هتل لیپار چابهار، هتلی لوکس در کنار دریای عمان

کد خبر: 1189013
هتل لیپار چابهار، هتلی لوکس در کنار دریای عمان

سفر به سیستان و بلوچستان، شما را با مکانهای ناشناخته و جذاب جنوب ایران آشنا می کند. با سفر به منطقه چابهار، می توانید منظره زیبای دریای عمان را ببینید و از تماشای انعکاس ستاره ها روی امواج دریا لذت ببرید. یکی از مهم ترین مسائل برای راحتی در سفر، رزرو هتل مناسب است. اگر به فکر رزرو هتل در چابهار هستید و می خواهید در هتلی تمیز، شیک و امن اقامت داشته باشید، ما به شما رزرو هتل لیپار چابهار را پیشنهاد می کنیم.

هتل لیپار چابهار، هتلی پنج ستاره است و از بهترین و لوکس ترین هتلهای سیستان و بلوچستان محسوب می شود.

اگر به اقامت در هتلهای لاکچری و مجلل علاقه دارید، هتل لیپار چابهار انتخاب خوبی برای شما است؛ زیرا فضای این هتل بسیار شیک و مدرن است و اتاق ها و سوئیت های لوکسی دارد. همچنین چشم انداز این هتل، رو به دریای آبی و ساحل دریا است. برای رزرو هتل لیپار چابهار، شما می توانید از سامانه رزرو اقامتگاه سفربازی اقدام به رزرو این هتل پنج ستاره کنید.

قبل از تصمیم گیری برای رزرو هتل لیپار چابهار، خوب است با امکانات رفاهی این هتل شیک و زیبا آشنا شوید تا بهتر بتوانید برای رزرو هتل چابهار تصمیم گیری کنید.

آدرس هتل لیپار چابهار

برای رفتن به هتل لیپار چابهار باید  کیلومتر از چابهار فاصله بگیرید و به منطقه آزاد تجاری صنعتی هتل لیپار چابهار بروید. هتل لیپار، هتلی چهار طبقه است که 108 اتاق و سوئیت مختلف دارد. نزدیک ترین مکان به این هتل، ساحل دریای عمان است؛ به همین دلیل رزرو هتل لیپار چابهار به افرادی پیشنهاد می شود که عاشق قدم زدن در ساحل و تماشای امواج دریا هستند.

تنوع اتاق ها و سوئیت ها در هتل لیپار چابهار

در هتل لیپار، شما می توانید از میان انواع اتاق های سینگل، اتاق های توئین، اتاق های دبل، اتاق های تریپل (سه نفره)، سوئیت یک خوابه و سوئیت رویال، واحد اقامتی مناسب خود را انتخاب کرده و رزرو کنید. در سوئیت های هتل لیپار چابهار، امکان اضافه کردن تخت اضافه به سوئیت وجود دارد. در ادامه، با امکانات موجود در تمام اتاق ها و سوئیت های هتل لیپار چابهار آشنا خواهید شد.

اتاق دبل دید به دریا هتل لیپار چابهار

امکانات رفاهی موجود در هتل لیپار چابهار

با رزرو هتل لیپار چابهار و ورود به اتاق ها یا سوئیت های این هتل، مشاهده خواهید کرد که امکاناتی مانند یخچال، چای ساز، مبملمان، تختخواب، میز آرایش، کمد لباس، سشوار، تلویزیون و اینترنت پرسرعت برای شما عزیزان وجود دارد.

همچنین در حمام و سرویس بهداشتی هتل، شما می توانید از انواع وسایل بهداشتی مانند حوله، دستمال کاغذی و وسایل شوینده استفاده کنید.

امکانات تفریحی و ورزشی در هتل لیپار چابهار

اگر به وجود امکانات تفریحی و ورزشی در هتل اهمیت می دهید و دوست دارید در طول سفر هم ورزش و تحرک داشته باشید، می توانید از امکانات ورزشی هتل لیپار استفاده کنید. این هتل، یک باشگاه بدنسازی مجهز با انواع تجهیزات ورزشی دارد که مهمانان هتل می توانند به این باشگاه ورزشی بروند. همچنین در صورت تمایل می توانید به سالن بیلیارد هتل بروید و به همراه دوستان و عزیزان خود بیلیارد بازی کنید.

افرادی که عادت به پیاده روی دارند هم می توانند به فضای سبز محوطه هتل لیپار بروند و در فضایی زیبا قدم بزنند.

خدمات ارائه شده در هتل لیپار چابهار

کیفیت خدمات دهی در هتل لیپار بسیار عالی است و پرسنل این هتل تمام تلاششان را می کنند تا رضایت مهمانان هتل را به دست بیاورند. در این هتل، خدماتی مانند خدمات خانه داری، خدمات خشکشویی، چاپ و فتوکپی، روم سرویس، خدمات باربری و خدمات گردشگری انجام می شود.

افرادی که با ماشین شخصی خود به سیستان و بلوچستان سفر کرده اند، می توانند از پارکینگ هتل لیپار استفاده کرده و خودروی خود را در پارکینگ رایگان هتل پارک کنند.

خوردن غذاهای خوشمزه و لذیذ در رستوران هتل لیپار

اگر به کیفیت غذاهای خود در سفر اهمیت می دهید و دوست دارید همواره غذاهای سالم و خوشمزه را میل کنید، می توانید برای خوردن وعده های غذایی خود به رستوران هتل لیپار بروید. رستوران آیدا، رستوران اصلی هتل لیپار چابهار است که انواع غذاهای ایرانی و محلی و خوراک های دریایی را با بهترین مواد اولیه و طعم عالی برای گردشگران عزیز سرو می کند. رستوران هتل لیپار چابهار، ظرفیت پذیرایی از 250 نفر را به صورت همزمان دارد.

رستوران هتل لیپار چابهار

همچنین تمام مهمانان با رزرو هتل لیپار چابهار، از بوفه رایگان صبحانه هتل بهره‌مند می شوند و می توانند صبح خود را با خوردن خوشمزه ترین خوراکی ها شروع کنند.

وجود بخش های جذاب در هتل لیپار چابهار

امکانات و خدمات خاص هتل لیپار، این هتل را به یک هتل لوکس در چابهار تبدیل کرده است. از جمله بخش های جذاب هتل لیپار چابهار می توان از فروشگاه سوغاتی هتل نام برد؛ شما می توانید انواع صنایع دستی بومی و محلی چابهار، ادویه ها، زیورآلات دریایی و خوراکی های جنوبی را از این فروشگاه خریداری کنید.

کلبه غواصی، یکی دیگر از بخش های جذاب در هتل لیپار چابهار است. اگر دوست دارید لذت غواصی در اعماق دریا را تجربه کنید، می توانید به کلبه غواصی هتل لیپار چابهار بروید و به همراه مربی غواصی به دل دریای عمان بروید و دنیای شگفت انگیز زیر آب را تماشا کنید.

با رزرو هتل لیپار چابهار، شما از امکانات متنوع و خدمات خاص این هتل بهره‌مند خواهید شد و اقامتی راحت و لاکچری را در این هتل تجربه می کنید.

نزدیکی هتل لیپار به جاذبه های گردشگری چابهار

یکی از مزایای انتخاب هتل لیپار برای رزرو هتل در چابهار، نزدیکی هتل به مکانهای مهم چابهار است. فاصله هتل لیپار تا پایانه مسافربری، 10 دقیقه با ماشین است. برای رفتن از هتل به فرودگاه چابهار هم باید 35 دقیقه رانندگی کرد. با اقامت در هتل لیپار چابهار، به جاذبه های گردشگری چابهار هم دسترسی خواهید داشت و می توانید در کمتر از 20 دقیقه خودتان را به قلعه پرتغالی ها، تالاب لیپار، ساحل صخره ای و بافت تاریخی چابهار برسانید و از این مکانهای دیدنی زیبا بازدید کنید. یادتان باشد که حتماً در هنگام بازدید از جاذبه های دیدنی چابهار، دوربین عکاسی خود را به همراه داشته باشید تا از زیبایی های چابهار عکس بگیرید.

سالن بیلیارد هتل لیپار چابهار

نزدیکی هتل لیپار به مراکز خرید چابهار

یکی از بهترین کارها در سفر به جنوب، رفتن به مراکز خرید و پاساژگردی است. با رزرو هتل لیپار چابهار، شما به مراکز خرید مهم چابهار مانند مرکز خرید فردوس و مرکز خرید صالحیار نزدیک هستید و می توانید وسایل مختلف را با قیت مناسب از فروشگاه های چابهار تهیه کنید.

مزایای رزرو هتل لیپار چابهار

اگر به اقامت در هتلهای لوکس با امکانات متنوع علاقه دارید، هتل لیپار چابهار گزینه خوبی برای شما خواهد بود. موارد زیر از جمله امتیازات هتل لیپار چابهار هستند:

  • موقعیت مکانی عالی و نزدیکی به جاذبه های گردشگری چابهار
  • صاخت هتل در کنار دریای عمان و چشم انداز رو به دریا
  • وجود رستوران و کافی شاپ
  • سرو صبحانه رایگان در محیطی باز و زیبا
  • تنوع اتاق ها و سوئیت ها
  • وجود امکانات رفاهی و وسایل شیک در هتل
  • تمیزی تمام بخش های هتل
  • وجود پرسنل حرفه ای و خوش برخورد

محوطه هتل لیپار چابهار

بنابراین اگر به فکر رزرو هتل در چابهار هستید، هتل لیپار چابهار گزینه خوبی برای شما خواهد بود. برای رزرو هتل لیپار چابهار می توانید همین حالا به سامانه رزرو اقامتگاه سفربازی مراجعه کرده و این هتل را با قیمت مناسب رزرو کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها