کاربرد جی پی اس خودرو

کد خبر: 1065365

همانطور که می دانید هر روزه وسائل نقلیه با رشد جمعیت زیادتر شده و به همان نسبت هم شاهد سرقت های زیاد خودرو می باشیم. آیا می دانید دلایل سرقت های زیاد خودروها که آمار زیادی هم دارد، چیست؟ آیا تکنولوژی وجود دارد که بتواند یا جلوی این کار را بگیرد و یا پس از سرقت خودروی ما را پیدا کند؟ شما هم نام جی پی اس خودرو را شنیده اید ولی کاربردهای آن را نمی دانید؟ آیا همینطور که تبلیغات در این مورد صحبت می کنند جی پی اس های خودرو، واقعاً نجات دهنده خودروها می باشند؟ کاربرد واقعی جی پی اس خودرو چیست؟ در ادامه قصد داریم تا پاسخ بسیاری از این سوالات و سوالات مشابه را بدهیم و شما عزیزان را با کاربردهای جی پی اس خودروها آشنا نموده و مزایای آن را بگوییم. پس با ما همراه باشید.

جی پی اس ها چیستند؟

شاید افرادی باشند که اصلاً آشنایی با نام جی پی اس نداشته و اسم آن را هم نشنیده باشند. ردیاب یا همان جی پی اس خودرو یک دستگاه بسیار کوچک می باشد که حدوداً به اندازه یک تلفن همراه است. صاحب خودرو می تواند این دستگاه را به راحتی به وسیله سیم کشی و یا آهنربایی به بخش های از خودروی خود نصب نماید. خودروی افراد فرقی نمی کند که سبک، سنگین، داخلی و یا خارجی باشد و این دستگاه برای هر نوع خودرویی پاسخ گو می باشد. این سوال پیش می آید این دستگاه ها چه کارایی برای صاحب خودرو خواهد داشت؟

پاسخ این سوال این است که صاحب خودرو می تواند با جی پی اس خودرو هر مکان و هر زمانی موقعیت خودروی خود را به صورت آنلاین و در واقع با کمک اطلاعات ماهواره ای بر روی اپلیکیشنی که در اختیار او قرار داده می شود، خودروی خود را ردیابی نماید.

چطور این اطلاعات دقیق موقعیت خودرو به صاحب خودرو می رسد؟

اطلاعات موقعیت یابی دقیق هر خودرو به وسیله پیامک و یا اینترنت به صاحب خودرو فرستاده می شود و توسط اپلیکیشنی که توسط شرکت فروشنده جی پی اس خودرو به فرد داده می شود، صاحب خودرو می تواند در هر لحظه و هر زمان از شبانه روز هشدار حرکت یا ضربه را دریافت نماید.

نحوه عملکرد جی پی اس خودرو چیست؟

شما به عنوان خریدار یک جی پی اس ماشین می توانید در هر آب و هوا و یا در هر مکانی با کمک ماهواره هایی که در مدار قرار گرفته اند، پس از محاسبات دقیق، موقعیت فعلی خودروی خود را به وسیله اپلیکیشن در گوشی یا تبلت یا کامپیوتر، دریافت نمایید. هر میزان که امواج ارسالی توسط ماهواره ها قوی تر باشد این اطلاعات در جی پی اس خودرو هم قوی تر به نمایش درمی آید و با خطای کمی بر روی نقشه نمایش داده می شود.

کاربرد جی پی اس خودرو چیست؟

در این مرحله و بعد از توضیحاتی در مورد این که جی پی اس ماشین چیست و عملکرد آن چگونه است باید به این سوال افراد پاسخ بدهیم که کاربرد جی پی اس خودرو در چه مواردی می باشد؟ در ادامه چند مورد از عمومی ترین و پر کاربردترین کارهایی که خریدارن ردیاب خودرو می توانند با آن انجام دهند را، عنوان خواهیم نمود.

  1. تشخیص دقیق موقعیت مکانی خودرو و نمایش آن در اپلیکیشن
  2. اعلام هشدار به خریدار جی پی اس خودرو در صورت وارد شدن هر گونه ضربه
  3. اعلام هشدار به خریدار جی پی اس خودرو در صورت باز شدن درب های خودرو
  4. اعلام هشدار به خریدار جی پی اس خودرو در صورت روشن شدن خودرو توسط غیر مالک خودرو
  5. اعلام هشدار به خریدار جی پی اس خودرو در صورت حرکت خودرو و به سرقت رفتن آن
  6. اعلام هشدار به خریدار جی پی اس خودرو در صورت حرکت با سرعتی غیر مجاز
  7. اعلام هشدار به خریدار جی پی اس خودرو در صورت جدا شدن دستگاه جی پی اس ماشین
  8. اعلام هشدار به خریدار جی پی اس خودرو در صورت خالی شدن باتری اضطراری داخلی دستگاه
  9.  خاموش نمودن خودرو در زمان سرقت از راه دور با کمک اپلیکیشن و پیامک
  10. داشتن دکمه کمک اضطراری یا S.O.S در زمان خطر

جی پی اس خودرو با کیفیت را از کجا بخریم؟

در صورتی که با خواندن این مطالب از مزایا و کاربرد جی پی اس خودرو مطلع شده اید می توانید برای مرحله بعد که تصمیم گیری جهت حفظ اموال خود می باشد، اقدام نمایید. اگر که به کاربردهای جی پی اس یا همان ردیاب خودرو آشنایی کامل را پیدا کردید نیاز به خرید آن پیدا خواهید نمود.

شاید این سوال برای اکثر افراد پیش بیاید که جی پی اس خودرو با کیفیت را از کجا بخریم که اشتباهاً جنس های تقلبی را نخریم؟

در این زمینه باید بسیار دقت نمایید زیرا وجود جنس های تقلبی در بازار می تواند هزینه شما را به هدر بدهد و باعث گردد که شما اموال خود را از دست بدهید. پس باید شرکتی را انتخاب کنید که سابقه طولانی در فروش انواع جی پی اس خودرو دارد و با ضمانت و گارانتی و نرم افزار فارسی که در اختیار مشتریان می گذارد، کارهای خود را ضمانت خواهد نمود.

 پیشنهاد ما انتخاب شرکت پیام جی پی اس می باشد که توانسته است چندین سال با تخصصی که در زمینه فروش انواع جی پی اس خودرو دارد، رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

در نتیجه گیری نهایی شما عزیزان هم می توانید برای خرید مدل های مختلف جی پی اس خودرو یا همان ردیاب خودرو به سایت پیام جی پی اس مراجعه نمایید و سفارش خود را نهایی کنید. برای مطرح نمودن هر گونه سوال و یا ابهام در مورد خرید دستگاه و کاربرد جی پی اس خودرو می توانید با کارشناسان شرکت با شماره های زیر تماس حاصل نمایید تا در بخش فروش شما را در خرید انواع مدل ها و کاربردهای ردیاب ها، راهنمایی و مشاوره نمایند.

 مدیریت فروش: 09124909053-09124331770

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها