دور جدید ثبت نام فروش فوری ایران خودرو ارزان تر از بازار | سود 150 میلیونی خریداران این خودرو در یک روز | جدول و شرایط جدید ثبت نام

کد خبر: 1222559

فروش فوری جدید ایران خودرو با تحویل 3 ماهه آغاز شد.

دور جدید ثبت نام فروش فوری ایران خودرو ارزان تر از بازار | سود 150 میلیونی خریداران این خودرو در یک روز | جدول و شرایط جدید ثبت نام

به گزارش سایت خانه فوتبال: ایران خودرو در سامانه یکپارچه خودرو حضور نخواهد داشت .فروش فوری ایران خودرو دارای شرایط خاصی است.بزرگترین عرضه و فروش فوری ایران خودرو صورت خواهدگرفت. فروش فوری ایران خودرو با خودروی محبوب . ایران خودرو با آئین نامه جدید خودرو می فروشد.

آغاز فروش فوری جدید ایران خودرو ارزان تر از بازار

جدیدترین فروش فوری ایران خودرو با عرضه تارا اتوماتیک با موعد تحویل ۹۰ روزه آغاز شد.

قیمت مصوب تارا اتوماتیک در اولین فروش فوری ایران خودرو در خرداد ۱۴۰۲ به شرح جدول زیر است:

ایران خودرو

 

لینک ثبت نام ایران خودرو خرداد ۱۴۰۲

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/  انجام می شود  درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

مهلت واریز وجه فروش فوری ایران خودرو

طبق اطلاعیه، متقاضیان ثبت نام ایران خودرو خرداد از ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ تا روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۱۱ فرصت دارند تا وجه اعلام شده را واریز کنند.

طبق اعلام ایران خودرو این طرح ویژه کسانی است که سال گذشته از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند و اسامی آنها بـه عنـوان بخـش دوم اولویـت تابسـتان ۱۴۰۲ فروش فوق العاده (فراخوان)  بـه ایـن شـرکت اعـلام شـده است. گفتنی است برای متقاضیانی که در الویت قرار گرفته‌اند توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است تا با واریز کل وجه در این طرح ثبت‌ نام کنند.

منبع: اقتصاد ۱۰۰

ثبت نام طرح جدید ایران خودرو در سامانه یکپارچه

ایران خودرو از واگذاری زودتر از موعد ۱۳ هزار خودرو از تعهدات سامانه یکپارچه خبر داد و اعلام کرد: به جز محصول ۲۰۷ با موتور TU۳ که در انتظار قیمت گذاری است و بخشی از تعهدات پارس، پیامک فراخوان تکمیل وجه برای تمامی محصولات اولویت تابستان ارسال شده است.

به گزارش ایکوپرس، شرکت ایران خودرو تاکید کرده، پیامک فراخوان تکمیل وجه برای تمامی اولویت‌ها شامل محصولات دناپلاس، دناپلاس توربو دستی، پژو 207 دستی و اتوماتیک و خانواده سورن ارسال شده است و تاکنون بیش از 67 هزار مشتری برای تکمیل وجه اقدام کرده و خودروها براساس موعد زمان تحویل، در حال صدور فاکتور و تحویل است.

براساس این گزارش، تاکنون بیش از 13 هزار دستگاه خودرو شامل سورن بنزینی و پارس XU معمولی از تعهدات سامانه یک پارچه زودتر از موعد در حال تحویل به مشتریان است.

این گزارش می افزاید، با توجه به افزایش تیراژ تولید پارس معمولی، این مدل از پارس به مشتریان پارس ELX و سفارشی برای واگذاری زودتر از موعد پیشنهاد شده است و طبق بخش نامه منتشر شده، مشتریان در صورت تمایل به منظور دریافت زودتر از موعد خودرو می توانند نسبت به واریز وجه اقدام کنند و در غیر این صورت، نوبت و اولویت اعلامی آنان که تا پایان تابستان امسال است، به قوت خود باقی خواهد بود.

ایران خودرو تاکید کرده، با اتمام اولویت زمانی تابستان، به تدریج فراخوان تعهدات با اولویت پاییز در دستور کار قرار گرفته و بر همین اساس پیامک فراخوان تکمیل وجه برای تعهدات پاییزی در حال ارسال است./ تسنیم

امتیاز ویژه دولت برای این افراد در طرح فروش یکپارچه

مادران دارای دو فرزند و بیشتر می‌توانند در دور جدید پیش‌فروش خودرو با سازوکار نوبت‌دهی، بدون داشتن گواهینامه ثبت‌نام کنند و شانس خود را برای در اختیار گرفتن خودروی مورد نظر خود بیازمایند.

به گزارش اکوایران، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دور دوم پیش‌فروش خودروی صمت با مکانیزم بدون قرعه‌کشی همچنان در دسترس متقاضیان واجد شرایط است. بر اساس این قانون، خودروسازان باید 50 درصد عرضه محصولات خود را در اختیار مادران واجد شرایط قرار دهند.

مادران دارای دو فرزند و بیشتر می‌توانند در دور جدید پیش‌فروش  خودرو  با سازوکار نوبت‌دهی، بدون داشتن گواهینامه ثبت‌نام کنند و شانس خود را برای در اختیار گرفتن خودروی مورد نظر خود بیازمایند.

آنطور که شنیده می‌شود، نداشتن گواهینامه در دور اول فروش محصولات خودروسازان در سامانه یکپارچه با مکانیزم بدون قرعه‌کشی حذف شده و مادران باید برای ثبت‌نام در طرح پیش‌فروش صمت گواهینامه رانندگی داشته باشند.

بر اساس گزارش فارس، این مساله از سوی یکی از مدیران صمت که قصد نداشت نامش فاش شود تکذیب شده است. این مدیر صمت گفت طرح جوانی جمعیت از حدود دو سال پیش تاکنون بدون شرط داشتن گواهینامه برای مادران در حال اجرا است.

وی افزود: بنابراین اسامی مشمولان طرح بر اساس پالایشی که سازمان ثبت‌احوال از بین ثبت‌نام‌کنندگان انجام می‌دهند، به وزارت صمت جهت اقدامات لازم ابلاغ می‌شود. این مقام مسئول گفته تاکنون به بیش از 500 هزار نفر در قالب طرح جوانی جمعیت،  خودرو  تخصیص داده شده است.

این مدیر صمت ادامه داد: این نکته نیز قابل توجه است که ظرفیت اختصاص‌یافته بیشتر از مقدار مذکور است، اما در مورد خودروهایی که اختلاف قیمت کارخانه با بازار وجود نداشته استقبال بسیار کم بوده و عمده ظرفیت خالی می‌ماند.

فراموش نکنیم عرضه  خودرو  به مادران دارای دو فرزند و بیشتر ذیل قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خود عاملی شده تا شرکت‌های خودروساز نتوانند آنطور که باید و شاید محصولات تولیدی‌شان را به بازار عرضه کنند.

کاهش عرضه به بازار را می‌توان در لیست دلایل افزایش قیمت بازاری خودرو جای داد. بنابراین اگر سیاست‌گذار خودرویی قصد دارد تا جلوی التهاب بازار خودرو را بگیرد، باید در زمان تصویب قوانینی مانند قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با دادن نظر مشورتی به طراحان و قانون‌گذاران اجازه تصویب چنین قوانینی را ندهد؛ قوانینی که منجر به گسترش بیشترِ چتر رانت می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها