انواع تشک در بازار را بشناسید/مشخصات و قیمت محصولات تشک رویا

کد خبر: 1050119

خرید تشک رویا هیجان انگیز است، به خصوص اگر مدتی از آخرین خرید یک تشک گذشته باشد. در طول چند سال گذشته علم راه طولانی را طی کرده است و نوآوری های جدید به شما امکان می دهد محصولی را پیدا کنید که برای نیازهای خاص خواب شما بهترین عملکرد را داشته باشد.

با این حال، دقیقاً براساس تجربه شخصی تعیین اینکه بهترین گزینه برای شما بسیار هزینه بر خواهد بود. انواع تشک رویا در بازار موجود است و شما باید تفاوت ها را درک کنید تا یکی از مواردی را که به دنبال آن هستید ارائه دهد. در اینجا ، ما در این مقاله تنها 5 مورد از رایج ترین تشک رویا را برای کمک به شما در تصمیم گیری با مطالعه بیشتر برای خرید تجزیه و تحلیل خواهیم کرد.

در نظر داشته باشید که در ایران تولید کننده هایی هستند که تمام استاندارد های جهانی را پاس کرده اند و محصولی داخلی خارجی با تمام ویژگی ها می باشد. همانند تشک رویا که کارخانه ای بسیار معتبر و قدیمی در ایران می باشد و نه تنها در ایران بلکه از اولین کارخانه ها و تولیدی های تشک رو سراسر جهان می باشد و در خاورمیانه رتبه اول را دارد.

yEAzw5y5KJXl

تشک داخلی

وقتی به تشک های داخلی می اندیشید، ممکن است خود را  به عنوان یک بچه کوچک تصور کنید که روی تخت جیرجیرکی پریده است که مشخصاً در آن نوعی فلز وجود دارد. این تشک استاندارد داخلی است و با استفاده از سیستم پشتیبانی از سیم پیچ فولادی ساخته شده است. گرچه ممکن است خوابیدن روی این نوع تشک ها را به خوبی به یاد بیاورید، اما به نظر می رسد در داخل آنها چه شکلی هستند. در این محصولات از فنرهایی استفاده می شود که به یک واحد متصل می شوند و با افزایش تعداد سیم پیچ، کیفیت خواب بالاتر می رود.

اگرچه تولید استاندارد داخلی برای کسانی که از آن زمان به بعد استفاده کرده اند و از فن آوری های جدیدتر تشک استفاده می کنند ، می تواند ابتدایی به نظر برسد ، اما واقعیت این است که هنوز محبوب ترین آنها هستند. و دلایل بسیار خوبی برای این امر وجود دارد. جدا از این که در مورد مقرون به صرفه بودن کاملاً دوستانه مصرف کننده هستند، آن ها همچنین:

  • انواع مختلفی که استحکام کافی داشته باشید را دارد
  • به طور گسترده ای در دسترس هستند
  • حمل آن آسان است

با این حال ، مهم است که توجه داشته باشید که چند ضعف وجود دارد. آنچه را که برای آن پرداخت می کنید به دست می آورید و گرچه این نوع تشک ها از نظر هزینه آسان هستند ، اما در مورد توانایی آنها در مقابله با نقاط درد و فشار بی کیفیت هستند. همچنین ممکن است با شروع فرسایش فنرها، سر و صدا ایجاد کنید و هنگام شب هنگام غلتیدن، بستر جیر جیر کلاسیک ایجاد کنید. علاوه بر این، تشک های استاندارد داخلی اغلب مستعد فرسودگی سریع هستند. بنابراین ، در حالی که در خرید اولیه صرفه جویی می کنید، در طولانی مدت می توانید ضرر کنید که مجبور شوید بیرون بروید و تشک خود را تعویض کنید.

برخی از حقایق ناگوار در مورد تشک های داخلی

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می شود شما تصمیم به سرمایه گذاری در یک تشک داخلی بگیرید. چه یک تشک جدید ضروری باشد و چه بودجه محدودی داشته باشید یا اینکه از آنها پشتیبانی کلی قابل توجهی را با قیمت پایین ارائه می دهند، تشکر می کنید، می تواند برای برخی از افراد گزینه مناسبی باشد. قبل از اینکه بخواهید خرید این نوع تشک را دنبال کنید ، چند معایب احتمالی وجود دارد که ممکن است معامله گر باشد که ارزش دارد آن ها را در نظر بگیرید از جمله:

  • پایین بودن رضایت کلی مصرف کننده در صورت استفاده مداوم
  • ماندگاری محدود به دلیل افتادگی می تواند در عرض چند سال در انواع ارزان قیمت داخلی اتفاق بیفتد
  • به طور معمول یک طرفه هستند و بنابراین نمی توان آن ها را ورق زد
  • پیشنهادات پیش بینی می کنند که محصولاتی مانند مموری فوم در نهایت ممکن است جای تشک های داخلی را بگیرند

HMJOlSVaWcrU

انواع فنر تشک های داخلی

سیم پیچ ها ، در بیشتر موارد، همان چیزی هستند که به نظر می رسد. اما، در مورد خصوصیات این اجزای استوانه ای که کیفیت خواب شما را به شدت تحریک می کند چیست؟ یکی از جنبه های اصلی که باید در یک تشک کویل یا تشریفات داخلی مورد توجه قرار گیرد ، ساخت سیم پیچ است و چهار نوع اصلی وجود دارد که هنگام خرید با آن ها روبرو خواهید شد. از کم هزینه ترین تا گران ترین:

  • سیم پیچ مداوم
  • بونل
  • انحراف
  • مارشال یا سیم پیچ جیبی

الف) سیم پیچ مداوم

سیم پیچ های پیوسته به این دلیل نامگذاری شده اند که از یک سیم بلند ساخته شده اند. بعلاوه، به جای اینکه فلز را بپیچاند، به جای S شکل است. اگر بودجه کافی داشته باشید این گزینه مناسبی است.

ب) کویل های بنل

سیم پیچ های بنل همان هایی هستند که به احتمال زیاد بیشترین برخورد را خواهید داشت. اگر هزینه، عامل اصلی شما در تصمیم گیری نهایی است، ممکن است بخواهید به دنبال محصولی با سیستم کویل بنل باشید. با این حال، سیم پیچ های افست از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و صدای کمتری تولید می کنند.

پ) سیم پیچ افست

سیم پیچ های افست یکی از سازگارترین انواع داخلی در کنار سیم پیچ جیبی است. آن ها شبیه سیم پیچ های بونل هستند که در آن ها شکل ساعت شنی دارند. با این تفاوت که، آنها با یک بالا و پایین مربع مانند لولا ساخته شده اند که با سیم پیچ کنار آن متصل شده است. این یک اثر مهار کننده ایجاد می کند که تحت فشار خم می شود.

ت) سیم پیچ مارشال یا سیم پیچ جیبی

سیم پیچ مارشال مترادف با سیم پیچ جیبی است که دقیقاً در زیر به آنها می پردازیم.

hDnjX1MERShX

سیم پیچ جیبی

اگر کاملاً مطمئن نیستید که تشک کویل جیب دار چیست، کلمه کلیدی یک سیم پیچ است. این مترادف با بهار است، که آن را در همان خانواده تشک داخلی قرار می دهد. با این حال، برخی از ویژگی ها تشک های کویل جیب دار را از هم متمایز می کند که خوب است هنگام خرید از آن ها آگاهی داشته باشید.

برای مبتدیان، تشک رویا تمرکز بیشتری بر روی به حداقل رساندن انتقال حرکت دارند. تشک های بدون شوک به دلیل شهرت عمومی آن ها در تندخو، اغلب هنگام حرکت دیگری خواب یکی را از بین می برد. با این حال، تشک های کویل جیب دار کمی متفاوت طراحی شده اند. این ها به جای اینکه با سیم پیچ های دیگر سیم کشی شوند، جداگانه در محوطه های پارچه ای پیچیده می شوند.

تشک های کویل جیبی گرانترین تشک های داخلی هستند و اگر بخواهید از تشک استاندارد اینورپرس فراتر بروید، آن ها اغلب سرمایه گذاری خوبی می کنند. اگرچه ممکن است مجبور شوید هزینه بالاتری بپردازید، اما آن ها می‌توانند استراحت اضافی مورد نیاز شما را که اغلب به دلیل مزاحمت در طول شب از بین می رود، برای شما فراهم کنند.

به دلیل اینکه فنرهای موجود در این محصول به صورت جداگانه پیچیده شده اند، به راحتی اجازه کار مستقل را دارند. این بدان معناست که وقتی فشار به یک نقطه وارد شود، حداقل تأثیر آن بر روی فنرهای اطراف خواهد بود. حتی اگر فکر می کنید خواب مورد نیاز خود را می گیرید، هر بار که شریک خواب نا آرام شما در طول شب پرت می شود و چرخش می کند، کیفیت آن کم می شود و این گزینه می تواند مشکلات ناشی از آن را به حداقل برساند.

هر سکه دو روی دارد و تشک های با کیفیت عالی در بازار وجود دارند که ارزش دیدن دارند. تشک بعدی ایده آل شما ممکن است از فناوری innerspring تشکیل شده باشد ، و چند نشانه وجود دارد که اگر این گزینه خوبی باشد:

  • از یک تختخواب که درجه بالایی از گزاف گویی را دارد، لذت ببرید
  • از تختخواب هایی که احساس فرو رفتن دارند لذت نبرید
  • از کیفیتی که یک تختخواب با پشتیبانی عالی از لبه ارائه می دهد قدردانی کنید

فیبر طبیعی

اگر قبلاً وقت زیادی را صرف مرور انواع تشک های موجود در بازار کرده اید، ممکن است با گزینه های فیبر طبیعی روبرو شده باشید. این محصولات دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد. در تشک رویا الیاف طبیعی وجود دارد تا بسیاری از محصولات تولید شده در بازار مانند کف. مواد در ترکیبات مختلفی وجود دارد و شما معمولاً می توانید انتظار داشته باشید که قیمت بالاتری را بپردازید زیرا این محصولات به جزئیات پیچیده تری در فرآیند تولید نیاز دارند.

تشخیص اینکه یک تشک الیاف طبیعی برای سطح راحتی کلی مناسب است یا نه، دشوار است. این به این دلیل است که آن ها اشکال مختلفی دارند و بعضی از آن ها مانند دم اسب ممکن است خوابیدن ناجور باشد. به همین دلیل مهم است که در نظر بگیرید در کدام نوع از مواد طبیعی می خواهید سرمایه گذاری کنید. محصولات زیادی در بازار وجود دارد و فقط برخی از این موارد عبارتند از:

  • پنبه ارگانیک که می تواند تا 15 سال دوام داشته باشد
  • پشم آلی، ماده الاستیک که در تنظیم دما عالی است
  • کنف، گزینه ای عالی برای هرکسی که سبک زندگی وگان داشته باشد
  • شیر نارگیل، که کیفیت بالایی را فراهم می کند
  • لاتکس، برداشت شده از درختان لاستیک و دارای ویژگی های مقاوم در برابر آتش
  • بامبو، منبعی که به راحتی تجدید می شود

تشک های فوم

تشک های فومی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و این احتمال وجود دارد که شما حداقل از نوعی ابزار آرام سازی با استفاده از فناوری کف استفاده کرده باشید. مشهور به دلیل توانایی خود در پاک کردن کاربر خود و ایجاد احساس آرامش در آن ها، تعدادی از صنایع از این نوآوری استفاده می کنند از جمله:

  • کفش
  • خودرو
  • مبلمان

اگر از احساس فرو رفتن در رختخواب و غوطه ور شدن و گهواره خوابیدن لذت می برید ، یک مدل فوم تشک رویا ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که برای آن در بازار هستید. این محصولات به دلیل سهولت در ایجاد کانتور به بدن و بازیابی آهسته به شکل اولیه هنگام آزاد شدن فشار شناخته می شوند. به موادی فکر کنید که وقتی با دست فشار داده می شوند و آزاد می شوند، برای چند ثانیه تأثیرگذار است.

از آنجا که تشک فوم قادر به توزیع موثر وزن بدن در پاسخ به گرما و فشار است، در صورت برخورد شدید با ضربه، درجه پشتیبانی بیشتری را ایجاد می کند. به عنوان مثال، در یک سقوط هواپیما، این می تواند آسیب ها یا حتی مرگ را به حداقل برساند. با این حال، به سرعت مشخص شد که محصول نهایی چقدر راحت است. اندکی پس از معرفی اولیه در صنعت هوافضا، در تولید نیز مورد استفاده قرار گرفت:

  • کلاه ایمنی
  • کفش
  • مبحث اعضای مصنوعی
  • پد صندلی معلولین
  • تشک ها و بالش های مموری فوم دنیا را غافلگیر کرد و اکنون یکی از محبوب ترین مواد تشک در بازار است.

در تشک طبی رویاتمامی موارد موثر بر روی بدن و با استاندارد های جهانی قرار دارد.

2Vwfol9eJ43p

وقتی صحبت از راحتی می شود ، تشک های فوم میزان رضایت مشتری نسبتاً بالایی دارند. با این حال، این تنها دلیلی نیست که ممکن است بخواهید خرید یک محصول فوم را در نظر بگیرید. فقط برخی از ویژگی هایی که باید با دقت در نظر بگیرید عبارتند از:

  • کاهش سطح فشار بالا
  • تراز مناسب ستون فقرات را تشویق می کند
  • می تواند نه تنها در تسکین درد بلکه در پیشگیری نیز کمک کند
  • انتقال حرکت کم
  • گرد و غبار و سایر مواد حساسیت زا را کاهش می دهد
  • می تواند تختخواب های قابل تنظیم را که در یک لحظه بحث خواهیم کرد ، به راحتی جای دهد
  • با دوام، تا یک دهه طول می کشد.

تمامی ویژگی های ذکر شده توسط تشک رویا ارائه می شود و همین موارد موجب شده است تا بتواند یکی از مطرح ترین شرکت ها در سطح جهانی باشد. جهت ثبت سفارش به سایت khaaab.com مراجعه بفرمائید یا از طریق شماره تماس ۱۸ ۲۵ ۶۳ ۲۲ - ۰۲۱ سفارش خود را نهایی کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها