سالگرد افتتاح کارخانه تولید عایق الاستومری گروه صنعتی لینکران

کد خبر: 1049072

مدیرعامل گروه صنعتی لینکران سالروز افتتاح کارخانه عایق الاستومری را به همکاران و ذینفعان شرکت سازه پایدار الهیه -عرضه کننده انحصاری محصولات نوین صنعت و ساختمان برند لینکران - طی پیامی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی لینکران ، در پیام تبریک مهندس محمد هاشمی مدیرعامل مجموعه به مناسبت سالروز افتتاح یکی از بزرگترین کارخانه های عایق الاستومری کشور آمده است : " فرارسیدن  16 بهمن ماه سالروز افتتاح کارخانه عایق الاستومری را به همه همکاران سختکوش و خانواده محترم آنها و شرکای کسب و کار و مشتریان محترم تبریک عرض می نمایم.

11

اکنون که سالگرد افتتاح کارخانه عایق الاستومری گروه صنعتی لینکران با ایام مبارک دهه فجر مصادف گردیده است، به خود می بالیم که موفق به نزدیک کردن پرچم جبهه تأسیسات و صنعت ساختمان کشور به قله افتخار گشته ایم. بی شک رسیدن به نماد خودباوری صنعت کشور،سودآوری و تاب آوری اقتصادی مرهون همت مدیران دلسوز و کارکنان تلاشگری است که از ابتدای بهره برداری تا امروز از هیچ کوششی دریغ نورزیدند.

عملکرد شما همکاران گرامی و پرتلاش مایه مباهات است که با رشادت و همدلی با شرایط سخت بیماری کرونا و زیر فشار تحریم های بین المللی با همه کمبودها مبارزه نمودید و در سال جهش تولید رکورد تولید محصولات ملی را به ثبت رساندیم و عملکرد بسیار درخشانی از خود به جا گذاشتید.

گام های تأثیرگذار شما همکاران گرامی در بهبود کار تیمی، مسئولیت پذیری  و همدلی ، گروه صنعتی لینکران را در زمره یکی از بهترین شرکتهای عرصه صنعت و ساختمان قرار داده است.

کسب افتخارات گوناگون در حوزه تولید ملی، فروش، پژوهش و فناوری و اخذ استانداردهای مختلف مدیریتی، فنی و تولید محصولات نوآورانه ازجمله عایق الاستومری اینسپایر INSPIRE))  و همچنین تولید انبوه عایق الاستومری لوله ای ، عایق الاستومری رولی و عایق صوتی نشان از عزم راسخ شما در جهت تحقق اهداف عالیه شرکت بوده است.

12

گروه صنعتی لینکران در نظر دارد با همدلی و مشارکت همه همکاران سختکوش و متخصصان و کارفرمایان پروژه ها در راستای حمایت از تولید ملی ،نسبت به افزایش تولید دیگر محصولات برند لینکران شامل سیستم های مدولار ساپورت و نصب تأسیسات ، سیستم های آتش بند و دودبند و اتصالات انعطاف پذیر و انواع لرزه گیر ازجمله لرزه گیر مکانیکی ، لرزه گیر فنری ، لرزه گیر لاستیکی و انکربولت اقدامات جدی انجام دهد.

جناب آقای مهندس محمد هاشمی مدیرعامل محترم گروه صنعتی لینکران در پایان و ضمن آرزوی سلامتی ، عنوان داشتند: " شایسته است به سهم خود از زحمات همه  همکاران و خانواده های محترم و دلسوز آنها و همچنین از پایمردی تمام مسئولان عزیزی که گروه صنعتی لینکران را در مسیر افتخار و پیشرفت همراهی می کنند،قدردانی نمایم و سربلندی همه هموطنان را از خداوند متعال خواستارم و امیدوارم در مسیر پیش برد اهداف مجموعه و منافع ملی و به اهتزاز درآوردن پرچم پرافتخار کشور ایران ، گروه صنعتی لینکران هرروز موفق تر از روز گذشته عمل نماید."

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها