سفر به ناشناخته ترین مکان های دنیا + عکس

کد خبر: 1198599
سفر به ناشناخته ترین مکان های دنیا + عکس

 

 

حتما برایتان پیش آمده عکسی را در صفحه های مجازی دیده باشید و برایتان سوال باشد که این مکان کجاست؟ سفر به ناشناخته ترین مکان های دنیا یکی از بزرگ ترین لذت ها است و باعث می شود مکان های جدید کشف شوند. مکان هایی که همه می ‌شناسند و تکراری شده اند دیگر جذابیتی ندارند و به همین دلیل در سراسر دنیا باید به دنبال محل هایی باشید که خارج از مدار است و از وجود آن ها مطلع شوید. حال خودتان را آماده کنید که قرار است از مکان هایی که شاید تا به حال اسمش را هم نشنیده اید واقعیت هایی را دریابید.

توجه! اسپانسر این مطلب مجموعه لحظه آخر (lahzeakhar) است. مجموعه لحظه آخر با سابقه 11 ساله فعالیت در زمینه گردشگری یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین مجموعه‌های گردشگری ایران بشمار می‌رود. لحظه آخر یک مارکت پلیس گردشگری بوده که با معتبرترین آژانس‌های گردشگری ایران همکاری دارد. آژانس‌های عضو خانواده لحظه آخر همگی دارای مجوزها و استاندارد های لازم هستند. شما می‌توانید با مراجعه ب این سایت با مقایسه قیمت و خدمات تورهای ارائه شده توسط آژانس‌های مسافرتی، بهترین خرید ممکن را داشته باشید. علاوه بر این وبلاگ سایت لحظه اخر به عنوان یکی از کامل‌ترین وبلاگ‌های گردشگری اطلاعات جالبی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

راه پلکانی تا بهشت؛ 3922 پله در هاوایی

یکی از مکان های گردشگری ناشناخته در هاوایی پله های جادویی بوده که حدوداً ۳۹۲۲ عدد هستند. ممکن است نام راه پلکانی تا بهشت را در شعر های عاشقانه شنیده باشید، اما ندانید همچین مکانی واقعاً وجود دارد. این پله های جادویی در سال ۱۹۴۲ ساخته شده و در ساخت آن رازی نهفته است. به گفته بسیاری از افراد این پله ها برای انتقال سیگنال های رادیو به قسمت جنگی ساخته شده اند. سوالی که برای اکثر افراد پس از دیدن پله های هاوایی به وجود می‌آید این است که چقدر زمان می برد تا از این پله ها بتوان بالا رفت؟

رودخانه افسانه‌ ای و جادویی هیناتوان در فیلیپین

یکی از جاذبه های کشور فیلیپین رودخانه های بسیار هیجان انگیز در جزیره های زیبای آنجا است؛ اما در این کشور هنوز مکان هایی وجود دارند که حتی گوگل هم نمی‌ تواند آن ها را نمایش دهد. سفر به ناشناخته ترین مکان های دنیا می تواند دنیای جدیدی را برای افراد رقم بزند. رودخانه افسانه ‌ای فیلیپین نیز یکی از همین مکان های کمتر شناخته شده است. این رودخانه در منطقه بسیار کوچک سوریگاو دل سور واقع شده و در پشت کوه های سنگی قرار دارد.

حال سوالی برای بسیاری از افراد پیش می آید که چرا این رودخانه لقب افسانه را به خود گرفته است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که این مکان بسیار غیر قابل باور بوده و اگر یک بار به آنجا بروید فکر می کنید وارد داستان و خیال شده اید. افراد بسیاری از تمام نقاط مختلف جهان به دلیل فهمیدن میزان عمق این رودخانه، آن را برای شیرجه زدن انتخاب می ‌کنند و به این مکان بسیار زیبا می روند.

چشمه های آب جوش نیوزیلند

 قرار است در این قسمت با سرزمین عجایب که با حرارت زمین گرم می شود، آشنا شوید. چشمه های خود جوش آب گرم روتورا در منطقه روتورا نیوزیلند باعث شده تا ساعاتی را بتوانید داخل آن ریلکس کنید و آرامش بسیاری داشته باشید. این منطقه کاملاً از قلب طبیعت پدید آمده و به همین دلیل است که می گویند حرارت زمین آنجا را گرم می کند. در هنگام سفر به این مکان ناشناخته فراموش نکنید که درباره فرهنگ و مردمان آنجا که ماورایی هستند، اطلاعات به دست آورید. 

 دروازه جهنم یا دوزخ در ترکمنستان

آیا می توانید برای گرفتن یک عکس به گودالی از جنس آتش نزدیک شوید؟ به نظر شما دروازه جهنم ترکمنستان دری به سوی جهنم است یا یک رخداد طبیعی؟ یک گودال بسیار بزرگ در ترکمنستان در سال ۱۹۷۱ از فرو ریختن زمین به وجود آمده و به نام میدان گازی مشهور شده است. جغرافیدان های ترکمنستان برای اینکه گاز متان موجود در آنجا انتشار پیدا نکند، داخل گودال را آتش زده اند. از آن زمان تاکنون این گودال می سوزد و به یک مکان بسیار شگفت انگیز برای توریستان تبدیل شده است.

 صومعه مریم مقدس دلاسول در ایتالیا

 آیا فردی هستید که علاقه داشته باشید به یک مکان فوق العاده مخفیانه ایتالیایی ها بروید؟ پس چمدان خود را آماده کرده و به شهر تروپه سفر کنید. در این منطقه می توانید صومعه فرانسیسی ساخته شده در قرن دوازدهم را مشاهده کرده و از راز مردمان ایتالیایی که در آن مکان سکونت داشته‌ اند با خبر شوید. چشم انداز بسیار زیبایی از داخل این قصر می‌ توانید داشته باشید و در کنار آن از آب های گرم به رنگ فیروزه ‌ای که بسیار تمیز هستند، لذت ببرید. در صومعه مریم مقدس می توانید همزمان حمام آفتاب بگیرید و منظره بسیار رویایی ساحل را که صخره های آن قرن هاست در برار آب های خروشان مقاومت می کنند را مشاهده نمایید.

مکانی توهم زا؛ معادن نمکی در روسیه

اجازه ندهید زمانی که وارد این راه زیرزمینی می‌شوید شما را گیج کند. این جمله و تصاویر معادن نمکی، واقعیت دارند و شما بدون مصرف هیچ داروی توهم زایی در این مکان توهم می زنید. این خط هایی که بر روی دیوارها کشیده شده است شما را وادار به فکر کردن درباره چگونگی ترسیم آن ها می کنند. باید یک جمله ترسناک گفت و آن هم این است که این الگو ها بدون دخالت هیچ فردی و به طور طبیعی به وجود آمده اند. ماده معدنی به نام کارنالیت در این معدن نمکی باعث شده تا رنگ ‌ها در یکدیگر بپیچند و این مکان شگفت انگیز به وجود بیاید. هر گردشگری که معادن نمکی در یکاترینبورگ روسیه را می بیند، به این فکر می کند که یک خانه از جنس سنگ و با ترکیب کارنالیت بسازد.

دریاچه ناترون در تانزانیا

اگر به این دریاچه بسیار زیبا در تانزانیا سفر نمایید، حس می کنید وارد یک کتاب داستان شده اید. عکس هایی که از این دریاچه موجود هستند کاملاً واقعی و همچنین داستان آن نیز از روی واقعیت است. داستان این دریاچه این است که حیوانات را به سنگ تبدیل کرده و توضیحات علمی نیز در این خصوص وجود دارد. داخل دریاچه ناترون ترکیبی از آلکالین است که ph موجود در آن بیشتر از 10.5 است. به دلیل وجود این مقدار ph در دریاچه، آب آن پس از برخورد با پوست حیوانات، آن ها را می سوزاند. به همین دلیل تمام حیوانات در این دریاچه تبدیل به سنگ شده اند. در هنگام بازدید از دریاچه ناترون در تانزانیا به این نکته توجه داشته باشید که به آن نزدیک نشوید.

مکانی مقدس؛ کلیسا لاس لاجاس در کلمبیا

در میان مرز کلمبیا با اکوادور مکانی مقدس وجود دارد که شهرت بسیاری از خود به ثبت رسانده است. یکی از عجایب این مکان ساخته شدن آن در سال ۱۷۰۰ توسط یک خانواده بوده که ادعا داشتند مریم مقدس را در آنجا دیده اند. کلیسا لاس لاجاس یکی از مکان هایی است که افراد بسیاری آن را نمی‌شناسند و باید در هنگام سفر به کلمبیا بازدید از این محل را در لیست خود قرار دهید.

قدم زدن در علفزار؛ کامپونگ توم در کامبوج

فکرش را بکنید در یک علفزار بسیار زیبا که در کنار آن جا شالیزارهای برنج وجود دارند، قدم بزنید. در این مکان بسیار مخوف و ناشناخته ۸۰۷ پله وجود دارد که شما را به بتکده ای بر روی کوه می رساند. این مکان جزو یکی از میراث های جهانی به حساب می آید و برای رفتن به آنجا باید قایق سواری کنید. کامپونگ توم در خارج از شهر کامبوج واقع شده است و به همین دلیل افراد کمی به این منطقه رفته اند.

کوه سانکینگ، جیوجیانگ در چین

چینی ها برای انجام مراسم طریقت در گذشته از این مکان استفاده می کردند. این ناحیه کوهستانی سه قله به نام یوهوا، یوکسو و یوچینگ دارد که نام سه تن از پادشاهان چینی بوده است. چشم انداز این منظره بسیار زیبا است و صخره ها و آبشارهای بسیار خارق ‌العاده‌ ای که پایانی ندارند، از آنجا دیده می شوند. ابرهای این منطقه را نیز فراموش نکنید زیرا طوری به نظر می آید که می توان به آن ها دست زد.

کلام پایانی

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که علاقه بسیاری به ناشناخته ترین مکان های دنیا دارید، باید بدانید که مکان هایی وجود دارند که شاید هنوز صد نفر هم آنجا را ندیده باشند. در سراسر جهان پهناور جاذبه های طبیعی به وجود آمده است و زمانی که عکس های آنجا را مشاهده می کنید، باورتان نمی ‌شود که در واقعیت همچین جایی وجود داشته باشند؛ اما باید گفت که این عکس ها واقعیت دارند. شما به کدام یک از این مکان های ناشناخته سفر کرده اید؟

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها