پالت چوبی، خرید ، فروش و ساخت جعبه صنعتی

کد خبر: 1211211

پالت چوبی در زمینه حمل و نقل و نگهداری کالا مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت پالت سازی صبا در زمینه خرید و فروش پالت نو و دست دوم همچنین ساخت جعبه برای مصارف صادراتی و حمل بار های سنگین به صورت تخصصی فعالیت می نماید.

پالت چوبی، خرید ، فروش و ساخت جعبه صنعتی

 

 

 

پالت‌ های چوبی سکو های کوچکی هستند که به منظور نگه داری مواد و کالا ها در انبار و یا در حمل و نقل مورد استفاده قرار می‌ گیرند. پالت های چوبی را می توان از انواع از چوب ها تهیه کرد، اما غالبا بستگی به این دارد که در کدام کشور تولید می شوند. برای این که بدانید چه جنس پالت چوبی را خریداری کنید، باید جنس مواد و تجهیزاتی که بر روی آن قرار می ‌گیرند را در نظر بگیرید و هم چنین نوع انبار، سطح انبار، نحوه انتقال، کاربرد ماشین آلات برای انتقال نیز مؤثر می باشند. بنابراین قبل از خرید پالت چوبی باید ابتدا احتیاجات خود را شناسایی کرده و سپس طبق نیازتان اقدام به خرید پالت کنید. به عنوان مثال باید مشخص کنید مقصود شما از خرید پالت چوبی کدام یک از فاکتور های حمل ‌و نقل، تحمل وزن، مقاومت بالای پالت یا چه چیز دیگری هست که می‌ توانید متناسب با این عوامل متفاوت، نسبت به خرید پالت چوبی اقدام کنید. حتی خوب است بدانید که این عوامل در قیمت پالت چوبی تاثیر خواهد داشت، بنابراین حتما در گام اول نیاز سنجی کنید و سپس اقدام به خرید پالت کنید.

شرکت پالت و جعبه صبا در زمینه ساخت انواع پالت چوبی، خرید و فروش پالت دست دوم، جعبه چوبی بزرگ، جعبه چوبی صادراتی، جعبه چوبی صنعتی، جعبه چوبی پالت دار، جعبه های چوبی سفارشی، انواع پالت چوبی نظیر پالت چوبی تک شاخه، پالت چوبی دو شاخه ، پالت چوبی بلاک،  خرید و فروش چوب نو و دست دوم و... آماده همکاری با شرکت های صادرات و واردات کالا و حمل و نقل جاده ای و شرکت های دکوراسیون داخلی می باشد.

تلفن تماس جهت سفارش    09121084013       واتساپ      09353957955

ساخت جعبه صنعتی

امروزه شرکت ها و کارخانجات صنعتی همچون پیچ و مهره، برای بسته بندی تمامی ابزار ها و محصولات خود از جعبه صنعتی در ابعاد کوچک و بزرگ استفاده می کنند. جعبه های صنعتی در انبار های مکانیزه و غیر مکانیزه و مصارف صنعتی و غیر صنعتی و کارخانجات مواد غذایی مورد استفاده قرار گرفته و مصرف کننده عمده این جعبه های صنعتی، شرکت های بزرگ خودرو سازی هستند. از دیگر عوامل استفاده از این جعبه ها، قیمت مقرون به صرفه این جعبه ها ‌و هم چنین انواع گوناگون آن که برای کالا های کوچک و بزرگ کارایی دارد، می باشد.

انواع پالت چوبی

پالت چوبی موارد مصرف متعددی دارد. با توجه به تنوع انواع پالت های چوبی هر شرکت از مدلی که بیشترین کاربرد را برای مصارف او دارد، استفاده می ‌کند. هم برای حمل‌ و نقل مواد و تجهیزات و هم برای ذخیره کردن مواد در انبار، از پالت استفاده می شود. استفاده از پالت ‌های چوبی در انبارداری می ‌تواند نظم بیشتری به انبار بدهد و روند انبارداری را ساده تر کند.

انواع پالت چوبی:

-پالت چوبی یورو: این پالت همان طور که از نامش پیداست، در اروپا تولید و همراه مواد آرایشی بهداشتی و مواد غذایی وارد ایران می شود و برای حمل و نقل توسط لیفتراک و ذخیره سازی فضا مورد استفاده قرار می گیرد. پالت چوبی یورو به علت استحکام و دوام بالایی که دارند ، کاملا مناسب برای حمل بار های سنگین در صنایع گوناگون می باشند. هم چنین در صورت خراب شدن با هزینه ی پایین تعمیر می شوند و قابل بازیافت نیز هستند؛ در نتیجه به محیط زیست نیز آسیبی وارد نمی کنند.

پالت و جعبه صبا

-پالت چوبی مارون: این پالت یکی از انواع پالت های چوبی پرطرفدار است که به راحتی می توان بار را توسط آن حمل کرد. مقاومت این پالت بالا و حمل آن بسیار آسان می باشد؛ به طوری که پالت مارون دارای تحمل بار ۲ تن و ضخامت تخته ۲ سانت و ارتفاع ۱۴ سانت از سطح زمین می باشد که از ۴ طرف لیفتراک و از ۲ طرف پالت خور هست و برای صنایع متفاوتی همانند صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی، پتروشیمی و شیمیایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

-پالت چوبی صادراتی: پالت های دارای انواع متفاوتی همچون پالت چوبی، پلاستیکی و فلزی هستند اما اکثر پالت‌ هایی که برای صادرات انتخاب می‌ شوند، پالت‌ های چوبی می باشند و دلایل مختلفی برای این امر وجود دارد. اصلی ترین دلیل این است که آن ها ارزان تر از پالت های دیگر و بسیار بادوام تر بوده و برای حمل باردهای سنگین مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر این، پالت ‌های چوبی در صورت خراب شدن، قابلیت استفاده مجدد را دارند و قابل بازیافت نیز هستند. این نوع پالت برای ارسال به خارج از کشور باید دارای شاخصه هایی مثل شاخصه های فنی باشد تا بتوان آن را در زمینه صادرات مورد استفاده قرار داد.

-پالت چوبی سرامیکی: این پالت ها یکی از انواع بسیار رایج پالت های چوبی هستند. پالت چوبی سرامیکی دارای طرفیت بارگیری تا ۱۸۰۰ کیلوگرم می باشد و از دو طرف قابلیت جابجایی توسط لیفتراک را دارد. پالت چوبی سرامیکی ارزان ترین قیمت را در بین پالت های چوبی ایرانی موجود در بازار داشته و از مقرون به صرفه ترین انواع پالت های چوبی به شمار می آیند. پالت های چوبی سرامیکی بسیار مقاوم و با دوام می باشند و در زمینه های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند اما برای صادرات مشتچقات نفتی بسیار مناسب هستند.

پالت چوبی نو و دست دوم

پالت چوبی بسته به کاربرد از انواع چوب و با ضخامت های مختلف ساخته می شود. به علت ساختار ساده این پالت ها در صورت آسیب  امکان تعمیر آنان به راحتی وجود دارد به همین دلیل در بسیاری از موارد برای کاهش هزینه حمل و نقل یا انبارداری از پالت های دست دوم استفاده می شود. برای تهیه پالت نو و دست دوم مناسب با محصولات خود می توانید با شرکت پالت سازی صبا تماس حاصل فرمایید.

جعبه چوبی برای مواد غذایی

در سال های اخیر برای جابه جایی و یا بسته بندی مواد مختلف خوراکی و غذایی از پالت های چوبی استفاده می کنند. این محصول می تواند دوام و کارایی بسیار بالایی داشته باشد، به گونه ای که برخی از این پالت ها توان تحمل کردن چندین تن بار را به آسانی دارند. علاوه بر این به دلیل وزن بسیار سبکی که دارند، به مواد داخل خود آسیبی وارد نمی کنند و به همین علت توانسته اند برای کارخانجات و یا انبار ها اهمیت بسیاری پیدا کنند.  شرکت پالت سازی صبا در زمینه تولید و پخش پالت با بهترین قیمت و کیفیت فعالیت می نماید.

جعبه چوبی صادراتی

جعبه های چوبی یا باکس های چوبی صادراتی از انواع چوب ساخته می ‌شوند و کاربرد های گوناگونی دارند. جعبه های چوبی در طرح‌ های متفاوت و از چوب‌ های مختلفی ساخته می ‌شوند، از این‌ جهت مقاومت و استحکام متفاوتی دارند. در دنیای امروز، یکی از احتیاجات اساسی کارخانجات و شرکت‌ ها افزایش سرعت در بسته‌ بندی و امنیت در حمل و نقل محصولات و کالا ها است و همین مورد سبب شده تا اصناف مختلف در انبار و حمل و نقل کالا ها از پالت چوبی استفاده کنند. شرکت جعبه سازی صبا می تواند در انتخاب درست و مناسب جعبه جهت حمل محصولات به شما راهنمایی دهد.

خرید و فروش چوب نو و دست دوم

چوب به دلیل این که می تواند پس از استفاده مجددا بازسازی و مورد استفاده قرار بگیرد، ارزش بسیار زیادی دارد. چوب ساختاری ساده داشته و در صورت بروز هر گونه مشکل یا شکستگی، به آسانی می ‌توان آن را به صورت الوار مجدداً مورد استفاده قرار داد؛ از همین رو خرید چوب دست دوم نیز می ‌تواند به صرفه و اقتصادی و هم چنین کاربردی باشد. شرکت پالت سازی صبا در زمینه فروش هرگونه چوب خشک و با کیفیت در حد نو در خدمت شما می باشد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها