مهاجرت تحصیلی ارزان با سیم‌آخر

کد خبر: 1220142

باور غلطی در بین مردم وجود دارد که مهاجرت با هزینه کم ممکن نیست. این باور به دلیل عدم وجود اطلاعات کافی در مورد مهاجرت شکل گرفته‌ است. واقعیت این است که با بررسی گزینه‌های مختلف می‌توانید بهترین حالت را برای خود پیدا کنید. برای مثال در فرانسه، ایتالیا و آلمان امکان تحصیل رایگان و گرفتن کمک‌هزینه زندگی وجود دارد. در بعضی کشورها حتی می‌توانید خوابگاه رایگان هم داشته باشید. در این مطلب شما را با راه‌های مهاجرت ارزان آشنا می‌کنیم.

مهاجرت تحصیلی ارزان با سیم‌آخر

 

برای تحصیل ارزان به کجا مهاجرت کنیم؟

تحصیل در بعضی کشورها می‌تواند هزینه بالایی داشته باشد؛ اما هستند کشورهایی که تحصیل در آن‌ها ارزان یا رایگان است. برای مثال تحصیل در دانشگاه‌های دولتی آلمان هزینه‌ای ندارد؛ یعنی به‌جز هزینه ثبت‌نام و هزینه زندگی، لازم نیست هزینه‌ای برای شهریه پرداخت کنید. یکی دیگر از کشورهای مناسب برای مهاجرت تحصیلی ارزان، ایتالیا است. دولت این کشور با ارائه بورسیه‌های تحصیلی خوب، هزینه تحصیل و مسکن دانشجویان خارجی را پوشش می‌دهد. در کانادا هم می‌توانید با اخذ فاند تحصیلی و تخفیف شهریه، مهاجرت تحصیلی ارزان را تجربه کنید. 

مزایای تحصیل در ایتالیا

با تحصیل در ایتالیا به تعدادی از باسابقه‌ترین مراکز پژوهشی و آموزشی دنیا دسترسی خواهید داشت. بعضی از دانشگاه‌های این کشور تا ۱۰۰۰ سال سابقه دارند. حضور تعداد زیادی دانشجوی خارجی در نقاط مختلف ایتالیا باعث شده تنوع فرهنگی در این کشور بالا برود و بعضی از شهرها فضایی کاملا دانشجویی داشته باشند. از طرف دیگر وضع مسکن دانشجویی در ایتالیا نیز نسبت به بسیاری از کشورهای پیشرفته بهتر است. با تحصیل ارزان در ایتالیا می‌توانید آینده شغلی خود را در این کشور یا سایر نقاط اروپا و آمریکا تضمین کنید؛ چرا که اقدام برای ویزای کاری بعد از تحصیل در یک کشور خارجی، شانس موفقیت بیشتری دارد. 

مهاجرت تحصیلی ارزان به ایتالیا

ایتالیا از چند نظر برای تحصیل ایرانیان مناسب است. اول اینکه هزینه‌های زندگی در این کشور به‌نسبت کشورهای انگلیسی‌زبان پایین‌تر است و دوم اینکه فقط پنج ساعت تا ایران فاصله دارد. اختلاف زمانی ایران و ایتالیا هم فقط دو ساعت است و به‌راحتی می‌توانید با کسانی که در ایران هستند ارتباط بگیرید. 

مهم‌تر از همه این‌ها، دولت ایتالیا حمایت‌های ویژه‌ای را برای دانشجویان خارجی در نظر گرفته است؛ مثل بورسیه استانی که معمولا شهریه و هزینه خوابگاه را به‌طور کامل پوشش می‌دهد و برای هزینه‌های زندگی نیز به دانشجو کمک می‌کند. جالب است بدانید این بورسیه شرط معدل هم ندارد و اکثر افراد می‌توانند به‌راحتی آن را دریافت کنند. 

بیشتر بخوانید: مهاجرت تحصیلی ایتالیا با سیم‌آخر

مزایای تحصیل در کانادا

کانادا یکی از ده اقتصاد برتر دنیا را در اختیار دارد و سیستم آموزشی این کشور یکی از پنج سیستم برتر دنیا است. با تحصیل در این کشور می‌توانید به بهترین و به‌روزترین منابع آموزشی و پژوهشی جهان دسترسی داشته باشید. یکی دیگر از مزایای این کشور، مهاجرپذیری بالای جامعه و دولت است. قوانین کانادا از مهاجران حمایت می‌کند و مردم این کشور هم با روی باز از اتباع خارجی پذیرایی می‌کنند. نکته مهم در مورد کانادا این است که دانشگاه‌های این کشور بودجه خوبی را به حمایت از پژوهشگران اختصاص داده‌اند و شما می‌توانید با ارائه طرح تحقیقاتی (پروپوزال)، فاند دریافت کنید که هزینه‌های تحصیل و زندگی شما را پوشش می‌دهد. 

مهاجرت تحصیلی ارزان به کانادا

 همانطور که گفتیم دانشگاه‌های کانادا بودجه تحقیقاتی خوبی دارند. اگر پروپوزال شما قوی باشد، می‌توانید از سمت دانشگاه یک بودجه خوب برای تحصیل و زندگی بگیرید. فاند تحصیلی کانادا معمولا هزینه‌های تحصیل، مسکن، رفت‌وآمد و همچنین خرید کالاهای اساسی را پوشش می‌دهد. برای این کار لازم است یک استاد فعال در دانشگاه‌های کانادا پیدا کنید و با او برای پروپوزال خود به توافق برسید. 

راه دیگر برای مهاجرت تحصیلی ارزان به کانادا این است که معدل بالا ارائه کنید و تخفیف شهریه بگیرید. برای این کار لازم است معدل کل مقاطع پیشین شما بالای ۱۸ باشد. تخفیف شهریه کانادا تا ۱۵ هزار یورو در سال هم می‌رسد. 

بیشتر بخوانید: ویزای تحصیلی کانادا با سیم آخر

یک راه هوشمندانه برای مهاجرت تحصیلی ارزان

ما در سیم‌آخر شرایط شما را بررسی می‌کنیم و به شما می‌گوییم مناسب مهاجرت تحصیلی به چه کشورهایی هستید. جالب است بدانید اکثر متقاضیان ما شرایط تحصیل در ایتالیا و استفاده از بورسیه تحصیلی را دارند. ما با استفاده از تجربه‌های پیشین در زمینه اخذ بورسیه (بیش از ۱۰۰۰ پرونده موفق) به شما کمک می‌کنیم مدارکتان را به‌درستی تکمیل کرده و در زمان مناسب ارسال کنید تا بورسیه بگیرید. ما سایر راه‌های مهاجرت تحصیلی ارزان را هم به شما پیشنهاد می‌دهیم. خدمات سیم‌آخر در مسیر مهاجرت تحصیلی ارزان عبارتند از:

  • پیدا کردن دانشگاه متناسب با توان مالی شما
  • اقدام برای اخذ انواع بورسیه و کمک‌هزینه تحصیلی در کشورهای مختلف
  • تکمیل مدارک طبق استانداردهای لازم برای اخذ بورسیه

جالب است بدانید مشاوره اولیه ما هم رایگان است و در این جلسه، مسیر مهاجرت تحصیلی را به شما نشان می‌دهیم. برای شروع کافی است وارد لینک زیر شده و از منوی بالای صفحه (سمت چپ) مشاوره رایگان را انتخاب کنید :

موسسه مهاجرت تحصیلی سیم آخر 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها