برای ثبت شرکت در گرجستان چه باید کرد؟

کد خبر: 1198865

ثبت شرکت در گرجستان یکی از روش های متداول برای اخذ اقامت این کشور و سرمایه گذاری خارجی می باشد که در این بخش به بررسی آن خواهیم پرداخت.

برای ثبت شرکت در گرجستان چه باید کرد؟

 

 

اگر قصد مهاجرت و اخذ اقامت بک کشور خارجی را دارید و در مرحله انتخاب کشور مقصد به سر میبرید، بد نیست نگاهی به گرجستان داشته باشید. کشوری واقع در منطقه قفقاز با آب و هوایی مناسب و اقتصاد رو به پیشرفت که این روزها به یکی از مقاصد پرطرفدار مهاجران و سرمایه گذاران تبدیل شده است. اگر کارآفرین هستید و یا قصد دارید کسب و کاری را در یک کشور خارجی راه اندازی کنید، خوب است بدانید که عمده مشاغل در گرجستان نیاز به ثبت شرکت دارند؛ در واقع با این کار نه تنها یک شغل در کشوری خارجی خواهید داشت، بلکه اقامت گرجستان را نیز دریافت خواهید کرد.

ثبت شرکت در گرجستان و اخذ اقامت

دولت گرجستان راههای متعددی را برای اخذ اقامت کشور خود در اختیار اتباع خارجی قرار داده است. افراد کارآفرین و بطور کلی فردی که قصد دارد یک کسب و کار جدید در کشور گرجستان راه اندازی کند، یک راه ایده ال برای اخذ اقامت نیز در اختیار خواهند داشت. اقامت گرجستان با ثبت شرکت مزایای زیادی را به همراه داشته که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت:

مزایای ثبت شرکت در گرجستان

ثبت شرکت در گرجستان نه تنها راهی برای اخذ اقامت این کشور محسوب شده، بلکه نوعی سرمایه گذاری خارجی نیز بشمار می رود.

ثبت شرکت بدون نیاز افراد بومی

از جمله مزایای ثبت شرکت در گرجستان می توان گفت که برای این کار  هیچ نیاز به افراد بومی گرجی نخواهید داشت. در واقع مالکیت شرکت بصورت ۱۰۰٪ انجام خواهد شد.

مالیات کم

یکی از اصلی ترین و مهم ترین مزایای ثبت شرکت در گرجستان، پایین بودن میزان مالیات می باشد. در واقع دولت این کشور همواره در تلاش است ضمن کاهش میزان مالیات، کارآفرینان و تجار را از سراسر دنیا تشویق به سرمایه گذاری در گرجستان کند.

موقعیت جغرافیایی طلایی

گرجستان کشوری اوراسیایی می باشد؛ بدین معنا که بخشی از آن در قاره اروپا و بخشی دیگر در آسیا واقع شده است. در واقع موقعیت جغرافیایی این کشور تقاطع شرق اروپا و غرب آسیا محسوب می شود. این موضوع می تواند یک‌ مزیت طلایی برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در این کشور تلقی شود و صادرات، واردات و تجارت های بین المللی را ممکن سازد.

چگونه با ثبت شرکت می توان اقامت گرجستان را دریافت کرد؟

براساس قانون کشور گرجستان ، شرکتی که پیش از اقدام برای اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت ، به ازای هر کارمند خارجی خود حداقل ۵۰ هزار لاری گرجستان درآمد داشته باشد، و حقوق دریافتی کارمند مذکور، ۵ برابر مبلغ اعلام شده توسط دولت باشد، امکان دریافت اقامت گرجستان از طریق ثبت شرکت وجود خواهد داشت. نکته قابل توجه اینجاست که فرد در مقام مدیرعامل و‌ یا هر جایگاه شغلی دیگری می تواند به عنوان کارمند محسوب شده و برای خود حقوق و مالیات پرداخت کند .بدین ترتیب امکان دریافت اقامت نیز خواهد داشت

اخذ مشاوره رایگان برای ثبت شرکت در گرجستان

سرمایه گذاری خارجی و راه اندازی کسب و کار در یک کشور جدید، چالش های زیادی را به همراه دارد. بنابراین هنگامی که تصمیم به برداشتن چنین قدم بزرگی می گیرید، نیاز است از افراد کاربلد و متخصص در این حوزه مشاوره دریافت کنید. شرکت های مهاجرتی معتبر بهترین گزینه برای همراهی شما در این مسیر پرتلاطم هستند. البته مراقب باشید هنگام انتخاب شرکت، گول افراد کلاهبردار و سودجو را نخورید. مجموعه سیسنوگروپ، با 5 سال سابقه فعالیت در حوزه مهاجرت و اخذ اقامت گرجستان بصورت کاملا تخصصی، همراه با تیم حرفه ای خود آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه سرمایه گذاری و ثبت شرکت در گرجستان به شما عزیزان می باشد. کافیست به وب سایت سیسنوگروپ مراجعه کرده و از طریق راه های ارتباطی ثبت شده، با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها