پرسودترین محصولات لوازم جانبی موبایل در بازار ایران

کد خبر: 1231751

موبایل وسیله‌ای است که امروزه مردم اکثر ساعات روزانه‌ی خود را با آن می گذرانند و این تکنولوژی روز دنیا هر روز بیشتر از دیروز پیشرفته‌تر شده و امکانات آن با سرعت زیادی در حال رشد هستند. به دلیل اهمیت تلفن همراه، وسایل جانبی آن هم به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین ابزار برای طرفداران آن تبدیل شده است.

پرسودترین محصولات لوازم جانبی موبایل در بازار ایران

 حتما برای شما هم پیش آمده است که یک گلس ساده صفحه نمایش یا ال سی دی گوشی شما را نجات داده باشد یا با استفاده از یک پاوربانک تلفن‌های ضروری و کارهای خود را در شلوغی‌های زندگی شهری بدون نیاز به پریز و شارژر انجام داده باشید. این صنعت را می‌توان یکی از پرسودترین بازارهای زندگی امروزی دانست. خرید عمده لوازم جانبی از چین می‌تواند یکی از پرسودترین بیزینس‌هایی باشد که در ایران می‌توان انجام داد و با کمک گرفتن از شرکت‌های واسطه‌ای مثل کاوان تامین می‌توان به راحتی محموله خود را در کشور دریافت کرد.

 

خرید اینترنتی از سایت‌های چینی

کشور چین یکی از کشورهایی است که سهم زیادی از بازارهای ایران را به خود اختصاص داده است و از لحاظ تولید و تنوع و همچنین کیفیت لوازم جانبی یکی از موفق‌ترین کشورهاست. استفاده از سایت‌های واسطه مانند کاوان تامین برای سفارش محصولات جانبی موبایل مانند خرید عمده پاوربانک از چین می‌تواند بسیار مقرون‌به‌صرفه باشد. این سایت‌ها با قیمت‌های ارزان و تخفیف‌های ویژه می‌توانند زمینه مناسب برای خریدهای پرسودی را برای شما فراهم کنند و به سادگی آن‌ها را به ایران آورند. در این میان سایت‌های معتبری به نام علی بابا، علی اکسپرس و ... فروشگا‌ه‌های بزرگی هستند که می‌توان از طریق مجموعه‌های واسطه مانند کاوان تامین از آن‌ها خرید کرد. از محبوب‌ترین لوازم جانبی موبایل در ایران می‌توان به محصولات زیر اشاره کرد که می‌توانند سود زیادی را برای شما به ارمغان بیاورند:

کاور و گلس موبایل

یکی از اصلی‌ترین راه‌های حفاظت از موبایل در برابر ضربه کاور و گلس است. استفاده از گوشی‌های هوشمند بدون کاور و گلس می‌تواند در اثر کوچک‌ترین ضربه صفحه نمایش گوشی را از بین ببرد. با خرید گلس و کاور‌ در واقع گوشی در برابر ضربات احتمالی ایمن می‌شود و می‌تواند جان گوشی چند میلیونی را حفظ کند. تنوع بسیار بالای کاور و گلس‌های چینی برای همه‌سلیقه‌ها باعث شده که تقاضا برای خرید این محصولات بیشتر شود. امروزه کاورهای ژله‌ای با رنگ‌های بسیار زیبا از محبوب‌ترین کاورهای موبایل به شمار می‌روند. از این رو خرید عمده گلس از چین می‌تواند تجارتی پر سود برای شما باشد.

2

شارژر و پاوربانک‌ها

شارژرها از جمله اصلی‌ترین لوازم موبایل هستند. تنها ایرادی که می‌توان از آن‌ها گرفت این است که این وسایل در شرایطی که دسترسی به برق ندارید به کار نمی‌آیند. استفاده از یک پاوربانک پرقدرت می‌تواند در سفر و یا روزهای پرمشغله یا در کوهنوردی و گشت و گذارها، آرامش روشن ماندن تلفن همراهتان را به افراد بدهد. این وسیله برای افرادی که ساعت کار با تلفن همراه‌ آنها زیاد است و بیشتر طول روز را بیرون از ساختمان‌ها و در خیابان‌ها هستند بسیار مفید است. این پاوربانک ها با ظرفیت‌های متنوع درجه بندی می‌شوند و می‌توان برحسب نیاز خود پاوربانک دلخواه را انتخاب کرد. از اینرو یک محصول پر سود هستند.

هدفون و هندزفری

گوش دادن به موسیقی یا اخبار یا هر چیز شنیداری دیگری با استفاده از هدفون یا هندزفری نسبت به بلندگوی گوشی ارجحیت دارد. لذت شنیدن موسیقی یا نواهای مورد علاقه‌ در دنیای شلوغ امروز با هندزفری و هدفون شاید راهی برای فرار از آلودگی‌های صوتی  اطراف باشد. هدفون‌ها به دلیل استفاده زیاد از آن‌ها نیز از جمله وسایلی هستند که زودتر خراب می‌شوند و تقاضای خرید بالایی دارند. در زمان خرید عمده لوازم جانبی از چین باید کالاها طوری ارسال شوند که آسیبی به آنها وارد نشود. از این رو می‌توان محموله خود را به شرکت واسطه‌ای کاوان تامین سپرد و با خیالی آسوده، محموله خود را کاملا سالم در ایران دریافت کرد.

3

کارت حافظه اکسترنال

برای کیفیت بالای عکس‌ها و ویدئوهای امروزی حافظه‌های موبایل کافی نیست و می‌توان از کارت‌های حافظه جانبی استفاده کرد و با خیال راحت بسیاری ویدئوها و عکس‌ها را در گوشی بدون نیاز به حذف، ذخیره کرد. مخصوصا در دنیای دیجیتال امروز که اکثر ویدئوها و عکس‌ها به دلیل کیفیت بالای دوربین‌ها دارای حجم‌های بالایی هستند و حافظه موبایل برای ذخیره این همه فایل با کیفیت پاسخگو نیست.

قلم نوری

این ابزار برای طراحان گرافیکی و یا کسانی که به تحصیل یا تدریس می‌پردازند، بسیار مفید است و استفاده از روش‌های سنتی مثل تخته وایت برد و ماژیک و... را حذف کرده است. همچنین استفاده از رنگ‌های جذاب می‌تواند کیفیت آموزی و طراحی را به نحو مطلوبی بهبود بخشد. شاید در ابتدا کار کردن با این تکنولوژی کمی سخت باشد؛ اما به محض یادگیری کار کردن با آن برای شما بسیار لذت‌بخش می‌شود و متوجه اثربخشی بهتر آن برای آموزش و تدریس خواهید شد.

سخن پایانی

امروزه زندگی دیجیتال اجتناب ناپذیر است. بسیاری از کارهایی که در گذشته به شکل سنتی انجام می‌شد، امروزه فقط به شکل الکترونیکی انجام می‌شود. یکی از وسایل بسیار پرمصرف الکترونیکی تلفن همراه هوشمند است که جزئی جدانشدنی از زندگی ماست. بهتر است در صورتی که قصد دارید خرید عمده لوازم جانبی از چین را انجام دهید، از شرکت‌های‌ واسطه مانند کاوان تامین این محصولات را به ایران آورید. وسایل جانبی موبایل پ مثل گارد و گلس نقش حفاظتی دارند و بعضی هم مانند کارت حافظه یا هدفون نقش حمایتی و پشتیبانی دارند، بسیار پرطرفدار هستند. استفاده از این لوازم کار با موبایل را برای شما بسیار لذت‌بخش کرده و امکانات این وسیله هوشمند را به نحو مطلوبی کامل می‌کنند. به دلیل استفاده زیاد از این وسایل در معرض خرابی هستند و همین امر باعث ایجاد بازار پرتقاضایی برای این محصولات می‌شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها