بهترین مراکز تفریحی دبی کجاست؟

کد خبر: 1197831
بهترین مراکز تفریحی دبی کجاست؟

در این مقاله سعی بر این است تا شمارا با مکان های دیدنی دبی که در طول سفر به دبی بازدید از آن میتواند برای شما جالب باشد آشنا کنیم.قبل از سفر به دبی خواندن این مقاله خالی از لطف نیست زیرا قبل از هر سفر به دست آوردن اطلاعات راجع به مکان های تفریحی آن شهر باعث صرفه جویی در وقت شما میشود.

1.پارک زعبیل

پارکی متفاوت در زمینی بسیار بزرگ که تقریبا مساحت آن معادل 45 زمین فوتبال استاندارد میباشد و به دلیل مساحت بزرگ آن در شلوغ ترین زمان دبی نیز جمعیت دبی احساس نمیشود.شما میتوانید در این پارک سری به دریاچه بزنید و با قایق های پدالی قایق سواری کنید.این پارک زیبا برای تفریحات خانوادگی درتور دبی بسیار لذت بخش است.ساعت بازدید از پارک زعبیل 8 صبح الی 22 شب  و آدرس آن نزدیک ایستگاه مترو جفیلیه میباشد.

2.میراکل گاردن

یکی از مکان های بسیار زیبا در نزدیکی خیابان البرشای دبی که به علاقه مندان به گل وگیاه بازدید از آن را حتما توصیه میکنم.در این باغ زیبا حدود 45 میلیون شاخه گل زیبا و تازه وجود دارد که با ماکت هایی زیبا تزیین شده است.ساعت بازدید از این باغ زیبا 9 صبح الی 18 عصر میباشد.اگر در ایام نوروز و فصل بهار با تور دبی نوروز به این شهر زیبا سفر کردید حتما از میراکل گاردن یا همان باغ معجزه دیدن کنید.گرفتن عکس در این پارک زیبا میتواند برای شما بسیار جذاب و خاطره ساز باشد.

3.آکواریوم زیبای دبی

آکواریومی زیبا که در مرکز خرید دبی مال قرار گرفته است و یکی از مهمترین مراکز تفریحی دبی میباشد.برای پر کردن این آکواریوم بزرگ حدود 10 میلیون لیتر آب استفاده شده است و یکی از بخش های جذاب و دیدنی این آکواریوم برای گردشگران دیدار با کوسه ها در این آکواریوم است.بخشی از آکواریوم را به هنگام بازدید از دبی مال میتوانید به صورت رایگان ببینید اما تونل آبی دیدنش حتما پیشنهاد میشود.

4.زیپ لاین دبی بلندترین زیپ لاین دنیا

کشور امارات جاذبه های توریستی بسیار جذابی دارد که در تورهای امارات میتوانید با دیدن این مراکز لذت ببرید.اگر اهل هیجان هستید و از تجربه پرواز لذت میبرید بازدید از زیپ لاین دبی که بلندترین و سریع ترین زیپ لاین دنیاست را به شما پیشنهاد میدهیم .طول این زیپ لاین معادل 28 زمین فوتبال میباشد.هیجان این پرواز 3 دقیقه ای خطره دیگر از سفر به دبی زیبا برای گردشگران میباشد.

5.تور سافاری جذاب دبی

از قدیمی ترین تفریحات دبی تور سافاری در دل کویر میباشد که طرفداران بسیاری دارد.سافاری یکی از تفریحات مدرن و لذت بخش دنیا محسوب میشود و خاطرنشان کنم یکی از تفریحات گران قیمت دبی محسوب میشود.

 

6.پارک آبی آتلانتیس دبی

اگر اهل تفریحات آبی هستید بازدید ازین پارک آبی زیبا برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود.این پارک آبی زیبا دارای سرسره های بسیار بلند و مارپیچ میباشد که سرشار از هیجان برای گردشگران میباشد..این پارک شامل بخش های مختلفی از جمله غواصی ، آکواریوم و...میباشد.

2

7.پارک آبی وایلد وادی

یکی دیگر از بهترین پارک آبی های دبی و جهان پارک آبی وایلد وادی دبی میباشد که کیفیت بسیار بالایی دارد.ساعت بازدید از آن هروز از 10 صبح الی 18 میباشد.نشانی این پارک آبی کنار هتل ساحلی جمیراه میباشد.

8.شهربازی هالیوودی موشن گیت

در سفرهای خانوادگی که کودکان به همراه شما هستند خیلی ها دغدغه مکانی برای تفریح کودکانشان را دارند.یکی از مکان های جذاب در دبی برای تفریح کودکان شهربازی موشن گیت میباشد  که با الهام از فیلم و انیمیشن های هالیوودی ساخته شده است.این شهربازی یکی از زیباترین و فانتزی ترین مراکز تفرحی دبی میباشد که در طول سفر شما به دبی دیدن آن خالی از لطف نیست.

3

9.ساحل لامر

اگر به دنبال ساحلی در نزدیکی مراکز خرید لوکس دبی هستید حتما از این ساحل بازدید کنید.این ساحل بین مروارید جمیرا و خلیج زیبای جمیرا قرار دارد و فضایی کاملا خانوادگی دارد و برای تمامی گروه های سنی مناسب است.

10.ساحل زیبای کایت

ساحلی زیبا که همانطور که از نام آن پیداست مناسب کایت سواران و طرفداران بادبادک دوستان میباشد.در این ساحل میتوانید انواع کایت ها و بادبادک های رنگی را بر فراز دریا مشاهده کنید و از دیدن ان لذت ببرید.بهتر است در طول روز به این ساحل سری بزنید و از تفریحات ان بهره مند شوید.

10.ساحل لوکس جمیرا

یکی از مهمترین مکان های دیدنی دبی جمیرا میباشد که در طول سفر به دبی نام آن بارها به گوش شما خواهد خورد.ساحلی زیبا با شن های سفید در کنار برج ها و آسمان خراش هایی بلند که منظره ی زیبا تری را به وجود آورده است.این ساحل جزو سواحل لوکس دبی به شمار می آید.

11.جنگل بارانی زیبای دبی

شاید برایتان عجیب باشد شنیدن نام جنگل بارانی آن های در شهر گرم دبی اما درست شنیدید.این جنگل مصنوعی در خیابان سیتی واک دبی از ساعت 10 صبح الی 18 میزبان شما عزیزان میباشد.دراین جنگل حدود 3 هزار گونه گیاهی و جانوری حضور دارد و میتواند یکی از بهترین خاطرات شما در طول سفرتان به دبی محسوب شود.اینکه با ورود به این جنگل ناگهان حس میکنید از دل کویر به جنگل های استوایی وارد شده ایید میتواند برایتان بسیار جذاب و دیدنی باشد.

نتیجه گیری پایانی

کشور امارات و شهر دبی یکی از پر جاذبه ترین و هیجان انگیز ترین پیشنهاداتیست که میتوانیم به شما عزیران برای سفر بدهیم مخصوصا در ایام نوروز یکی از بهترین تور ها تور دبی نوروز می باشد به دلیل آب هوای خوب دبی در ایام عید و تفریحات زیادی که در دبی برای توریست ها طراحی شده است .شما میتوانید در فصول مختلف به این شهر سفر کنید و از بازدید مکان های دینی آن لذت ببرید.برای اطلاع از قیمت تور های دبی میتوانید به سایت آریسا پرواز مراجعه کنید و اطلاعات لازم را بدست بیاورید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها