معجزه های کاشت مو با لیان کلینیک (بهترین مرکز کاشت مو با مشاوره رایگان در شیراز)

کد خبر: 1250778

ما بسیار مفتخریم که سال هاست در این زمینه فعالیت میکنیم همیشه نتیجه و چهره ی رضایت بخش شما بعد از جراحی به ما انرژی می دهد ما استفاده از دستگاه ها و تجهیزات خوب برای فرد متقاضی استفاده میکنیم . حتما یک جلسه رایگان برای مشاوره با شما برگزار میکنیم که تمام سوالات شما و نحوی انجام کار براساس نیاز شما توضیح میدهیم.

معجزه های کاشت مو با لیان کلینیک (بهترین مرکز کاشت مو با مشاوره رایگان در شیراز)

 

 

 معجزه های کاشت مو با لیان کلینیک

 

تعریفی ساده از کاشت موی سر

در واقع کاشت موی سرنوعی عمل جراحی به حساب می آید. که در این جراحی از ریشه ی  مو های که در برابر ریزش مقاوم هستند را به قسمت های  از سر که موها درآن ناحیه در حال ریزش هستند پیوند زده می شود.

یکی از بهترین و موثرین روش ها برای ترمیم و رویش مجدد موهای از دست رفته میباشد. در یک پیاز مو 1 الی 4 تار مو قابل رشد می باشد. در روشهای نوین کاشت مو در لیان کلینیک به پیاز مو بدون هیچ تغییری و دستکاری منتقل میشود.

کاشت مو را می توان برای قسمت هایی از بدن مانند سر، ریش، ابرو، مژه، ناحیه تناسلی، سینه و قسمت هایی که دارای اسکار هستند انجام داد. فولیکول های کاشته شده تا پایان عمر در ناحیه ریزش فرد باقی می مانند.

 

کاشت مو در کلینیک تخصصی پوست و مو لیان کلینیک

 

در یک جلسه کاشت موی سر که در یک روز انجام می شود. 1500 تا 3000 گرافت مو پیوند زده می شود. عمل جراحی کاشت مو سرپایی صورت می گیرد. در قسمتی که قرار است مو پیوند زده شود. بی حسی تزریق میشود. شما در حین عمل حراجی, هیچ دردی را تحمل نمی کنید. فقط پس از عمل ممکن است کمی احساس درد داشته باشید که خب طبیعی است.

احتیاجی نیست پس از عمل جراحی استراحت کنید از فردا می توانید به کارهای روز مره خود برسید. و بین سه ماه الی 5 ماه بعد از عمل جراحی کاشت مو, موهای کاشته شده و پیوند زده شده رشد میکنند.

98 درصد این عمل جراحی موفقیت آمیز بوده است. که البته به مهارت و تخصص جراح  شما بستگی دارد که چقدر در کار خودش تجربه بالایی داشته باشد.

 

بررسی علت های ریزش مو قبل از جراحی  کاشت مو

قبل از اینکه شما اقدام به جراحی کاشت مو بکنید باید بررسی کنیم که علت ریزش مو چیست؟ما باید بفهمیم علت اصلی ریزش را , تا بتوانیم تصمیم درست در مورد انجام یا عدم انجام بگیریم.ریزش مو علت های زیادی دارد عواملی مانند وراثت, استرس, تنش های روحی, تغذیه ی نامناسب می تواند در ریزش مو موثر باشد.

 

حداقل سن متقاضی برای جراحی کاشت موی سر

بهترین روش برای کاشت مو

در این جراحی (پیوند کاشت موی سر) سن متقاضی بسیار اهمیت بالایی دارد. جراحان ما برای افراد کمتر از 25 سال انجام نمیدهند.و عمل جراحی را برای سن های بالاتر انجام میدهند . پس افراد زیر 25 سال برای عمل جراحی کاشت مو مناسب نیستند. این نکته را هم یادآور می شویم که برای افراد سن بالا ممکن است بعد از عمل جراحی پیوند مو دچار ریزش مو بشوند. بنابراین فرم هایی که ما برای پیوند در نظر میگیریم باید بسیار مناسب باشد تا این مسئله را پوشش بدهد.

  • چه کسانی نمی توانند عمل کاشت را نجام دهند
  • افرادی که مبتلا ایذر سیلفس هستند.
  • بانک موی ضعیفی دارند.
  • افراد که به صورت وسواسی و مرتب بر روی  سر و صورت خود دست می کشند.
  • افراد زیر 25 سال , هورمون ریزش مو در این سن هنوز متوقف نشده است.
  • اختلالات هورمونی – باردار
  • بیماری انعقاد خون
  • افرادی که بیماری دیابت دارند.
  • افرادی که استرس و افسردگی دارند. ممکن است دوباره دچار ریزش شدید مو شوند.

 

چه کسانی میتوانند عمل کاشت مو در لیان کلینیک انجام دهند

  •  کسانی که طاسی آن ها ناشی از آسیب بر اثر جسم سخت است.
  • کسانی که بر اثر سوختگی دچار طاسی شده اند.
  • کسانی که در شغل های حساس هستند به مرور دچار ریزش مو شده اند.
  • بیماری آلوپسی آندروژنی هستند.
  • کسانی که به دلیل محکم بستن موهای سر خودشان دچار طاسی کششی شدند.
  • کسانی که دچار ریزش مو هستند و بانک مو مناسبی دارند.

 

انواع روش های کاشت موی سر

FUT روش

این روش قدیمی ترین روش در جراحی کاشت مو می باشد. در این روش بیمار را بیهوش می کنند و قسمتی از پشت سر که مو دارد به قسمت طاس جلوی سر پیوند می زنند که امروزه به دلیل عوارضی مانند درد و خونریزی منسوخ شده است.

FIT روش

در این روش کاشت مو، تارهای مو از پشت سر به ناحیه طاس جلوی سر کاشته می شود. اما امروزه به دلیل خونریزی، دوره نقاهت بعد از عمل، نیاز به تکرار جلسات و ... از این روش استفاده نمی شود.

BHT روش

این روش مال روش فیت کاملا منسوخ شده است. همانند روش فیت می باشد فقط با این با این تفاوت که برای کاشت مو از سایر قسمت های بدن می توان مو را به قسمتی که ریزش مو دارد کاشت. اما این روش عوارضی هم دارد به این دلیل دیکر مورد استفاد قرار نمی گیرد.

 SUTروش

این روش بدون درد و خونریزی بوده است . بهترین روش و موثرترین روش بوده است کمترین عارضه را دارد.

در بیشتر کلینک ها انجام می شود. و با یک دستگاه به صورت اتوماتیک موها برداشته می شود با این روش می توان ۱۴۰۰۰ تار مو را در قسمت دچار ریزش کاشت.

 

MICRO FIT روش

یکی از روش های مدرن در کاشت مو میباشد. که در آن گرافت های مو با استفاده از میکرو موتورهای اتوماتیک از بانک موی انسان برداشته می شود در این مرحله کاشت مو از دستگاه ایمپلنتر استفاده می شود که در این روش نیازی به هیچ گونه برش و جراحی نیست .این روش نسبت به تمام روش تراکم بالایی دارند به طوری که بعد کاشت متقاضی موهای پر پشتی را تجربه میکند. و معمولا این روش را برای خانم ها توصیه میکنیم. کلینیک تخصصی لیان با بهره گیری از مدرن ترین دستگاه ها کاشت مو میکروفیت را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت برای افراد انجام می دهد.

 

 روش سوپر ترکیبی 

اگر پزشک جراح متوجه بشود که طاسی زیاد است و بیشتر نواحی را درگیر خودش کرده است و ما نتوانیم از سایر روش ها استفاده کنیم بهترین روش برای این افراد روش سوپر ترکیبی میباشد . در این روش می توانیم از گرافت های مو را از خود بدن برداریم مانند قفسه ی سینه , زیر ریش معمولا  پزشک جراح از این نواحی به عنوان بانک مو استفاده میکند.ما در این روش اول با استفاده از روش اف یو تی از ناحیه بانک مو به برداشت نواری انجام می شود سپس به روش اس یو تی صورت می گیرد. همچنین امکان برداشت 5000 گرافت مو در کاشت مو فوق هیبریدی وجود دارد. نکته مهم این روش این است که از هر دو روش استفاده می کند و در نهایت بهترین نتیجه را به بیمار می دهد.

 

 SUPER FUE روش

یکی از جدیدترین روش ها سوپر اف یو ای می باشد. که بر مبنای فیت می باشد. و همانند روش فیت می باشد و معایبی که در آن رعایت نشده بود در این روش کاملا از بین رفته است. این روش کاملا کم خطر, کم عارضه, و تهاجم کمتر است و بسیار پرطرفدار و محبوب است و متقاضیان زیادی دارد.

در این روش با استفاده از یک تیغ  و یک جراحی کوچک گرافت های مو برداشته می شود. یعنی احتیاجی  به برش های عمیق  و یا حتی بخیه نیست شما هیچ گونه درد و خونریزی نخواهید داشت. شما سریع بهبود پیدا میکنید استفاده از اسکن کامپیوتری برای فولیکول های مقاوم, کاهش زمان جراحی و همین طور کاهش خطای جراحی مزیت بزرگ در این روش به حساب  می آید.

 

 DHI روش

کاشت مو ی مستقیم نام دارد.شباهت بسیار بالایی به روش اف یو ای دارد. در این روش استخراج و کاشت فولیکول همزمان می باشد. به این صورت که فولیکول های برداشت شده را دقیقا به ناحیه ی طاسی منتقل میکنند.

نتایج آن به صورت مادام العمر می باشد.هیچ گونه نیازی به تیغ نیست و در یک جلسه انجام می شود بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. اگر در کلینیک تخصصی لیان انجام شود نتایج بسیار خارق العاده  دارد و کمترین عوارض را در پی دارد که ما در لیان کلینیک در شیراز به صورت و حرفه ایی این کار را برای شما انجام می دهیم.

 

کدام روش بیشترین تراکم را برای متقاضی دارد

انواع روش های کاشت موی سر

امروزه روش های زیادی برای پیوند مو وجود دارد که میتوان گفت روش میکرو فیت بیشترین تراکم را نسبت به سایر روش ها دارد و بیشترین تراکم را به متقاضی میدهد . به همین دلیل است که بیشتر از همه ی روش ها مورد استقبال قرار گرفته است . در روش میکروفیت سوزن های خاصی وجود دارد و با برداشتن فولیکول ها از ناحیه کننده اهدا کننده صورت می پذیرد. ما از یک دستگاه کوچک برای برداشتن فولیکولهای مو, باز کردن سوراخ های کوچک و کاشت مو استفاه می شود. امکان برداشت و کاشت به صورت همزمان هم وجود دارد.

هم چنین در روش اف یو ای در هر سانتی متر حدود 60 پیوند انجام میشود اما در روش میکروفیت به 90 عدد می رسد پس نتیجه می گیریم  این روش بسیار موهای پرتراکم تر می دهد و همین طور بیشتر خانم ها متقاضی این روش هستند که نتیجه ی بهتری بگیرند.

 

مراحل کاشت مو در لیان کلینیک در شیراز

مرحله اول: انتخاب کلینک معتبر که دارای مجوز رسمی از وزرات بهداشت بوده است و هم چنین تیم درمانی کامل  و استفاده از بهترین دستگاه برای کاشت مو می باشد که پیشنهاد ما کلینیک لیان می باشد.

 

مرحله دوم : در جلسه شما باید مشاوره بشوید در جلسه حاضر می شوید پزشک شما را معاینه میکند و بسته به شرایط شما و پرسش و پاسخ که با شما انجام میدهد تصمیم میگرد که کدام روش برای شما مناسب است.

 

مرحله سوم: در این مرحله  کاشت مو و مراقبت های قبل عمل است. مراقبت مثل: عدم مصرف دخانیات, قطع مصرف داروهای ضد التهاب و انقعاد خون هم چنین عدم مصرف مشروبات الکلی 

 

مرحله چهارم:در این مرحله  کاشت مو  برای شما انجام میشود.ناحیه بی حس میشود و از فولیکول های مو از ناحیه بانک مو انجام می شود و به ناحیه مورد نظر اضافه می شود.پزشک شما در این مرحله نکاتی  برای بعد از عمل که آن را رعایت کنید به شما می گوید. نکاتی از قبیل: مراقبت از هر گونه ضربه خوردن به ناحیه کاشت مو و هم چنین عدم فعالیت های سنگین ورزش مهم ترین نکات در  این مرحله است.

 

نکاتی که قبل از پیوند کاشت مو

  • تا دو هفته قبل از جراحی  خوردن ویتامین ای, مکمل ها و قرص آسپرین را قطع کنید(باعث رقیق شدن خون فرد متقاضی میشود)
  • از خوردن الکل خودداری کنید و همین طور مصرف چایی را کم کنید.
  • دو هفته قبل از عمل جراحی از گرفتن رژیم های لاغری خودداری کنید زیرا باعث میشود که پس از عمل دیرتر خوب شوند.(میتوانید دو هفته بعد از عمل رژیم غذایی را مجدد شروع کنید).
  • یک هفته قبل از عمل از انجام دادن هرگونه ورزش سنگین خودداری کنید.
  • مصرف سیگار را یک هفته قبل از عمل کنار بگذارید.
  • چند شب قبل عمل با آرامش و بدون استرس بخوابید.
  • قبل از عمل از خوردن هرگونه مسکن مثل ایبوپروفن , ناپروکسن خودداری کنید.
  • شب قبل از عمل باید غذایی مصرف کنید که  پروتیئن کربوهیدرات و قند به میزان کافی داشته باشد. میتوانید از سیب زمینی سرخ کرده یا پخته شده و خوردن بستنی بعد از شام مصرف کنید.
  • لباسی رو برای روز عمل انتخاب کنید که به راحتی بتوانید از تن خود در بیاورید.

 

 عوارض بعد از عمل کاشت مو

عوارش کاشت مو

  • تورم پس از جراحی
  • التهاب فولیکول مو
  • خارش
  • بی حسی
  • سکسکه
  • کیست
  • بعد از مدتی تمام علایم از بین می رود و بهبود می یابید.

 

 جمع بندی

ما بسیار مفتخریم که سال هاست در این زمینه فعالیت میکنیم همیشه نتیجه و چهره ی رضایت بخش شما بعد از جراحی به ما انرژی می دهد ما استفاده از دستگاه ها و تجهیزات خوب برای فرد متقاضی استفاده میکنیم . حتما یک جلسه رایگان برای مشاوره با شما برگزار میکنیم که تمام سوالات شما و نحوی انجام کار براساس نیاز شما توضیح میدهیم اگر شما دنبال بهترین کلینیک  کاشت مو در شیراز   هستید میتوانید با ما در ارتباط باشید. و یا با شماره ی زیر با ما تماس بگیرید ۰۷۱۳۶۳۰۷۶۰۶

ما در لیان کلینیک منتظر صدای گرم شما هستیم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها