10 تا از بهترین کلینیک های کاشت مو در سعادت آباد تهران که باید بشناسید؟

کد خبر: 1245832

در این مقاله قصد داریم تا بهترین کلینیک های کاشت مو در سعادت‌آباد تهران را به شما معرفی کنیم. اگر قصد انجام کاشت مو را دارید و دنبال کلینیک خوب برای انجام این کار می گردید در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با بهترین کلینیک ها در منطقه سعادت‌آباد تهران آشنا کنیم.

10 تا از بهترین کلینیک های کاشت مو در سعادت آباد تهران که باید بشناسید؟

 

کلینیک تهران بیوتی سنتر  

به جرأت می توان گفت که این کلینیک بزرگترین مجموعه زیبایی در کشورمان است.مجموعه بزرگ تهران بیوتی سنتر، خدمات تخصصی کاشت مو طبیعی را ارائه می دهد. این خدمات توسط  پزشکان ماهر و متخصصین دوره دیده در کشورهای اروپایی و کشور ترکیه انجام می شود. البته در این کلینیک علاوه بر خدمات کاشت مو خدمات زیبایی دیگری مانند تزریق چربی و ژل و بوتاکس با بهترین برندهای دنیا انجام می شود.

کلینیک تهران بیوتی سنتر دارای مجوز های لازم از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است. همچنین ارائه مشاوره ها و خدمات تخصصی مرتبط با لاغری و تناسب اندام و خدمات مربوط به پوست توانسته پکیج خدماتی کاملی را در اختیار زیبا جویان و زیبا پسندان قرار می دهد.

کلینیک دکتر خسرویانی

 

جای افتخار دارد که این کلینیک با بکارگیری پزشکان حاذق و متخصص ، موفق بوده تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کند. کلینیک خسرویانی در محدوده سعادت‌آباد تهران واقع گردیده و با توجه به اطمینانی که نسبت به کار خود در زمینه ی کاشت مو دارد؛ ضمانت نامه ای را تنظیم کرده تا اگر زیبا جویان از میزان تراکم موهای کاشته شده ناراضی بودند، مجموعه به هزینه خود و به صورت رایگان کاشت موی دیگری بر روی سر بیماران داشته باشد.

کلینیک خسرویانی در زمینه کاشت مو چندین سال سابقه کاری دارد. مجموعه توانسته تا کادری مجرب را گرد آورد. همچنین داشتن چندین اتاق عمل مجهز و توانایی استفاده از روش های نوین کاشت مو در دنیا این امکان را به پزشکان داده تا خدمات باکیفیتی در زمینه کاشت مو به زیبا جویان و زیبا پسندان ارائه کنند.

کلینیک ایران 

از جمله کلینیک هایی که در زمینه کاشت مو در سعادت‌آباد تهران فعالیت دارد، کلینیک زیبایی ایران است. این مجموعه با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته پزشکی و کادری مجرب توانسته تا پاسخ گوی نیاز زیبا جویان بسیاری باشد. کلینیک زیبایی ایران در منطقه سعادت آباد تهران واقع گردیده و سالانه متقاضیان بسیاری برای کاشت مو های خود به آن جا مراجعه می کنند. 

کلینیک کاشت مو آسمان

وقتی صحبت از یک کاشت مو طبیعی با زیبای چشمگیر و خط رویش طبیعی باشد، نام کلینیک آسمان بسیار می درخشد. کلینیک آسمان با خرید تجهیزات پزشکی پیشرفته و دستگاه های نوین و جدید توانسته هنر پزشکان و متخصصان خود را بیش از پیش نشان دهد. کلینیک ایران واقع در سعادت‌آباد نظر زیبا جویان بسیاری از سراسر کشور را به خود جلب کرده است.

کلینیک زیبایی گلبان

 

کلینیک زیبایی گلبان دارای ۱۸ سال سابقه در ارائه خدمات زیبایی می باشد. این کلینیک توانسته با تجهیز اتاق عمل های خود با تجهیزات پیشرفته و سطح بالای پزشکی عمل کاشت مو را در کنار دیگر کارهای زیبایی مانند کاشت ابرو، خدمات لیزر پوست، خدمات لیزر مو های زائد، تزریق فیلر، تزریق بوتاکس و همچنین جوانسازی صورت با لیفت در منطقه سعادت تهران انجام دهد.

کلینیک تخصصی دیناز

دیناز یک کلینیک زیبایی با استانداردهای جهانی است که مشابه آن را در هیچ جای دیگری نمی توانید پیدا کنید. در این کلینیک کارهایی را انجام می‌شود که هیچ‌کس و هیچ کلینیک دیگری توان انجام آن ها را ندارد. آن ها در زمینه کاشت مو بسیار منحصربه‌فرد عمل می کنند. دیدگاه کلی آن ها انجام عمل طبابت است و اگر کاری برای بیمار سودی نداشته باشد آن را انجام نمی‌دهند. همچنین تلاش می کنند تا زیبا جویان را از انجام کارهایی که سلامت آن ها را تحت شعاع قرار می دهد، منصرف کنند. 

کلینیک پوست و موی دکتر حبیب زاده

در این کلینیک کارهای مربوط به کاشت مو انجام می شود. زیبا جویان بسیاری با مراجعه به کلینیک دکتر حبیب زاده توانسته اند تا از شر سری با موهای کم پشت راحت شوند و با کاشت مو طبیعی به سری با موهای پر تراکم و طبیعی و زیبا برسند. دستگاه ها و متد مورد استفاده در کلینیک حبیب زاده از بهترین و جدیدترین تجهیزات حال حاضر در دنیا محسوب می شود.

 

کلینیک کاشت مو رنسانس 

 یکی از بهترین کلینیک های کاشت مو در سعادت‌آباد رنسانس می باشد. کلینیک موفق بوده تا بهترین کیفیت در زمینه کاشت مو را کند و دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت است. همچنین موفق بوده تا رتبه ی بالای کیفیت و رضایت بیماران را به خود اختصاص دهد.

کلینیک رنسانس توانسته تا با انتخاب بهترین متخصصان و کادر پزشکی بهترین خدمات را در حوزه کاشت مو و زیبایی به زیبا جویان ارائه دهد.

کلینیک کاشت موی رنسانس بنیانگذار و تنها مجری کاشت مو به روش SUT در ایران است . خوشبختانه کلینیک این افتخار را دارد که بیشتر از 20000 کاشت مو را با موفقیت در کارنامه خود داشته باشد.

کلینیک دکتر مجید ایرانی

این کلینیک نیز یکی از بهترین ها در زمینه ی کاشت مو در سعادت‌آباد است. گردآوری تیمی از بهترین و مجرب‌ترین پزشکان برای کاشت مو باعث شده است تا زیبا جویان بسیاری به این کلینیک مراجعه نمایند. خوشبختانه استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن و تکنیک های جدید رضایت بسیاری از مراجعان به کلینیک دکتر مجید ایرانی را در پی داشته است. 

کلینیک دکتر حمید رضوانی

یکی دیگر از کلینیک های خوش نام در زمینه ی کاشت مو، کلینیک دکتر حمید رضوانی است. دقت و حوصله ی تیم پزشکی مستقر در کلینیک به یاری تجربه و مهارت آن ها آماده است و همچنین وجود تجهیزات بی‌ نقصی در زمینه ی کاشت مو به اخذ بهترین نتایج از عمل پیوند رسیده است. افرادی که به کلینیک دکتر حمید رضوانی مراجعه کرده اند، در بخش رتبه بندی و انتخاب بهترین ها، امتیاز قابل توجهی به این مجموعه داده اند.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا ده تا از بهترین کلینیک های کاشت مو در سعادت‌آباد تهران را به شما خواننده گرامی معرفی کنیم. امیدوارم با انتخاب بهترین کلینیک بهترین نتیجه را از عمل کاشت مو خود به دست بیاورید. 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها