باربری دی بار ، پیشرو در صنعت حمل بار بین شهری

کد خبر: 1205877
باربری دی بار ،  پیشرو در صنعت حمل بار بین شهری

 

باربری دی بار با بیش از دو دهه سابقه در زمینه ارائه خدمات باربری بین شهری و دارا بودن 28 نمایندگی فعال در سرتاسر ایران ناوگانی بزرگ برای حمل و نقل بین شهری محسوب می شود . حمل انواع کالاهای تولیدی ، تجاری ، صنعتی ، وسایل حساس و سنگین ، اثاثیه منزل ، خرده بار و ... با انواع خودروهای باربری از کامیون ، کامیونت ، خاور تا نیسان و وانت انجام می شود . در حمل اثاثیه منزل اگر برای بسته بندی لوازم خود نیاز به کمک دارید یا فرصت کافی برای این کار ندارید می توانید بسته بندی اصولی و استاندارد لوازم منزل خود را به کارگران بسته بندی باربری دی بار بسپارید . بار برگشتی نیز یکی دیگر از خدمات باربری دی می باشد که در این نوع خدمت راننده پس از تحویل بار در شهر مقصد برای بازگشت باری را با هزینه ای کمتر از کرایه عادی از باربری آن شهر تحویل گرفته و بدون اینکه مجبور باشد با ماشین خالی به شهرش برگردد می تواند کرایه حمل دیگری نیز از این طریق دریافت نماید . از دیگر خدمات باربری ارسال بار بصورت خرده بار می باشد که در این روش، مشتری برای ارسال یک کالای کوچک یا یک وسیله خود نیاز نیست که هزینه ماشین دربستی را بدهد و تنها هزینه حمل کالای خود را می پردازد . این دو روش خرده بار و بار برگشتی برای مشتریان صرفه اقتصادی بیشتری دارد و به همین دلیل نیز مورد استقبال آنها قرار می گیرد .

برای ارتباط با باربری دی بار می توانید با شماره ی 02152412 تماس بگیرید.

 

 

باربری تهران به شهرستان با دی بار

اگر متقاضی حمل بار در تهران یا سایر شهرها هستید می توانید با باربری تهران دی بار تماس بگیرید و حمل بار خود را به این مجموعه بسپارید . دی بار بدلیل داشتن نمایندگی در مراکز استان ها حمل بار از هر شهر به شهرهای دیگر را به سادگی و در اسرع وقت انجام می دهد پس در هر ساعتی از شبانه روز که نیاز به دریافت خدمات باربری داشته باشید می توانید به دی بار اعتماد کنید . 

باربری نیسان بار با دی بار

حمل بار با نیسان بار در کشور ما بسیار متداول است و این بدلیل مزایایی است که این خودروی سبک بار نسبت به سایر وانت بارها دارد . در سامانه دی بار چندین هزار راننده نیسان بار ثبت نام کرده و با این مجموعه همکاری می کنند و این نشان از محبوبیت این باربری در میان مشتریان و رانندگان دارد . اگر خواهان ارسال بار بین شهری هستید می توانید با نمایندگی های باربری مشهد ، باربری کرمان ، شیراز ، بندرعباس ، باربری اصفهان ، تبریز ، رشت و ... دی بار تماس بگیرید و با خیال راحت بار خود را به ما بسپارید .

 

20

صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر با دی بار

باربری دی بار نسبت به صدور بارنامه برای کلیه بارهای خود حتی خرده بارها نیز اقدام می کند و این بارنامه به عنوان سندی در دست مشتری و صاحب بار محسوب می شود تا خیال مشتریان از هر نظر آسوده باشد . صدور بیمه نامه نیز به درخواست صاحب بار انجام می شود و مبلغ آن نیز با توجه به ارزش بار ، وزن بار ، نوع خودروی باربری و ... متغیر است . البته مبلغ حق بیمه در مقایسه با ارزش بار مقدار قابل توجهی نیست و برای راحتی خیال مشتریان و جلوگیری از وارد آمدن خسارت مالی به آن ها در صورت خرابی و آسیب بار می باشد . 

باربری ارزان را با دی بار تجربه کنید

با یک بررسی اجمالی می توان فهمید که تعرفه باربری دی بار در مقایسه با دیگر باربری ها پایین تر است و حتی گاهی با کرایه بار برگشتی برابری می کند . این پایین بودن قیمت ها به معنی پایین بودن کیفیت باربری نیست بلکه به دلیل احترام به مشتریان و جلب رضایت آنها همچنین افزایش مشتریان این باربری می باشد .

 

21

 

مزایای باربری با دی بار

  • ارائه خدمات باربری بصورت 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل
  • دارا بودن 28 نمایندگی فعال در مراکز استان ها
  • پاسخگویی و پشتیبانی شبانه روزی تا رسیدن بار به مقصد
  • دارا بودن سامانه باربری با 65000 راننده ثبت نام شده
  • باربری از تهران به همه شهرها ، شهرستان ها و روستاهای کشور
  • قیمت دهی حقیقی و در اسرع وقت بصورت تلفنی و آنلاین
  • ارسال خودروی باربری فنی سالم و مجهز به لوازم مخصوص باربری نظیر طناب ، چادر برزنتی ، پلاستیک ضربه گیر و ...
  • حمل اثاثیه منزل بین شهری با خودروی متناسب با میزان اثاثیه از نیسان بار تا خاور مسقف
  • ارسال خودروی باربری در کمتر از یک ساعت
  • اعزام کارگر جهت بسته بندی اصولی و استاندارد لوازم منزل و اداری
  • نرخ کرایه ارزان در حد بارهای برگشتی

 

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها