تفاوت قیمت فرش درب کارخانه با فروشگاه های سطح شهر

کد خبر: 1197014
تفاوت قیمت فرش درب کارخانه با فروشگاه های سطح  شهر

 

اگر قصد خرید یک فرش جدید داشته باشید، احتمالا از چند فروشگاه مختلف بازدید می کنید، مدل های مختلف فرش را از نزدیک می بینید و بعد از مقایسه کردن قیمت ها، بهترین و مناسب ترین فرش ماشینی از نظر طرح و رنگ، اندازه، کیفیت و قیمت را خریداری می کنید. اما اگر متوجه شوید که قیمت فرش درب کارخانه با فروشگاه های سطح شهر تفاوت چشمگیری دارد، تمایل خواهید داشت که فرش مورد نظر خود را بدون واسطه و از کارخانه خریداری کنید تا در هزینه های خود صرفه جویی کرده و یک خرید مقرون به صرفه و عالی داشته باشید.

در ادامه این بخش، اطلاعاتی در رابطه با عوامل تاثیر گذار در قیمت فرش و همچنین تفاوت قیمت فرش درب کارخانه با فروشگاه های سطح شهر کسب خواهید کرد.

 

عوامل تاثیر گذار در قیمت فرش ماشینی

اگر به دنبال بهبود سبک داخلی خانه خود هستید، بهترین کار این است که فرش موجود را به یک فرش مدرن تر تغییر دهید. این نه تنها یک گزینه مقرون به صرفه است، بلکه می تواند اتاق های شما را به سرعت مدرن کند. اگرچه امروزه نمونه های مختلفی از فرش ماشینی در فروشگاه های سطح شهر موجود هست، اما باید یکی را انتخاب کنید که متناسب با دکوراسیون منزل و بودجه شما باشد. زمانی که از عوامل موثر بر قیمت فرش آگاه باشید، انتخاب محصول مناسب آسان می شود.

به طور کلی، 4 فاکتور اصلی، در تعیین قیمت فرش تاثیر گذار هستند:

 

متریال مورد استفاده برای بافت فرش

امروزه تنوع زیادی در مواد و متریال مورد استفاده برای بافت فرش وجود دارد که می توان به فرش های بافته شده از مواد مختلف مانند پلی استر، پنبه، اکریلیک، نایلون، پشم و پلی پروپیلن اشاره کرد. هزینه تولید فرش و قیمت نهایی فرش تا حد زیادی به مواد مورد استفاده برای ساخت آنها بستگی دارد. هرچه مواد و متریال مورد استفاده برای بافت فرش ماشینی از کیفیت بالاتری برخودار باشند، مسلما قیمت فرش نیز بسیار بالاتر خواهد بود و بالعکس!

 

فرش طرح تندیس 700 شانه فرش ارزان

 

شانه و تراکم فرش

کیفیت و قیمت یک فرش نیز به میزان شانه و تراکم فرش نیز بستگی دارد. اگر تعداد شانه و تراکم یک فرش زیاد باشد، آن فرش از کیفیت بهتری برخوردار خواهد بود. بنابراین با کسب اطلاعات کافی در مورد تراکم و شانه فرش، می توانید به سادگی کیفیت و قیمت فرش را مورد بررسی قرار دهید. به عنوان مثال فرش های 500 یا 700 شانه معمولا قیمت پایین تری نسبت به فرش های 1200 و 1500 شانه دارند.

 

اندازه و سایز فرش

از دیگر عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت نهایی فرش، اندازه و سایز فرش است. به عنوان مثال قیمت فرش 6 متری با هر تعداد شانه و تراکمی، معمولا پایین تر از قیمت فرش 9 متری یا قیمت فرش 12 متری است. علاوه بر این اگر می خواهید فرشی با اندازه سفارشی و خاص داشته باشید، لازم است هزینه بیشتری را نسبت به اندازه های استاندارد فرش بپردازید تا فرش مورد نظر در اندازه و سایز مورد نظر برای شما طراحی و تولید شود.

6

فرش فانتزی طوسی کرم

فروشگاه و محل فروش فرش

یکی دیگر از عواملی که مستقیما بر روی قیمت یک فرش تاثیرگذار است، فروشگاه یا محل فروش فرش است. فروشندگانی که نمایشگاه های بزرگ و خاص را برای به نمایش گذاشتن انواع فرش ها فراهم می کنند معمولا هزینه زیادی را برای راه اندازی فروشگاه، استخدام کارمند فروش و هزینه های جانبی فروشگاه فرش می پردازند تا بتوانند نمونه های مختلفی از انواع فرش ماشینی از برندهای مختلف را برای فروش عرضه کنند. به همین دلیل است که معمولا قیمت فرش در فروشگاه ها نسبت به قیمت فرش درب کارخانه بالاتر خواهد بود.

7

فرش قشقایی لاکی

بهترین مرکز فروش فرش با قیمت درب کارخانه

همانطور که می دانید، خرید از کارخانه فرش، به شما این امکان را می دهد تا فرش مورد نظر خود را از میان جدیدترین طرح های موجود در کارخانه انتخاب کنید و بدون هیچ واسطه ای، هزینه و قیمت درب کارخانه را برای خرید فرش پرداخت کنید.

کارخانه فرش کاشان، یکی از کارخانه های شناخته شده در زمینه تولید انواع فرش ماشینی با تیم حرفه ای طراحی و بیشترین کلکسیون از فرش های ماشینی را با رنگ بندی های متنوع است که امکان خرید فرش از درب کارخانه را برای تمام خریداران فراهم کرده تا تمام افراد بتوانند فرش مورد نظر خود را با بهترین و مفرون صرفه ترین قیمت خریداری کنند.

فرش ستاره کوروش با راه اندازی فروشگاه فرش کوروش در شرق تهران نیز اماده  ارائه خدمات به مشتریان عزیز است. علاوه بر این، می توانید با مراجعه به وب سایت کارخانه فرش کاشان به نشانی https://www.bfarsh.com/، همواه جدیدترین و زیباترین نمونه ها از فرش ماشینی را به همراه قیمت فرش مشاهده کنید و بعد از مقایسه کردن قیمت فرش 6 متری یا 9 متری با قیمت فرش 12 متری، بهترین و مناسب ترین فرش ماشینی با تعداد شانه و تراکم مورد نظر خود را تهیه کنید و یک تجربه عالی و مطمئن از خرید فرش با قیمت درب کارخانه داشته و به سادگی متوجه تفاوت قیمت فرش درب کارخانه با فروشگاه های سطح شهر شوید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها