چگونه روتختی مناسب برای اتاقم انتخاب کنم؟

کد خبر: 1204953
چگونه روتختی مناسب برای اتاقم انتخاب کنم؟

 

 

در نیمه دوم سال که هوا رو به سردی می رود، استفاده از روتختی دیگر یک انتخاب نیست؛ یک امر واجب است. آنچه هنگام چیدمان اتاق خواب مهم است و به چشم می آید روتختی است که انتخاب آن یک چالش همیشگی می باشد.

نحوه شستن لحاف پشم شیشه در ماشین لباسشویی از جمله مواردی است که در خانه تکانی شب عید بسیار کاربردی است. در کنار خانه تکانی انتخاب ملحفه های جدید خیلی ذوق دارد،  شوق رسیدن به تختخواب پس از پایان یک روز سخت و طولانی ...

پرطرفدارترین رنگ روتختی برای اتاق خواب چیست؟

هیچ جواب قطعی برای این پرسش وجود ندارد اما با با رعایت چندگام ساده به بهترین و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید مناسب ترین رنگ برای روتختی خود را انتخاب و زیباترین ظاهر ممکن را برای اتاق خواب خود ایجاد کنید …

جدیدترین مدل روتختی چیست؟

فروشگاه های مختلف کالای خواب، ملحفه فروش ها یا فروشگاه های روتختی فروشی در شهر یا فروشگاه های آنلاین روتختی بهترین محل برای جستجوی مدل جدید روتختی به شمار می روند ...

2

راهنمای انتخاب بهترین رنگ روتختی برای اتاق خواب شما:

وقتی نوبت به طراحی اتاق خوابتان می‌رسد، باید مطمئن شوید تصمیم سریعی نگیرید که پشیمان شوید. انتخاب رنگ روتختی کار سختی به نظر می رسد؛ اتاق خواب شما مکانی است که می خواهید احساس آرامش و نشاط کنید و انتخاب طرح رنگی که دوست ندارید لذت شما را از این فضای بسیار شخصی کاهش می دهد. بنابراین انتخاب رنگ درست برای روتختی یکی از مهمترین گام ها است.

گاهی یک پتوی پشمی یا ژله ای ممکن است همانند یک روتختی برای شما وظیفه گرمایشی و تزئینی لازم را ایفا کند. ممکن است از خود بپرسید پتوی ژله ای چیست؟

-روتختی با رنگ های گرم انتخاب کنید:

با انتخاب یک پتوی ژله ای یا لحاف به رنگ گرم، کمی به اتاق خواب خود گرما بدهید. با این کار نیازی به خرید یک مجموعه کاملاً جدید از روتختی با رنگ جدید نیست. چند بالش همرنگ را داخل آن بیندازید تا تاثیر بیشتری داشته باشید. اگر بودجه شما اجازه می دهد، می توانید یک فرش کوچک نیز اضافه کنید.

-روتختی آبی برای ایجاد آرامش:

آبی رنگی آرامش بخش است و برای هر اتاق خواب مناسب است. آبی را با کتانی سفید ترکیب کنید تا ظاهری کلاسیک داشته باشید.

-اتاق خواب خود را با رنگ زرد آفتابی زیبا کنید:

زرد و سفید در اتاق خواب بسیار شفاف و تمیز به نظر می رسند. چه کسی می تواند با خلق و خوی بد از خواب بیدار شود وقتی چنین رختخواب زیبایی دارید که به شما خوش آمد بگوید؟ وقتی تخت و اتاق خواب خود را با طرح رنگی یکسان تزئین می کنید از ترکیب الگوها نترسید. پارچه کتان یکی از بهترین پارچه ها برای روتختی به شمار میرود، اگر به دنبال یک روتختی بادوام، ارگانیک و صد در صد مقاوم هستید.

روتختی ساده تمام کتان یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که در کنار یک دکوراسیون ساده و مینیمال به دنبال کیفیت، خاص بودن و قیمت مناسب و دوام بالا هستند.

3

-روح خود را با رنگ های خنثی ها آرام کنید:

به نظر من اتاق خواب های خنثی آرامش بخش و آرامش بخش هستند. اما چیزی که بسیار عالی است این است که به راحتی با تغییر بالش ها، ملحفه ها و پتوها، می توان رنگی را اضافه کرد. هر چند یک طرح رنگ تک رنگ می تواند کاملا آرام بخش و آرامش بخش باشد.

به عنوان مثال یک روتختی ساده طوسی تمام کتان می تواند به خوبی در این زمینه ایفای نقش کند. یک اتاق خواب خنثی مکانی عالی برای اضافه کردن رنگ های شاد و جذاب در سایر قسمت های اتاق خواب است. یک روتختی ساده دورنگ نیز الگوی جالبی است مثلا روتختی ساده سرخابی طوسی بنابراین می توان هر دو طرف را نشان داد. مثل داشتن دو روتختی است به قیمت یکی ...

-کتان های سفید لوکس:

در گذشته نمیدانستم چرا به فروش کتان «فروش سفید» می‌گویند. ملحفه‌های ما هرگز سفید نبودند، ما همیشه ملافه‌های رنگی یا طرح‌دار در خانه‌ داشتیم. اما در سال های اخیر رنگ سفید برای روتختی طرفداران خاص خود را پیدا کرده، روتختی های سفید ساده دکمه دار (پرایم) یا روتختی های بند دار (سوپریم) مثال های خوبی از این محصولات خاص و جذاب هستند. هنگام استفاده از رنگ سفید برای رختخواب، لایه ها و بافت ها را اضافه کنید تا اتاق خواب زیبای خود را جذاب نگه دارید.

-انتخاب روتختی کتان برای تخت دو نفره:

فقط به این دلیل که اتاق خواب یک تخت دو نفره دارد، به این معنی نیست که ملافه آن باید یکنواخت و معمولی باشد. با انتخاب روتختی کتان در طرح های متنوع از یک آلبوم روتختی اختصاصی طرح های شاد و جذاب متنوع اسپرت یا بوهو را با هم ترکیب کنید. شدیدترین رنگ ها گاهی نشاطی مضاعف را برای اتاق خواب و روحیه شما به ارمغان می آورند که در صورت انتخاب درست خالی از لطف نیست.

کلام پایانی:

انتخاب و خرید روتختی آنلاین از یک فروشگاه تخصصی روتختی کاری جذاب و تجربه ای به یاد ماندنی است.  به شرطیکه یک سری اصول اولیه همچون اعتبار سایت، نماد اعتماد و سایز مناسب روتختی برای تخت خود را بدانید. اندازه طول و عرض بالش استاندارد را بلد باشید و سپس اقدام به خرید ملزومات تختخواب از روتختی یا سرویس ملحفه، بالش یا محافظ تشک بکنید.

 

 

 

 

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها