اقامتی آرام در هتل جهانگردی زنجان

کد خبر: 1208690

هتل جهانگردی زنجان، یکی از هتل های زنجان است که در نزدیکی پارک ملت قرار دارد. این هتل سه ستاره، جزو هتل های اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه در زنجان محسوب می شود که شرایط را برای اقامت آرام و راحت شما فراهم می کند. در این نوشته، با امکانات رفاهی هتل جهانگردی زنجان بیشتر آشنا خواهید شد و از شما دعوت می کنیم تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

اقامتی آرام در هتل جهانگردی زنجان

 

معرفی هتل جهانگردی زنجان

هتل جهانگردی زنجان، هتلی سه ستاره است که در بلوار خرمشهر و جنب سازمان صداوسیما قرار دارد. در این هتل، 16 واحد اقامتی مختلف وجود دارد که شما می توانید یکی از واحدهای این هتل را برای اقامت خود رزرو کنید. واحدهای اقامتی هتل جهانگردی زنجان به صورت اتاق های دو تهته و سوئیت سه تخته قابل رزرو هستند.

در اتاق ها و سوئیت های هتل جهانگردی زنجان، انواع امکانات رفاهی مانند یخچال، تلویزیون، گیرنده دیجیتال، اینترنت پرسرعت، شوفاژ، کولر گازی، مبلمان، کمد لباس، سشوار، وسایل بهداشتی، مینی بار و... وجود دارد که مهمانان عزیز می توانند از تمام این امکانات در طول مدت اقامت خود استفاده کنند.

از جمله خدمات ارائه شده در هتل جهانگردی زنجان می توان به خدمات روم سرویس، تاکسی سرویس و خدمات خانه داری اشاره کرد.

هتل جهانگردی زنجان، در نزدیکی پارک ملت زنجان قرار دارد و شما می توانید به همراه اعضای خانواده خود به پارک مجاور هتل جهانگردی بروید و مشغول تفریح و پیاده‌روی شوید.

تمام مهمانان هتل جهانگردی می توانند از بوفه رایگان صبحانه هتل استفاده کرده و روزشان را با انرژی بیشتر شروع کنند. در بوفه صبحانه هتل جهانگردی زنجان، انواع نان به همراه تخم مرغ آبپز، نیمرو، پنیر، کره، مربا، شیر، خوراک لوبیا، عدسی، چای و قهوه سرو می شود.

20

معمولاً افرادی که با ماشین شخصی خود به زنجان سفر می کنند، نگران امنیت خودرو و جای پارک ماشین خود هستند. خبر خوب این است که مسافران عزیز زنجان می توانند ماشین خود را در پارکینگ هتل جهانگردی پارک کنند و با خیال راحت در اتاق خود به استراحت بپردازند.

یکی از مهمترین موضوعات برای انتخاب هتل یا اقامتگاه، برخورد پرسنل هتل است. در هتل جهانگردی زنجان، پرسنلی آموزش دیده و حرفه‌ای مشغول به کار هستند که برخوردی محترمانه دارند و تمام تلاششان را می کنند تا نیازهای شما به سرعت برطرف شود.

خوردن انواع غذاهای خوشمزه در رستوران هتل جهانگردی زنجان

در طول اقامت در هتل جهانگردی، لازم نیست برای صرف غذا از هتل خارج شوید؛ بلکه می توانید به رستوران بزرگ هتل بروید که در طبقه همکف قرار دارد. رستوران هتل جهانگردی زنجان، فضایی تمیز و زیبا دارد و در این رستوران، سرآشپزهای باتجربه مشغول پخت انواع غذاهای ایرانی خوشمزه هستند.

برای نوشیدن انواع نوشیدنی های گرم هم شما می توانید به کافی شاپ هتل جهانگردی بروید و اوقات خود را در آرامش بگذرانید.

موقعیت مکانی هتل جهانگردی زنجان

موقعیت مکانی هتل جهانگردی بسیار خوب است؛ به طوری که این هتل تا بنای رختشوی‌خانه، عمارت ذوالفقاری، عمارت و موزه دارایی و پارک جنگلی ارم کمتر از 10 دقیقه فاصله دارد که می توان این مسافت را با ماشین طی کرد. هتل جهانگردی زنجان در خارج از محدوده ترافیک قرار دارد و این موضوع، رفت و آمد را برای شما راحت تر می کند.

با اقامت در هتل جهانگردی زنجان، شما می توانید در عرض 10 دقیقه خودتان را به بازار سنتی زنجان برسانید و سوغاتی های زنجان مانند شیرینی ها و چاقوی زنجان را خریداری کنید.

رزرو هتل جهانگردی زنجان از سامانه سفربازی

سامانه سفربازی، از مطمئن‌ترین سایتهای ایرانی برای رزرو هتل و اقامتگاه در تمام شهرهای ایران است. برای رزرو هتل جهانگردی زنجان با بهترین قیمت، شما می توانید به سامانه سفربازی مراجعه کرده و اتاق یا سوئیت دلخواه خود را در این هتل زیبا رزرو کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها