بهترین یخچال فریزر تا 30 میلیون چی بخرم؟

کد خبر: 1221915

اگر برای خرید یخچال فریزر به بازار بروید ، از قیمت 15 ملیون تومان تا 100 میلیون تومان و حتی بیشتر می توانید یخچال های متنوعی را پیدا کنید ، اما آیا همه ی این یخچال فریزر ها ارزش خرید دارند ؟ بدون شک نه !

بهترین یخچال فریزر تا 30 میلیون چی بخرم؟

 

 

چگونه با بودجه 20 تا 30 میلیون تومان می توان یخچال فریزر خوب و با ارزشی خریداری کرد ؟

اگر برای خرید یخچال فریزر به بازار بروید ، از قیمت 15 ملیون تومان تا 100 میلیون تومان و حتی بیشتر می توانید یخچال های متنوعی را پیدا کنید ، اما آیا همه ی این یخچال فریزر ها ارزش خرید دارند ؟ بدون شک نه !

این روز ها قیمت محصولات خانگی به خصوص کالای های بزرگ سر به فلک کشیده است ، در ایران که شرایط اقتصادی ناپایدار است ، نا بسامانی قیمت ها بیشتر از هر چیزی به چشم می آید . به همین دلیل است که اکثر مردم به فکر حفظ ارزش پول خود هستند و معمولا اکثر خریداران به دنبال مدل یخچال فریزر های با کیفیت اما قیمت مناسب هستند .

بزارید خودمو مثال بزنم ، همین چند وقت پیش بود که در به در به دنبال مدل یخچال فریزری با قیمت مناسب بودم اما متاسفانه از بین انواع این برند های متنوعی که در بازار وجود داشت برای منی که سر رشته زیادی تو این خرید ها نداشتم ، انتخاب یک یخچال فریزر مارک خوب با قیمت مناسب بسیار سخت و یا حتی می تونم بگم غیر ممکن بود .

پرفروش ترین ها را طبق بودجه خود بشناسید !

وقتی با خریداران دیگه مشورت میکردم متوجه شدم که ملاک قیمت مناسب بودن و یا با کیفیت بودن یخچال ها فقط برای من اولویت نداشت بلکه افراد زیادی همانند من به دنبال این نوع یخچال فریزر ها هستند که خوب متاسفانه همین موضوع باعث شده تا شرایط خرید کمی سخت و دشوار شود .

نکته قابل توجه در اینجا این است که بیشتر خریداران و مصرف کنندگانی که باهاشون در وب سایت دلاوا صحبت میکردم اکثرا به من پیشنهاد دادند مدل یخچال فریزر های ایرانی را برای خرید در اولویت خودم قرار بدم چرا که این روز ها به دلیل شرایط اقتصادی که در کشور وجود داره و از همه مهم تر مشکلاتی از جمله تحریم ها و.. باعث شده تا قیمت محصولات خارجی نسبت به قبل چندین برابر بشه و از همه مهم تر به دنبال خروج برند های خارجی و محصولاتشان از ایران ، پیدا کردن نمونه های اورجینال و اصل این محصولات بسیار سخت شده و اگر هم پیدا بشه با قیمت های نجومی به فروش می رسند و حتی خدمات پس از فروش آن ها ضعیف تر هم شده است .

طبق این حرف ها اگر قرار باشه به مشکلاتی که ممکن است بعد خرید یخچال فریزر پیش بیاد فکر کنم ، خودم هم ترجیح میدادم تا از برند های ایرانی خرید کنم ، البته این موضوع کاملا سلیقه ایه و شاید فرد دیگه ای مثل من فکر نکنه !

پس از این نظر به شخصه برای من خرید یخچال فریزر های ایرانی نسبت به مدل های خارجی برتری بیشتری دارد . طبق تجربه یکی از دوستانم در قدم اول بهترین کار اینه که ابتدا پرفروش ترین یخچال دوقلو ایرانی و بهتر است بگوییم پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی را شناخت و بررسی کرد ، با شناخت دقیق و کامل می توانید به راحتی هر یک از مدل یخچال فریزر هایی که بیشتر به بودجه شما نزدیک است را جدا کنید و سپس در انتها بهترین مدل آن را تهیه کنید .

از انتظارات خود کم کنید !

دومین چیزی که متوجه شدم این است که با بودجه 20 تا 30 میلیون تومان نباید انتظارات خیلی بالایی داشت ، قطعا هر اندازه انتظارات خریداران برای انتخاب یک یخچال بالاتر باشد انتخاب دشوار ترمی شود . علاوه بر آن این موضوع هم کاملا بدیهی است که افراد با توجه به هزینه ای که میپردازند می توانند از خدمات بهره مد شوند . پس تا زمانی که این نکته درک نشود بی شک نمی توان مدل یخچال فریزری با این میزان بودجه پیدا کرد . من سعی کردم تا با توجه به تمام این نکات و بررسی پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی ، بهترین یخچال فریزر بازار را پیدا کنم . گر چه خیلی از نکاتی که برام اولویت داشت رو حذف کردم تا در نهایت تونستم مدل یخچالی با قیمت مناسب تر پیدا کنم .

برای خرید یخچال برند های متنوع ایرانی در بازار وجود دارند که مدل یخچال فریزر هایی تا رنج قیمت 30 میلیون تومان نیز تولید می کنند به عنوان مثال از بهترین آن ها می توان به بهترین مدل یخچال فریزر الکترواستیل و بهترین مدل یخچال فریزر دوقلو دوو و.. اشاره کرد . الکترواستیل و دوو برندهایی هستند که انواع متنوعی از یخچال ها را روانه بازار کرده اند و همین عامل سبب شده تا قیمت این یخچال فریزر ها تنوع بالایی داشته باشند . اگر هنوز هم برای خرید یخچال دو دل هستد و شک دارید بهتره که قبل از خرید بهتره که جهت اطمینان حتما نظرات خریداران و مصرف کنندگان را بررسی کنید .

اقدام به خرید کنید !

در نهایت زمانی که تصمیم به خرید گرفتید ، تعلل نکنید و حتما سعی کنید تا با توجه به نکاتی چون خرید از فروشگاه های معتبر ، دریافت گارانتی و ضمانت نامه معتبر و… یخچال فریزر خود را تهیه کنید ، اگر در نهایت بودجه شما کافی نبود می توانید از امکاناتی که برخی از برند ها ایجاد کرده اند مثل تهیه وام نیز بهره ببرید ، معمولا تجربه ثابت کرده که تعلل در این کشور سودی نداره چرا که هر لحظه ممکنه با افزایش قیمت محصولات رو به رو بشیم .

 

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها