت شما تجربه متفاوتی خواهند داشت. اگر برخی از محصولات دارای تصاویر با کیفیت پایین‌تری باشند، می‌تواند مشتریان را از خرید منصرف کند. مهم نیست که چه موردی باشد، همه تصاویر محصول شما باید کیفیت رقابتی داشته باشند.

2. عکس‌های متفاوت با قابلیت بزرگنمایی

هنگام خرید آنلاین، مشتریان تا جایی که می توانند جزئیات و اطلاعات بیشتری را می‌خواهند. نمایش محصولات خود از زوایای مختلف و دادن گزینه بزرگنمایی بر روی تصاویر واقعا به مشتریان کمک خواهد کرد. استفاده از تصاویری به دست فروشندگان/تولیدکنندگان تهیه می‌شوند، باید زوایا و عکس‌های کافی برای نشان دادن هر طرف  محصول داشته باشند.

شما در حال تلاش برای ساخت یک تجربه رو در رو عادی در یک فروشگاه آنلاین هستید، جایی که آن‌ها معمولاً می‌توانند محصول را بردارند و آن را بچرخانند تا هر زاویه را ببینند. این برای مشتری هنگام خرید مهم است، بنابراین به او آزادی عمل بدهید تا آن را از همه جهات ببیند.

4

 

 

3. عکاسی به روش سبک زندگی را امتحان کنید

روش عکاسی به سبک زندگی معجزه می کند زیرا حساسیت خرید را به همراه می آورد و به مشتری اجازه می دهد تصور کند که چگونه از محصول استفاده می‌کند. توضیحات محصول شما اغلب موقعیتی را که در آن محصول مورد استفاده قرار می‌گیرد توصیف می‌کند و در مورد مزایا بیش از ویژگی ها صحبت می‌کند. عکاسی محصول شما باید سعی کند این سبک زندگی را نشان دهد و و بطور ملموس به مشتری نشان دهد که با خرید این محصول زندگی بهتری خواهد داشت.

شما در حال تلاش برای متقاعد کردن مشتریان برای خرید بدون دیدن آن در زندگی واقعی هستید، بنابراین نشان دادن این سبک زندگی می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. نمایش محصول در موقعیت های واقعی، انسان‌ها را به خرید آنلاین ترغیب می‌کند.

4. ثابت قدم و پویا باشید

هر ایده خلاقی که تصمیم دارید برای عکاسی تبلیغاتی محصول خود انجام دهید خوب است ولی باید همه عکس‌ها از طراحی و فرمت یکسانی پیروی کنند . تصاویر اصلی شما باید دقیقا نشان دهند که محصول چیست و اگر بتوانید همه آنها را یکنواخت و از یک زاویه نگه دارید، مشتری خوشحال خواهد شد. به این ترتیب صفحات دسته بندی محصول شما برای مرور مشتری بسیار مفید خواهد بود، زیرا در آن‌ها تصاویر کاملی از هر محصول در کنار یکدیگر یافت می‌شود. نمایش همه تصاویر شما در یک پس زمینه سفید در این صفحات عالی به نظر خواهد رسید.

 

5

5. تصاویر خود را به روز کنید

همچنین باید تصاویر محصول خود را برای کمک به مشتریان به روز نگه دارید. اگر محصولی ظاهر یا بسته بندی خود را تغییر داده است، باید سایت خود را به روز رسانی کنید و به مشتریان اطلاع دهید. شما نمی‌خواهید مشتری ناامید شود زیرا تصویر نشان دهنده محصول با محصول خریداری شده بکی نیست. بنابراین به آن‌ها و کسب و کار خود کمک کنید و همه چیز را به روز نگه دارید.

آیا می توانم عکس‌های خوبی از محصول با بودجه کم بگیرم؟

دوربین‌های دیجیتال تصاویر جذاب‌تری نسبت به گوشی‌های هوشمند می‌گیرند و شکی در آن نیست. با این حال، دوربین‌های گوشی‌های هوشمند هر سال در حال بهبود هستند و برخی از تلفن‌ها همراه اکنون بیش از 15 میلیون پیکسل هستند. بنابراین گرفتن عکس‌های با کیفیت و حرفه‌ای با گوشی هوشمند کاملاً ممکن است، اما مهم است که این عکس‌ها را در پس‌زمینه‌ای مناسب و با نور کافی بگیرید.

 

اگر خودتان عکس بگیرید، چند نکته سریع وجود دارد:

  • روی پس زمینه سفید عکس بگیرید.
  • از فیلتر استفاده نکنید.
  • ابتدا عکس های خود را در کامپیوتر بررسی کنید.
  • فقط یک نوع نور برای هر تصویر استفاده کنید (طبیعی یا مصنوعی).
  • از زوایای مختلف عکس بگیرید.
  • پس از گرفتن تصاویر آن‌ها را ویرایش کنید.

نتیجه گیری

عکاسی محصول به شما فرصتی عالی می دهد تا محصولات خود را در بهترین نور نشان دهید. عکاسی و توضیحات شما باید با هم کار کنند تا نرخ تبدیل را افزایش دهند. با پیروی از این راهنما، در کمترین زمان تصاویری بهتر و فروش بهتری خواهید داشت. برای بازاریابی آنلاین، تصاویر تبلیغاتی از محصول ضروری است. معمولاً تصاویر اولین چیزی است که یک مشتری بالقوه هنگام تعامل با فروشگاه آنلاین شما می بیند. بنابراین مهم است که آن‌ها را به درستی انجام دهید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها