بهترین برندهای پمپ در بازار

کد خبر: 1214073
بهترین برندهای پمپ در بازار

 

پمپ وسیله ای است که از آن برای انتقال سیالات کمک می گیرند. پمپ با تحت فشار قرار دادن سیالات باعث حرکت آنها به مسیر دلخوا خواهد شد. بدیعی است که مایعات و سیالات بدون نیاز به کمک می توانند از بالا به پایین جریان یابند.

اما جابجایی آب در جهات دیگر سخت است.بدون کمک یک پمپ، جریان آب از لوله‌های مجتمع ها و ساختمان‌های اداری و  مسکونی، یا انتقال آب از منبع آن مانند رودخانه‌ها یا تخلیه آن برای اهداف آبیاری یا کنترل سیل غیرممکن خواهد بود.

تولید برق، نفت و پلاستیک که در زندگی روزمره مورد استفاده قرار می گیرند، مستلزم انتقال مایعات با فشار بالا است. برندهای مختلفی پمپ هایی را برای واحدها و سیستم ها برای دستیابی به انتقال و تحت فشار قرار دادن سیالات به روش های ایمن و کارآمد فراهم می کنند. در ادامه با سه برند پمپ آشنا می‌شویم.

پمپ ابارا

انواع پمپ ابارا Ebara محصولات استانداردی هستند. ابارا طیف گسترده ای از پمپ ها را ارائه می دهد که نیازهای مختلف را برآورده می کند، مانند پمپ ابارا تامین آب و زهکشی برای زندگی روزمره و پمپ ابارا مختلف انتقال مایعات مورد استفاده در کارخانه ها. پمپ ابارا از ایجاد محیط های زندگی راحت و توسعه صنعتی حمایت می کند.

نقاط قوت پمپ ابارا

پمپ ابارا از طریق محصولات و خدمات خود راه حل های عالی را برای هر برنامه و مناسبتی ارائه می دهد. خط تولید پمپ ابارا طیف گسترده ای از پمپ ها و سیستم ها را برای کاربردهای عمومی تا حرفه ای دارد.

  • پمپ های سطحی

طیف وسیعی از پمپ ابارا سطحی برای طیف گسترده ای از کاربردها از جمله آب شفاف، آب صنعتی، فاضلاب و مایعات خاص مناسب است.

پمپ ابارا سطحی مدل CB

  • ویژگی ها و مزایا

سطوح بالای کارایی با طراحی پیشرو

  • بازدهی بالا
  • کاهش هزینه عملیات
  • طراحی پمپ های کوچکتر منجر به قدرت کمتری نیاز دارد
  • بهبود عملکرد مکش

・ NPSH-R پایین در حالی که سرعت بالاتری اعمال می شود

・ با پمپ ابارا از بالابرهای مکش بالا حتی با جریان زیاد اطمینان حاصل کنید

・ به حداقل رساندن کاویتاسیون در پمپ ابارا

  • پمپ های شناور

طیف وسیعی از پمپ های شناور ابارا برای آب شفاف (چاه های عمیق، تامین آب، ورودی آب) و فاضلاب (آب باران، زهکشی، فاضلاب و غیره) مناسب هستند.

 

  • واحدهای پمپ ابارا تقویت کننده

واحدهای بوستر پمپ ابارا برای تامین آب از شبکه اصلی آب یا مخازن آب با اعمال فشار استفاده می کند. حجم آب عرضه شده را می توان با توجه به حجم مصرف آب کنترل کرد.

پمپ ابارا سفارشی

سیستم های مرتبط با انرژی، سیستم های تامین آب و فاضلاب، سیستم های زهکشی رودخانه ها، سیستم های آبیاری و غیره به پمپ های بسیار کارآمدی نیاز دارند که برای مدت طولانی به طور پایدار کار کنند. EBARA چنین پمپ هایی را به مکان های مختلف در سراسر جهان عرضه می کند.

پمپ داب

فناوری آب DAB شامل پمپ داب برای بیش از 40 سال، یکی از بازیگران اصلی در بخش فن آوری های انتقال و مدیریت با ارزش ترین منبع ما، آب بوده است. پمپ داب راه حل های تکنولوژیکی را ارائه می دهد که قابلیت اطمینان و کارایی، و بهینه سازی مصرف انرژی در خدمات ساختمان های مسکونی، خدمات ساختمان تجاری، کشاورزی و کاربردهای آبیاری هستند. برای نصب این محصول از تجهیزاتی مانند بی متال هیوندای استفاده می شود.

مراقبت از آینده با پمپ داب

پمپ داب مردم را در مرکز هر اقدام، استراتژی و برنامه توسعه قرار می دهد. شرکت پمپ داب معتقد است که حفاظت از محیط زیست نه تنها از طریق محصولات دوستدار محیط زیست، بلکه بیشتر از همه به لطف افراد مسئول امکان پذیر است.

به همین دلیل است که پمپ داب سعی می‌کند محصولات کم‌مصرف، کار بر روی پروژه‌هایی با اثرات زیست‌محیطی کم، انتخاب شرکا و تامین‌کننده‌های منطبق با اخلاقیات و اجرای کدهای رفتار سبز برای افزایش آگاهی همه افرادی که در شرکت پمپ داب کار می‌کنند را پر اهمیت ارائه می کند.

شرکت پمپ داب در کاهش ضایعات و احترام به محیط زیست با شروع از پیش پا افتاده ترین فعالیت های روزانه، چه در داخل و چه در خارج از مجموعه همیشه کوشا بوده است. این فقط بحث در مورد عملکرد یا ویژگی های فنی نیست، یا حتی بیان اینکه داب بهتر از رقبا است. شرکت پمپ داب واقعاً باید از مردم شروع کند. از کاربران و اگر چیزی به آنها بدهد که بتواند زندگی آنها را ساده یا بهبود بخشد، آنگاه از پیروی از ما خوشحال خواهند شد.

پمپ لئو

پمپ لئو LEO ارائه دهنده راه حل های پمپ و سیستم یک مرحله ای است. از سال 1995، شرکت پمپ لئو یک ارائه دهنده راه حل های پمپ و سیستم حرفه ای پیشرو بوده که در تحقیق و توسعه، تولید، بازاریابی، فروش و خدمات طیف کاملی از پمپ ها، سیستم ها و ماشین آلات مشغول هستند.

لئو مجموعه گسترده ای از پمپ لئو، سیستم ها و تجهیزات دارند که به بیش از 500,000,000 کاربر در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. لئو راه حل های پمپ لئو و سیستم یک مرحله ای را برای همه برنامه ها در بیش از 150 کشور و منطقه ارائه می دهد. از سال 1995، LEO از یک متخصص محلی به یک شرکت ملی با فناوری پیشرفته پمپ لئو و سیستم نوآورانه برای کاربردهای مختلف تبدیل شده است: خانگی و مسکونی، تجاری، کشاورزی و آبیاری، عمران، صنعتی، پمپاژ خورشیدی، استخرهای شنا، باغ، راه حل های OEM و...

پمپ لئو بیش از یک تولید کننده پمپ با پنج پایگاه تولید در سراسر جهان است، بلکه یک مرکز فنی ملی مجاز دولتی، یک ایستگاه کاری ملی پس از دکترا است. اصرار بر مشتری مداری، بازار و نوآوری مستمر به عنوان هسته اصلی، پمپ لئو را به یکی از تولید کنندگان پیشرو پمپ ها و سیستم های بهینه تبدیل کرد.

اکنون بیش از 15000 مرکز فروش LEO در بیش از 150 کشور و منطقه وجود دارد که به بیش از 500 میلیون کاربر خدمات رسانی می کنند. پمپ لئو در راستای ماموریت خود و خواسته های مشتریان، پمپ ها و سیستم های ایمن و با راندمان بالا را تحقیق و توسعه می دهد. بنابراین تمرکز اصلی فعالیت های پمپ لئو بر ایجاد ارزش بیشتر برای مردم است. لئو به آنها پمپ لئو از نوع بهینه، سیستم های کارآمد و خدمات به موقع را ارائه می دهد.

( برای خرید پمپ لیو به سایت لیو و برای خرید پمپ ابارا به سایت ابارا بروید. )

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها