با استند لوازم آرایشی با همه بی نظمی ها خداحافظی کنید

کد خبر: 1041434
با استند لوازم آرایشی با همه بی نظمی ها خداحافظی کنید

امروزه استند لوازم آرایشی استاندارد، به یکی از پرطرفدار ترین محصولات تبدیل شده اند. هر روز برند های جدید با مدل های متفاوت وارد بازار می شوند و مشتریان را برای خرید ترغیب می کنند. یکی از مهمترین مسائلی که معمولا هم به چشم نمی آید، موضوع نگهداری مناسب از لوازم آرایش است. شما لوازم آرایشی خود را در کجا نگهداری می کنید؟ آیا در مورد استند آرایشی و مزایای آن چیزی شنیده اید؟ در ادامه قصد داریم تا علاوه بر معرفی این محصول، به انواع آن نیز بپردازیم و در مورد کاربرد هر کدام از آن ها صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

با استند لوازم آرایشی با همه بی نظمی ها خداحافظی کنید

در کل هدف ازخرید استند لوازم آرایشی، نظم بخشیدن به این لوازم بود. با توجه به اینکه خیلی از لوازم آرایشی سایز های کوچکی دارند و به راحتی گم می شوند، این استند ها در نگهداری از آن ها به ما کمک می کنند. این وسایل، در سایز ها و مدل های مختلفی به بازار عرضه شدند که از پرطرفدار ترین آن ها می توانیم، به مدل های شفاف و ترکیبی اشاره کنیم.

انواع استند لوازم آرایشی

استند های آرایشی را می توانیم از نطر کاربرد، به دو دسته تجاری و خانگی تقسیم بندی کنیم. هر کدام از این استند ها، سایز ها و متریال خاص خود را دارند و فضای متناسب با خود را می طلبند. به عنوان مثال، استند های تجاری، معمولا سایز بسیار بزرگی دارند و برای مصارف خانگی مناسب نیستند. از این استند ها برای نشان دادن محصولات کمپانی های مختلف استفاده می کنند و آن را معمولا در فروشگاه های شلوغ به نمایش می گذارند. استند های آرایشی تجاری، گزینه بسیار خوبی برای اهداف تبلیغاتی هستند؛ چرا که با طراحی بسیار شکیل خود، توجه بسیار زیادی از سمت مشتریان به خود جلب می کنند. استند هایی که در داروخانه می بینیم، یا مدل هایی که برای پروموشن استفاده می شوند، نمونه واضحی از استند های آرایشی تجاری هستند.

با استند لوازم آرایشی با همه بی نظمی ها خداحافظی کنید

در مقابل، استند های آرایشی خانگی، فضای بسیار کوچک تری اشغال می کنند و همانطور که از نامشان پیداست، بیشتر برای مصارف خانگی کاربرد دارند. این استند ها، در مدل های مختلف سه، تا ده کشویی عرضه شده اند. معمولا مدل های هشت کشویی و سایز بزرگ آن، برای استفاده در آرایشگاه ها، گزینه خوبی هستند؛ چرا که در عین زیبایی، فضای بسیار زیادی را نیز در اختیار آرایشگر قرار می دهند. اگر دوست دارید تا در کنار جنبه تزئینی استند، از فضای مناسب آن نیز برای وسایل خود استفاده کنید، مدل های شفاف و شش کشو می توانند انتخاب مناسبی برایتان باشند.

انتخاب بهترین استند آرایشی

یکی از اصلی ترین نکاتی که در انتخاب استند وجود دارد، توجه به حجم وسایل تان است. به کیف لوازم خود نگاهی بیندازید و آن را مورد بررسی قرار دهید. آیا یک استند آرایشی چهار کشو با یک آینه و جا براشی جوابگوی شماست یا به فضای بیشتری برای وسایل خود نیاز دارید؟ شاید برایتان جالب باشد اما استفاده از استند آرایشی، تنها مربوط به لوازمی مانند رژ و براش نیست و می توانید در مدل های جدید آن، از لوازمی مانند سشوار نیز استفاده کنید. این مدل ها، با در نظر گرفتن قسمتی در بالای استند، فضای کامل مورد نیاز برای یک سشوار را فراهم می کنند و باعث به وجود آمدن حالت جالبی در آن می شوند.

با استند لوازم آرایشی با همه بی نظمی ها خداحافظی کنید

استفاده از استند، یک موضوع کاملا سلیقه ای است؛ اما توصیه می شود که حتما به جایی که قصد نصب استند در آن را دارید، توجه کنید. اگر این مکان میز آرایشی تان است، سعی کنید از رنگ هایی استفاده کنید که با میز همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال اگر دوست دارید که میزتان حالت شاد و کودکانه ای به خود بگیرد، می توانید از تم طیف های گرم استفاده کنید. البته این نکته را به یاد داشته باشید که تضاد بیش از حد یا تمرکز رنگی زیاد روی یک شی، می تواند در آینده تاثیرات نامطلوبی داشته باشد. اگر دوست دارید یک میز آرایشی خاص و زیبا داشته باشید، استفاده از یک جا براشی جدا در کنار استند، می تواند طراحی بسیار شیکی را رقم بزند. لوکس باکس های طلایی و نقره ای، گزینه بسیار مناسبی برای این کار هستند. اگر میزتان از فضای بزرگی برخوردار است، می توانید استند را همراه با یکی از این لوکس باکس ها، به صورت فاصله دار از هم بچینید تا حالت قرینه ای نسبت به میز ایجاد کند.

با استند لوازم آرایشی با همه بی نظمی ها خداحافظی کنید

جمع بندی

استند لوازم آرایشی خود یک دسته بسیار بزرگ از لوازم آرایشی را تشکیل می دهند. اینکه چه استندی مناسب شماست و با چه قیمتی می توانید آن را تهیه کنید، بستگی به انتظارات شما و همچنین میزان لوازم تان دارد. این وسایل پرکاربرد، معمولا در مدل های پلاستیکی عرضه می شوند و شفافیت جالبی که دارند، طیف رنگی زیبایی به میز اضافه می کنند. اگر قصد خرید یک استند آرایشی را دارید و می خواهید، مدل دلخواه خود را با قیمت مناسبی تهیه کنید، وبسایت گروه ویژن پلاست را از دست ندهید. شرکت طراحی و تولید استند های آرایشی ویژن پلاست، با استفاده از جدیدترین استاندارد های روز اروپا، نقش بسیار ویژه ای در پیشرفت این صنعت داشته. از انواع استند های سه کشویی و چهار کشویی گرفته تا مدل های پهن و ترکیبی را می توانید در وبسایت این شرکت به نشانیvisionplast.coمشاهده کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها