" 10 تا از بهترین گل و گیاه مناسب برای هدیه در روز مادر و پدر"

کد خبر: 1261604

پدر و مادر از عزیزترین افراد زندگی هر شخصی هستند و بنابراین خرید هدیه برای روز مادر و پدر به نوعی نشان دادن عشق، علاقه و احترام ما به آن‌ها است. در ادامه به شما نشان می‌دهیم که بهترین گل و گیاهانی که می‌توانید در این روزهای مهم و زیبا به عزیزان خود تقدیم کنید کدام است. با دقت انتخاب کنید و فراموش نکنید که هر کادویی که تهیه کنید، گل و گیاهان تکمیل کننده آن کادو برای شما خواهند بود.

"  10 تا از بهترین گل و گیاه مناسب برای هدیه در روز مادر و پدر"

 

 

اسم روز مادر که به میان می‌آید، به احتمال زیاد تمامی شما به یک دسته گل زیبا و یا گلدان مورد علاقه مادر عزیزتان می‌اندیشید و در پی انتخاب بهترین مورد هستید؛ اما داستان برای پدرها متفاوت است!

معمولا پدرها در روزهای مناسبتی از مظلوم‌ترین افراد خانواده هستند چرا که تصور می‌شود این فرشتگان زمینی به کادوهای مختلف علاقه‌ای ندارند. شاید پدرها در ظاهر خود را فردی خشن و جدی نشان دهند اما در باطن به اندازه مادرها احساساتی هستند و در برابر ابراز علاقه فرزندان خود خوشحال خواهند شد.

برای تهیه کادو می‌توانید از علاقه های این فرشتگان کمک بگیرید و در کنار آن از مواردی که در ادامه به معرفی آن ها می‌پردازیم استفاده کنید تا روزی پر از حس خوب را رقم بزنید. فراموش نکنید که فرصت بودن در کنار پدر و مادر محدود است و باید این فرصت را استفاده کرد و بهترین خاطرات را ثبت کرد پس نکات خرید گل برای روز مادر و پدر را از دست ندهید!

بهترین گل ها برای کادو دادن در روز پدر و مادر کدام است؟

ممکن است طبق سلیقه این عزیزان اقدام به خرید برخی گل و گیاهان کنید اما اگر در میان انبوهی از انتخاب‌ها گیر کرده اید، این راهنمای شما برای خریدی خاطره انگیز است.

  1. ارکیده

ارکیده از خاص‌ترین گل‌هایی است که می‌توانید برای مادر یا پدر خود تهیه کنید. ارکیده از گل‌هایی است که بدون توجه به جنسیت و برای القای حس علاقه، احترام و وقار، تهیه کرده و در یک دسته گل زیبا هدیه دهید. ارکیده سفید از محبوب ترین گل‌ها برای آقایان است.

8

  1. استرلیتزیا

شاید این گل واقعا پرنده ای نباشد که از بهشت آمده، اما قطعا بهشتی‌ترین ظاهر و زیبایی را دارد. اگر مادر و پدر شما از خاص پسند‌ترین‌ها هستند، می‌توانید با هدیه دادن این گل زیبا به آن‌ها، از لبخند رضایتشان اطمینان حاصل کنید.

  1. داوودی

در دسترس ترین و زیباترین گلی که می‌توانید به سادگی و به سرعت تهیه کنید، انواع گل داوودی است. هر رنگی از این گل را انتخاب کنید، تشکر و قدردانی خود را به والدینتان نشان دهید. بهتر است برای مادر و پدر، از رنگ‌های شاد و پرانرژی و حتی رنگ مورد علاقه شان کمک بگیرید.

9

  1. پیونی

پیونی یا گل صدتومانی از زمان‌های بسیار دور نمادی از شکوه و محبت بوده است. انواع رنگ های این گل زیبا می‌تواند در یک دسته گل، بهترین هدیه‌ای باشد که با آن دل مادر یا پدر خود را شاد کنید.

10

  1. لاله

اگر یک دسته گل شیک با معانی عمیق هستید، از لاله و به خصوص لاله سفید غافل نشوید. لاله در دسته گل ها از شکیل ترین گل ها است.

بهترین گیاهان را به بهترین افراد زندگی ود تقدیم کنید

  1. سانسوریا

ماندگاری، زیبایی، تصفیه کنندگی هوا؛ همه و همه فقط در یک گیاه با انواع گوناگون و زیبا! پدر شما می‌تواند این گلدان را به محل کار خود ببرد و مادر شما می‌تواند با قرار دادن آن در گوشه ای از خانه، از قابلیت تصفیه هوا و گردش انرژی آن لذت ببرد؛ چه هدیه‌ای زیباتر؟

11

  1. آنتوریوم

زیبایی گل‌های آنتوریوم در گلدان غیرقابل انکار است و برای زینت بخشیدن به هر اتاقی مناسب است. بهترین کار، انتخاب گلدانی شیک و روبان بستن به دور آن است. قطعا انرژی این گل، در زندگی افراد عزیز شما تاثیرگذار خواهد بود.

  1. تراریوم

برای افرادی که حوصله یا زمان نگهداری از گل و گیاهان را ندارند، بهترین گزینه داشتن یک تراریوم است. با داشتن این مورد، هم ارتباط آن‌ها با طبیعت حفظ می‌شود و هم دیگر نیازی به نگهداری شدید و سخت ندارد. تماشای محیطی جنگلی مانند را به عزیزانتان هدیه کنید تا با مشاهده آن، از خستگی‌های روزمره رها شوند و هربار به یاد شما بیوفتند.

12

  1. بونسای

یک درخت کوچک، شگفت انگیز ترین هدیه‌ای است که می‌توانید برای روز مادر یا روز پدر در نظر بگیرید. تنوع بونسای‌ها این امکان را به شما می‌دهد تا برای هر سلیقه‌ای، انتخابی باب میل آن داشته باشید و لبخندی تضمینی هدیه دهید.

13

  1. آگلونما

گوناگون ترین نوع گیاه با زیبایی بسیار و نیاز به مراقبت کم، توصیفی از یک گلدان آگلونما است. گونه کلکسیونی یا معمولی آن را تهیه کنید تا حال بهتر مادر و پدر خود را به چشم ببینید.

در پایان تمام این این موارد، علاقه شما تعیین کننده است! می‌توانید با یک یادداشت و یا نشان دادن محبت خود، والدینتان را چندین برابر خوشحال کنید! گاهی حتی گوش دادن به سخنان و تجربه‌های آنان نیز می‌تواند بهترین مورد برای نشان دادن علاقه شما باشد.

پر تکرارترین سوالات درباره خرید هدیه روز مادر و پدر

1-بهترین و ماندگار ترین گلدان برای هدیه در روز پدر و مادر چیست؟

ماندگارترین گلدان برای کادو در روز پدر و مادر، گل های زیر است:

  • سانسوریا
  • آگلونما
  • زاموفیلیا
  • کروتون
  • فیلودندرون

2-معروف ترین گل برای هدیه به والدین کدام است؟

از معروف ترین گل‌ها بعد از رز می‌توان به هورتانسیا، نرگس، آفتاب گردان، لاله و میخک اشاره کرد.

3-بهترین هدیه از میان گل و گیاهان برای پدر و مادر کدام است؟

بهترین هدیه برای خانواده‌های پر مشغله، تراریومی زیبا و کاربردی است که نیازی به نگهداری زیادی ندارد.

14

در نهایت فهمیدیم برای خرید گل و گیاه در روز مادر و پدر:

برای خرید گل و کیاه برای روز مادر و پدر، تنها نیاز است تا کمی خلاقیت و علاقه نشان دهید تا به نتیجه‌ای زیبا و دلخواه برسید. به یاد داشته باشید که والدین در مرحله اول از فرزندان خود احترام و علاقه می‌خواهند و در مرحله بعدی گل و گیاهانی زیبا که چاشنی کادوهایتان است و توجه شما را نشان می‌دهد. با علاقه انتخاب کنید و از تاثیر گل و گیاهان مختلف غافل نشوید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها