بهترین قیمت مبل راحتی 7 نفره در پرشین چوب

کد خبر: 1222247

قیمت مبل راحتی ۷ نفره ار مناسب‌ترین قیمت در خرید مبل است. این ترکیب یکی از ترکیب‌هایی است که افراد زیادی علاقه به خرید آن دارند. به این دلیل که این ست از نظر تعداد نشیمن‌گاه مناسب بسیاری از خانه‌ها می‌باشد و تعداد آن نه کم است و نه زیاد. در هنگام خرید مبل به یکی از مواردی که باید توجه داشته باشید تعداد نشیمن گاه یا چند نفره بودن آن است و مبل راحتی هفت نفره یکی از این موارد است.

بهترین قیمت مبل راحتی 7 نفره در پرشین چوب

قیمت مبل راحتی ۷ نفره

قیمت مبل راحتی ۷ نفره هممانند بیشتر محصولات تولیدی در وهله اول به متریال آن بستگی دارد. از جمله این متریال می‌توان به جنس چوب، جنس و کیفیت پارچه، کیفیت فوم و اسفنج اشاره کرد. همچنین میزان مهارت و دقت تیم تولید در قیمت آن نقش دارد.

قیمت مبل راحتی 7 نفره

همانطور که در بالا گفته شد مبل راحتی 7 نفره یکی از ترکیبات پر طرفدار در بازار است. معمولا ترکیب مبل راحتی ۷ نفره بدین صورت می‌باشد که شامل یک کاناپه سه نفره، یک مبل دو نفره و دو مبل تک نفره است که به اختصار 3+2+1+1 نوشته می‌شود.

هموطنان عزیز می‌توانند در تولیدی مبل پرشین چوب، ترکیب مبلمان را تغییر دهند. به عنوان مثال مبل راحتی هفت نفره خود را به صورت یک کاناپه سه نفره و چهار مبل تک نفره سفارش دهید و یا ترکیبات دیگر آن را خرید کنید.

در تولیدی مبل پرشین چوب شما می‌توانید علاوه بر مبل راحتی هفت نفره، هر ترکیبی را که نیاز دارید را با خیال راحت سفارش دهید.

پرشین چوب

تولیدی مبلمان منزل پرشین چوب واقع در شهر چهاردانگه تهران بی‌شک یکی از بهترین تولیدی‌های این منطقه می‌باشد. شهر چهاردانگه از قطب های مهم تولید مبل و فرآورده‌های چوبی نه تنها در تهران بلکه در ایران است که روزانه افراد زیادی از نقاط مختلف ایران برای تهیه مبل و سرویس چوب خود به آنجا مراجعه می‌کنند.

قیمت مبل راحتی 7 نفره پرشین چوب

ما در پرشین چوب همواره در تلاش هستیم تا با تولید مبل هفت نفره ارزان قیمت با کیفیت رضایت مشتریان خود را جلب کنیم و خیال آنها را از بابت این قضیه راحت کنیم.

هموطنان عزیز در سراسر ایران می‌توانند به صورت حضوری و آنلاین نسبت به خرید مبل و یا سرویس چوب خود با ضمانت نامه 24 ماهه اقدام کنند و درب منزل‌تان آن را تحویل بگیرید.

برای تماس با ما لطفا از راه‌های زیر اقدام کنید:

موبایل: 980 90 22 0919

تلفن: 27 92 25 55-021

آدرس: تهران - چهاردانگه - شهرک گلشهر - ماهشهر - خیابان قوام آبادی - نبش کوچه بنی کریم - گاراژ عباسی

سایت: persianchob.com(فروشگاه مبل پرشین چوب)    

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها