دوربین عکاسی قسطی| خرید اقساطی| خرید اقساطی لوازم خانگی

کد خبر: 1122253
دوربین عکاسی قسطی| خرید اقساطی| خرید اقساطی لوازم خانگی

این روزها دیگر مثل سال ها قبل نیست که شما برای ثبت لحظات به یادماندنی خود، ساعت ها و حتی روزها منتظر ظهور یک عکس در عکاسخانه ها بمانید؛ و می توان گفت تقریبا اکثر افراد از مزایای یک دوربین عکاسی دیجیتال بهره مند هستند. این از مهم ترین مزیت های دوربین های عکاسی دیجیتال است که شما در همان لحظه تنها با فشردن یک دکمه، تصویر مورد نظر خود را در اختیار دارید. البته برای داشتن چنین دوربینی لازم است که هزینه قابل توجهی را هم بپردازید. اما نگران هزینه آن نباشید. شما می توانید با خرید دوربین عکاسی قسطی در هر زمان که اراده کنید، یکی از آن ها را در اختیار داشته باشید. برای خرید اقساطی لوازم خانگی تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. ما یکی از بهترین روش های خرید اقساطی را به شما معرفی خواهیم کرد.

چرا خرید اقساطی را انتخاب کنم؟

در شرایط اقتصادی فعلی، بسیاری از خانواده ها ترجیح می دهند هزینه های خود را اقساطی پرداخت کنند و این مسئله را به خوبی درک کرده اند که با خرید اقساطی می توانند بسیار هوشمندانه تر درآمد خود را مدیریت کنند. یکی از راه های خرید اقساطی لوازم خانگی، یا استفاده از سایر خدمات مانند خدمات پزشکی و حتی پرداخت هزینه عمل بینی اقساطی، استفاده از کارت های اعتباری است. آیا می دانید دقیقا کارت اعتباری چیست ؟ آیا تا کنون تجربه ی خرید با کارت اعتباری را داشته اید؟

02

کارت اعتباری یکی از انواع کارت های بانکی است که توسط بانک، موسسات مالی و یا شرکت های دیگر به درخواست شما صادر و به میزان مشخصی شارژ می شود. پس از آن شما می توانید خرید خود را با استفاده از آن انجام دهید و هزینه آن را بعدا به صورت اقساطی به شرکت یا موسسه صادر کننده کارت اعتباری پرداخت کنید. قسطا یکی از شرکت های صادر کننده کارت اعتباری برای خرید اقساطی با بهترین شرایط ممکن می باشد. لطفا همچنان همراه ما باشید تا با قسطا بیشتر آشنا شوید.

خرید اقساطی لوازم خانگی

در شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی، خریداران یا مصرف کنندگان، از خرید اقساطی محصولات مورد نظر خود بدون اینکه مجبور باشند هزینه آن را یکجا پرداخت کنند، سود می برند. به این ترتیب خریداران قادر خواهند بود بدون در دست داشتن کل هزینه مربوط به آیتم های مورد نیاز خود، هر آنچه را که نیاز دارند بخرند.

اما این تنها خریداران نیستند که از خرید اقساطی سود می برند، فروشندگان نیز یک سر قضیه هستند که از فروش اقساطی لوازم خانگی مثل تلویزیون اقساطی و ... سود و بهره عایدشان می شود.

03

 فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن

همانطور که گفتیم یک سر قضیه فروش لوازم خانگی اقساطی، فروشندگان هستند که از آن سود خواهند برد؛ و مهم ترین دلیل آن افزایش تقاضا، حرکت سریع بازار و افزایش فروش است. اما در این میان آنچه می تواند یک عامل بازدارنده در جهت روند رشد بازار باشد، مربوط به ارائه ضامن می باشد.

فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن یکی از بهترین گزینه های فروش اقساطی انواع کالا و لوازم خانگی می باشد که توسط خریداران مورد استقبال زیادی قرار می گیرد. چرا که پیدا کردن ضامن معتبر، این روزها به یکی از معضلات ممکن برای دریافت وام، خرید اقساطی و ... تبدیل شده است.

قسطا ، از فعالان صنعت لندتک در ایران

قسطا با هدف تسهیل امر خرید و کمک به توسعه سبد خرید خانواده ها، اقدام به ارائه تسهیلات الکترونیکی بدون ضامن به متقاضیان محترم نموده است. در واقع شما می توانید به واسطه قسطا با وام الکترونیکی بدون ضامن خرید اقساطی انجام دهید و این امر از طریق یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت میسر شده است.

04

در واقع برای خرید اقساطی لوازم خانگی، از جمله خرید دوربین عکاسی قسطی ، خرید تلویزیون اقساطی ، استفاده از انواع خدمات از جمله تور اقساطی ، پرداخت هزینه عمل بینی اقساطی و ... می توانید بدون نیاز به ضامن از طریق قسطا اقدام نمائید. برای این منظور لازم است که برای دریافت کارت اعتباری قسطا کارت درخواست دهید.

به کمک این کارت شما می توانید از کلیه فروشگاه های فیزیکی سراسر ایران و فروشگاه های آنلاین معتبر داخلی و خارجی مانند دیجی کالا، آمازون و ... خرید کنید. تنها کاری که برای خرید آنلاین باید انجام دهید؛ این است که رمز دوم آن را فعال کنید. برای آشنایی بیشتر با قسطاکارت و نحوه دریافت آن، لطفا با ادامه مقاله همراه ما باشید.

چگونه قسطا کارت بگیریم؟

پیش تر گفتیم که قسطا خدمات امتیاز الکترونیکی خود را در قالب یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت به شما ارائه می دهد. برای دریافت قسطا کارت لازم است که به وب سایت قسطا مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت نمائید.

کلیه ی مراحل ثبت درخواست صدور قسطا کارت در سایت رسمی قسطا به آدرس ghesta.ir قابل مشاهده است.

مزایای خرید اقساطی از طریق قسطا

  • خرید اقساطی به واسطه قسطا نیاز به ارائه ضامن ندارد. قسطا مجهز به یک سیستم اعتبارسنجی است که از طریق آن اعتبار متقاضیان را مورد بررسی قرار داده و در صورت تایید اعتبار، می تواند از خدمات امتیاز الکترونیکی قسطا بهره مند شوند.
  • با استفاده از قسطا کارت شما می توانید از تمامی فروشگاه های سراسر کشور که دارای دستگاه pos هستند، نقدا خرید کنید و بعدا آن هزینه را به صورت اقساطی به قسطا بپردازید؛ در واقع خرید با این کارت اعتباری به چند فروشگاه خاص محدود نمی باشد.
  • کلیه ی مراحل ثبت درخواست صدور قسطا کارت و دریافت آن به صورت غیر حضوری قابل انجام است و در هیچ یک از مراحل، نیاز به مراجعه حضوری نیست.

کلام پایانی

سعی کردیم شما را با مزیت های خرید اقساطی برای فروشندگان و خریداران آشنا کنیم. همچنین به معرفی وب سایت قسطا برای خرید اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن، خرید دوربین عکاسی قسطی و ... پرداختیم.

اگر شما دوست عزیز از آن دسته افرادی هستید که به خرید اقساطی تمایل دارید و قصد دارید خرید اقساطی لوازم خانگی، خرید دوربین عکاسی قسطی و ... را به واسطه قسطا انجام دهید؛ پس زمان را از دست ندهید و هم اکنون به وب سایت قسطا سری بزنید و درخواست خود را ثبت نمائید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها