با سفربازی، اقامت در هتل مدائن مشهد را تجربه کن!

کد خبر: 1199716
با سفربازی، اقامت در هتل مدائن مشهد را تجربه کن!

 

قصد دارید چند روز در مشهد بمانید؛ دو روز یا پنج روز؟ یک هفته، شاید هم بیشتر؟ فرقی نمی‌کند شما چه یک روز باشید چه بیشتر از یک هفته، اگر جای استراحت و خواب شما خوب نباشد به هرحال نمی‌توانید روز و شب‌هایی به‌یادماندنی را از سفر به هر شهری، در ذهن‌تان ثبت کنید. پس باید در انتخاب مکان اقامت‌تان حسابی دقت کنید.

برای چنین انتخابی هم شاید بهتر باشد کار را به افرادی بسپارید که همه زوایای این انتخاب را در نظر می‌گیرند و می‌توانند اطمینان دهند با این تصمیم شما لحظاتی خوش را در مشهد سپری خواهید کرد.

سفربازی، سامانه رسمی و ملی رزرو هتل و اقامتگاه است که خواسته‌ها و سلیقه‌های گردشگران را برای اقامتی راحت و آسوده، شناسایی کرده است. پیشنهاد سفربازی به شما در هنگام سفر به مشهد، رزرو هتل مدائن است. این هتل ۳ ستاره تا حرم امام رضا کمتر از پنج دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد. امکانات و خدمات خوبی به مهمانان ارایه می‌دهد و همزمان به مراکز تجاری، تفریحی، توریستی و فروشگاه‌های اطراف حرم از جمله بازار رضا بسیار نزدیک است.

به‌نظر می‌رسد بسیاری از نقاط قوت یک هتل خوب در مشهد را هتل مدائن باهم یکجا دارد. اما دست نگه دارید. هنوز همه ویژگی‌های این هتل بیان نشده است. موقعیت مکانی هتل به‌عنوان پارامتری مهم شناخته می‌شود. چون اگر هتل در جای خوبی از شهر باشد دسترسی گردشگران را به همه جا راحت می‌کند. هتل مدائن مشهد از این نظر هم نمره قبولی می‌گیرد. این هتل در خیابان امام رضا، بین امام رضا 7 و 9 واقع شده است.

به واسطه همین موقعیت مکانی هتل سه ستاره مدائن مشهد، می‌توانید یک مشهدگردی متفاوت را تجربه کنید چون در مرکز شهر و بافت قدیمی این شهر هستید. شما می‌توانید بخشی از زمان خود را در محله‌های قدیمی مشهد مثل بازارهای سرشور و نوغان قدم بزنید.

نکته بعدی اتاق‌های هتل مدائن مشهد است که همین واحدهای اقامتی، جزو مهم‌ترین آیتم‌های هر گردشگر برای انتخاب یک هتل است.

شما با رزرو هر یک از اتاق‌های هتل مدائن تخت‌خواب‌هایی نرم و استاندارد همراه با ملحفه‌هایی تمیز خواهید داشت. در اتاق‌ها و سوییت‌ها امکاناتی همچون تلویزیون، یخچال، اینترنت پرسرعت، حمام، سرویس بهداشتی و صندوق امانات وجود دارد که همگی آرامش را برای شما فراهم می‌کند.

کارکنان خوش‌برخورد و آموزش‌دیده هتل مدائن نیز تلاش خود را می‌کنند که خدمات رفاهی کاملی را به شما ارایه دهند تا با لبخند رضایت این هتل و مشهد را ترک کنید.

از نکات جذاب هتل مدائن مشهد این است که شما پس از مشهدگردی، می‌توانید برای صرف ناهار و شام روی رستوران هتل مدائن مشهد حساب ویژه‌ای باز کنید. صرف صبحانه‌ای خوشمزه و مقوی هم در این هتل ممکن است. تا فراموش نشده این را هم باید گفت که هتل مدائن یک بوفه مفصل صبحانه دارد که در تریای هتل است. این بوفه بیش از ۵۰ قلم خوراکی را به صورت گرم و سرد سرو می‌کند که می‌تواند برای هر گردشگری جذاب باشد.

اگر نیاز به استراحت میان‌روزی و خلوت داشتید یا فضایی گرم و صمیمی برای گفت‌وگو با دوستان و آشنایان، حتما به کافی‌شاپ هتل مدائن سری بزنید. در این کافه انواع قهوه‌ها، بستنی‌ها و نوتلاها برای شما به بهترین نحو سرو می‌شود.

در فضاهای عمومی هتل سه ستاره مدائن مشهد نیز امکانات خوبی در اختیار مهمانان است؛ کافی‌شاپ 24 ساعته در لابی، رستوران‌های ایرانی و فرنگی در 2 سالن مجزا، لابی با محیطی آرام و دل‌انگیز و مجهز به اینترنت پرسرعت، آسانسور و خشک‌شویی ازجمله این امکانات است.

آسانسور، سرویس بهداشتی فرنگی در راهرو، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، رمپ، پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت محدود، جعبه کمک‌های اولیه، کپسول آتش‌نشانی در راهرو و اینترنت غیر‌رایگان در لابی نیز از دیگر امکانات عمومی هتل مدائن است.

ختم کلام اینکه اگر به‌دنبال اقامتی مقرون‌به‌صرفه، نزدیک بودن به حرم امام رضا، دسترسی خوب به وسایل حمل‌ونقل عمومی، امکانات مناسب و اتاق‌هایی تمیز و مرتب هستید، این پیشنهاد، ویژه شماست تا ساعاتی خوش و متفاوت را در مشهد تجربه کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها