برای انتخاب بهترین پرستار کودک برای فرزندم به کجا مراجعه کنم؟

کد خبر: 1206028
  برای انتخاب بهترین پرستار کودک برای فرزندم به کجا مراجعه کنم؟

اگر شما به هر دلیلی به پرستار کودک در منزل تان نیاز دارید، در این مطلب همراه ما باشید تا بدانید برای انتخاب بهترین پرستار کودک برای فرزندتان در تهران به کجا مراجعه کنید.

ممکن است شما به تازگی پدر یا مادر شده باشید و یا به هر دلیلی همچون مشغله های کاری، تحصیلی، خانوادگی و... برای نگهداری و مراقبت از فرزندان تان در منزل به پرستار کودک نیاز داشته باشید.

نگهداری از کودک در منزل

بسیاری از افراد به دلایل مختلفی توانایی مراقبت و نگهداری از کودکان شان را ندارند، کودکی را می توان حساس ترین دوره زندگی هر فردی عنوان کرد، افراد در این دوره حساس زندگی شان به مراقبت نیاز دارند تا نیازهای عاطفی و احساسی شان بر طرف شود.

مراقبت از کودک در منزل

امروزه بسیاری از والدین درگیر مشغله های بسیاری هستند، آن ها به دلایلی نمی توانند به طور دائمی از فرزندانشان مراقبت و نگهداری کنند، در این صورت به دنبال مراقب کودک مورد اعتماد می گردند.

استخدام پرستار کودک

پیدا کردن پرستار کودک مورد اعتمادی که بتواند جای خالی والدین به خصوص جای مادر را برای کودک پر کند کار بسیار دشواری است، یافتن پرستار کودکی که با تجربه و صبور باشد و زمان زیادی را صرف تربیت و رشد کودک کند نیز کار آسانی نیست.

استخدام پرستار کودک مورد اعتماد

امروزه مراکز خدماتی بسیاری در سطح شهر وجود دارند که به ارائه خدمات پرستاری از جمله پرستاری از کودک می پردازند، سپید گستر یکی از معتبر ترین مراکز خدماتی پرستاری در تهران است که تحت نظر وزارت بهداشت ایران فعالیت کرده و کاملاً از ایمنی مورد اعتماد می باشد.

استخدام پرستار کودک از سپید گستر

سپید گستر از مراکز خدمات پرستاری مجاز و معتبر در تهران است که می توانید بهترین پرستار کودک را از این مجموعه استخدام کنید، پرستاران فعال در مجموعه سپید گستر افراد متخصص و آموزش دیده ای هستند که به ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی در رابطه با مراقبت و نگهداری از کودکان می پردازند.

چرا می توان بهترین پرستار کودک را از سپید گستر استخدام کرد؟

  1. موسسه ای مجاز و معتبر در تهران است.

سپید گستر مجموعه ای مجاز و معتبر در تهران است که دارای مجوزهای رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور می باشد.

  1. پرستاران فعال در این مجموعه افراد متخصص و آموزش دیده هستند.

کلیه پرستاران فعال در این مجموعه افراد مجرب و آموزش دیدهٔ هستند که دارای تجارب کافی در این زمینه بوده و با توجه به جدیدترین متدهای روان شناسی به مراقبت و نگهداری از کودکان می پردازند.

  1. خدمات تخصصی و با کیفیت ارائه می دهند.

خدمات ارائه شده به کودکان و خانواده های شان توسط پرستاران با بالاترین کیفیت ارائه می شود.

  1. به ارائه خدمات به صورت ساعتی، روزانه و شبانه روزی می پردازند.

امکان استخدام پرستار کودک با توجه به شرایط کودک و خانواده او به صورت ساعتی، روزانه و شبانه روزی وجود دارد.

  1. فعالیت پرستاران و کارکنان این مجموعه نظارت می شود.

عملکرد کلیه تیم پرستاران و تمامی کارکنان این مجموعه جهت افزایش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان به صورت کامل نظارت می شود.

  1. دستمزد پرستاران مطابق با بودجه افراد تنظیم می شود.

با توجه به این موضوع که موسسه سپید گستر تحت نظارت وزارت بهداشت است، هزینه های دریافتی پرستاران در این مجموعه مطابق با تعرفه های از پیش تعیین شده و متناسب با بودجه افراد خواهد بود.

مراقبت از کودک

پرستاران فعال در موسسه سپید گستر چه خدماتی را ارائه می دهند؟

پرستار کودک با توجه به شرایط کودک، سن او، شرایط والدین و... دارای وظایف مشخصی است، به طور مثال وظایفی که پرستار نوزاد موظف به انجام آن هاست، با خدماتی که به کودکان سن بالا تر ارائه می دهد متفاوت است.

ضمن اینکه خدماتی که به کودکان سالم ارائه می شود با خدماتی که به کودکان بیمار ارائه می شود متفاوت است، در ادامه به رایج ترین خدماتی که پرستاران فعال در موسسه سپید گستر به کودکان و والدین ارائه می دهند می‌پردازیم.

پرستار به مراقبت و نگهداری از کودک در منزل می پردازد.

پرستار کودک در سپید گستر فردی است که از طریق ایجاد ارتباط دوستانه و صمیمی با کودک از او مراقبت و محافظت می کند، او موظف است که فضای ایمنی برای کودک ایجاد کند تا اوقات کودک تان در امنیت کامل سپری شود.

پرستار با کودک بازی کرده و اوقات فراغت او را پر می کند.

تفریح و بازی را میتوان مهم ترین نیاز های کودکان عنوان کرد، پرستار کودک از طریق بازی های خلاقانه و مناسب سن کودک به بازی با او پرداخته و از طریق بازی آموزشات لازم را به کودک می دهد.

پرستار به نظافت شخصی کودک رسیدگی می کند.

استحمام کودک و رسیدگی به نظافت کودک را می توان از مهم ترین خدماتی که پرستار به کودک ارائه می دهد عنوان کرد، در صورتی که پرستار از نوزاد مراقبت میکند موظف است که نوزاد را حمام کرده و پوشک او را تعویض کند،

دستشویی بردن، حمام کردن و مسواک زدن در کودکان بزرگتر از دیگر خدمات پرستار کودک محسوب می شود.

پرستار کودک امور خانه را انجام می دهد.

در صورت درخواست والدین و توافق آن ها با پرستار، تهیه غذای و میان وعدهٔ مناسب برای نوزادان و کودکان از دیگر خدماتی است که پرستار نوزاد در منزل ارائه می دهد، ضمن اینکه پرستار به نظافت و مرتب کردن اتاق کودک می پردازد.

استخدام پرستار کودک به صورت شخصی یا از موسسات خدمات پرستاری

مراقبت و نگهداری از کودکان را می توان به پرستار کودک سپرد استخدام پرستار در منزل به دو صورت شخصی و گروهی امکان پذیر است، در دامه به معرفی مزایا و معایب هر یک از روش ها خواهیم پرداخت.

نگهداری از کودک

استخدام پرستار کودک به صورت شخصی

بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای جلوگیری از هزینه های زیاد مراکز خدمات پرستاری، از طریق آگهی ها و پرس و جو از دوستان شان به صورت شخصی برای فرزندشان پرستار کودک استخدام کنند.

این روش به هیچ عنوان توصیه نمی شود چرا که با این روش امکان شناخت پرستار، اطلاع از تخصص و سابقه کاری پرستار و... وجود ندارد، ضمن اینکه ممکن است پرستار کارش را ترک کند که هیچ فرد جایگزینی وجود نخواهد داشت، همچنین هیچ گونه نظارتی بر عملکرد پرستار وجود ندارد.

استخدام پرستار کودک از طریق مراکز خدمات پرستاری

با استخدام پرستار کودک از مراکز معتبری همچون سپید گستر خیال تان از بابت تخصص، تجربه و سوء پیشینه پرستار آسوده خواهد شد، در صورت استخدام پرستار کودک از مراکز معتبر، عملکرد پرستار به صورت مداوم نظارت شده و در صورت غیاب پرستار، پرستاری بلافاصله جایگزین خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها