خبر خوش بانک تجارت برای متقاضیان وام فوری | وام فوری 30 میلیونی با اقساط 36 ماهه

کد خبر: 1222773
خبر خوش بانک تجارت برای متقاضیان وام فوری | وام فوری 30 میلیونی با اقساط 36 ماهه

به گزارش پایگاه خبری سایت مه شو: وام فوری دریافت آن یکی از معظلاتی است که متقاضیان تسهیلات بانکی با آن مواجه هستند. وام‌ فوری معمولا در فاصله دو یا سه روز پرداخت می‌شوند و نرخ سود و شرایط بازپرداخت متفاوتی دارند. وام فوری از جمله وام هایی است که برخی بانک ها طرح هایی برای اعطای آن دارند. وام فوری میتواند وام ازدواج ،وام مسکن ، وام قرض الحسنه یا هر وام دیگری باشد. وام فوری و شرایط گرفتن آن در بانک های مختلف میتواند متفاوت باشد.

زوج‌هایی که مشتری بانک تجارت هستند و به دریافت تسهیلات برای شروع زندگی خود تمایل دارند بهتر است برای طرح «زوج مهر» درخواست بدهند. مبلغ وام این طرح 30 میلیون تومان است.

بانک تجارت به منظور راحتی و آسان کردن فرآیند تهیه جهیزیه و مخارج شروع زندگی به ارائه طرح زوج مهر اقدام کرده است. افراد به منظور دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک تجارت سپرده قرض الحسنه داشته باشند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 36 ماه اعلام شده و نرخ سود آن 15 درصد است. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ضامن رسمی است و مسدودی سپرده ندارد. لازم به ذکر است افرادی که این وام را دریافت می‌کنند با مبلغ آن امکان خرید انواع محصولات و لوازم خانگی از فروشگاه پاکشوما و گروه انتخاب الکترونیک را دارند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 1 میلیون و 39 هزار و 960 تومان است. کل سود تسهیلات، 7 میلیون و 438 هزار و 555 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 37 میلیون و 838 هزار و 555 تومان خواهد بود.

درباره بانک تجارت و برخی از دستاوردهای این مجموعه بیشتر بدانید

بانک تجارت یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های دولتی کشور است که فعالیت خود را از سال 1358 آغاز کرد. در حال حاضر این مجموعه انواع خدمات پولی و مالی مجاز اعم از سپرده گذاری، خدمات ویژه بانکی، خدمات الکترونیک و ارزی و … را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

این مجموعه از ابتدای فعالیت خود تاکنون توانسته تندیس ستاره بین المللی کیفیت پاریس، جایزه یورومانی سال 2004، تندیس بانک سبز، جایزه طلایی کیفیت خدمات و … را به دست آورد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها